quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Deliah het volgende:
Nooit uit gaan is normaal. Mensen die uitgaan.
Kijk, jij slaat de spijker op z'n kopquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef l3laster het volgende:
boeie aan saaie mensen hebben we in de kroeg toch niks
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die uitgaan![]()
Je kan je geld ook verbranden :p
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef Koepert het volgende:
Eéns, ergens in de toekomst, komt puberteit wel bovendrijven, dan verandert dat wel.
Waarom vind je er niks aan dan?
omgquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijn(TS woont in Zwolle
). Ik ben wel een keer in de Hollywood in Rotterdam geweest en dat was een stuk interessanter maar helaas is Rotterdam te ver weg om elke vrijdag naar toe te gaan
wie wil er nou elke vrijdag naar de hollywoodquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijn(TS woont in Zwolle
). Ik ben wel een keer in de Hollywood in Rotterdam geweest en dat was een stuk interessanter maar helaas is Rotterdam te ver weg om elke vrijdag naar toe te gaan
Flikker op man, ik ga ook met regelmaat uit in Zwolle. Vooral vrijdagmiddag zitten de kroegen daar vol met lekkere wijven. Oke, in zwolle zelf is geen echte discotheek maar in de buurt zitten er genoeg. Volgens mij gaan er zelfs bussen vanuit zwolle naar verschillende discotheken. En anders heb je de taxi nog. En je kan altijd nog beter in een kroeg zuipen en wijven checken dan thuis WoW spelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Dit. En is het niet leuker om met je vrienden wat te gaan doen dan op zo'n avond? Je hoeft toch niet persé te gaan stappen. Om nou ieder weekend helemaal alleen door te brengen is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef l3laster het volgende:
boeie aan saaie mensen hebben we in de kroeg toch niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |