Ja ok als ik ben vreemdgegaan doe ik het niet. Maar als een wijf dronken is ofzo...in ieder geval ten onrechte.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:58 schreef Triggershot het volgende:
Hangt er vanaf, waarom slaat ze..
Zelfs dan, ben je niet veeeeeeel sterker als je je weet in te houden en je niet tot haar / zo een niveau gaat verlagen?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ok als ik ben vreemdgegaan doe ik het niet. Maar als een wijf dronken is ofzo...in ieder geval ten onrechte.
Ja! Gewoon een rode kaart geven!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef Desunoto het volgende:
Oneens. Een vorm van geweld gebruiken vind ik sowieso een teken van zwakte.
Dat is echt dom. Je moet ALTIJD harder slaan. Dan weet ze wie de baas is.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had laatst met iemand een gesprek hierover en hij vertelde: als een vrouw mij met opzet voluit slaat dan sla ik net zo hard terug. Ik was het hiermee eens.
Meer mensen?
Een mooie jab/straight combinatie dacht ik zo.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:06 schreef -moppie- het volgende:
En als je slaat.. is dat dan met platte hand of knal je haar neer met je vuist?
Spuug haar dan een groene rochel in haar gezicht, of een andere actie die de "lading ook dekt" . Vrouwen slaan is voor paupersquote:Op maandag 19 januari 2009 14:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
Eens met TS, maar afhankelijk van de context. Als je 'm verdient, verdien je 'm.
Als de dame in kwestie zich verschuilt achter 'vrouwen mag je toch niet slaan, dus ik kan veilig een mep verkopen', dan volgt er wel een onvriendelijke reactie met een zekere fysieke lading.
tik-BOEM, jeweetzquote:Op maandag 19 januari 2009 14:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een mooie jab/straight combinatie dacht ik zo.
Jeetje, klinkt erg fragiel.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:09 schreef Guncta het volgende:
Er zijn dan aardig wat die moeten huilen door de stress. omdat ze dachten dat ze een ros kregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |