Pfieuw, ik dacht dat je dat wel had gezien (daarom poste ik zijn geschiedenis in het topic)quote:
Ja, KLB, druk forum, je schat soms dingen weleens verkeerd in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pfieuw, ik dacht dat je dat wel had gezien (daarom poste ik zijn geschiedenis in het topic)
Gelukkig, je hebt niet plots besloten overduidelijke bagger te laten staan.
Oh, ik maakte ook een foutje, het waren geen 3 topics, maar inmiddels 5
Maak mij dan modquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, KLB, druk forum, je schat soms dingen weleens verkeerd in.
Of je stopt met topics openen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maak mij dan modIk kan jullie werkdruk verminderen.
Want ik opende de laatste tijd veel topics?quote:
TTKquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Kurk_droog mod
Laten we dagdag dan maar meteen op TTK neerzetten
Gooi maar meteen dicht. Zelfs OnTopic reacties reageert TS belachelijk op, waardoor hij zin eigen topic verbaggert.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef jagga het volgende:
Wil een modje dit Topic aub even opschonen...?
FOK! is onderdeel van een samenzwering!
Al die plaatjes en complete off-topic reacties aub
Want?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gooi maar meteen dicht. Zelfs OnTopic reacties reageert TS belachelijk op, waardoor hij zin eigen topic verbaggert.
Lees de sluitpost eens..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:05 schreef Kurolon het volgende:
Waarom is dit topic gesloten?
Mensen die het raar vinden dat je nooit uitgaat
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef Apuleius het volgende:
Nog vragen? Ik weet namelijk alles beter.
Na wat ik van jou gezien heb, heb ik, helaas voor jou, toch echt meer vertrouwen in Bio's capaciteiten als in die van jou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef Apuleius het volgende:
Nog vragen? Ik weet namelijk alles beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na wat ik van jou gezien heb, heb ik, helaas voor jou, toch echt meer vertrouwen in Bio's capaciteiten als in die van jou.Da's geen vraag en ik ben geen mod. timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op antwoord hoef ik zeker niet meer te rekenen, of wel Boswachter ? Ik vind het niet erg beleefd om gewoon af te haken midden in een 'gesprek'.quote:
Je zegt dat het gesprek van jouw kant al is afgerond, echter je laatste reactie is een vraag naar aanleiding van iets wat ik zeg. Daar kun je toch geen gesprek mee eindigen? Of begrijp ik dat nu verkeerd? Verder laat je in die reactie mijn vraag onbeantwoord en nergeer je mijn 'verdediging' ten op zichte van het editen van mijn post volledig. Daarom dacht ik dat het gesprek nog op gang was, hetzij op een wat lager tempo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nee dat deed er niet toe.
Het "gesprek" was van mijn kant al afgerond dus.
Ben je nog steeds boos omdat ik je post editte ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |