Oh ja, die lelijke voet van jou herinner ik me nog als de dag van gisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
>>> AANKONDIGING <<<
Stay tuned voor mijn hendig sjiek slotje op een topic over wat een user dit weekend allemaal heeft meegemaakt dit weekend !!!
Ohja: En dit topic is natuurlijk niks waard zonder zelf geschoten pics. (zoals ik ooit deed bij mijn tekenbeet). Show us.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh ja, die lelijke voet van jou herinner ik me nog als de dag van gisteren
Hoe is het daar nou mee? loop je ondertussen al op een kunstbeen?quote:
Aah kijk, de reincarnatie van Ien Dales verloopt voorspoedig!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:24 schreef LockonStratos het volgende:
Nu zwelt ie helemaal op, word ie zwart met gele bulten en word ik een beetje misselijk
Gaat het ondertussen weer helemaal goed met je?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
>>> AANKONDIGING <<<
Stay tuned voor mijn hendig sjiek slotje op een topic over wat een user dit weekend allemaal heeft meegemaakt dit weekend !!!
Ohja: En dit topic is natuurlijk niks waard zonder zelf geschoten pics. (zoals ik ooit deed bij mijn tekenbeet). Show us.
Waarvan ik het nog steeds betreur dat er niet zulke erge oorzaken van gekomen zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
(zoals ik ooit deed bij mijn tekenbeet)
Ja, het is inderdaad normaal dat de oorzaken komen nadat het gevolg gebeurd is.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarvan ik het nog steeds betreur dat er niet zulke erge oorzaken van gekomen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |