Moeten de OP en de eerste paar posts ook niet even aangepast worden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:23 schreef Chocobo het volgende:
TT aangepast en schop gegeven speciaal voor Bastard!
Als jij er een maakt, post ik hem voor je!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moeten de OP en de eerste paar posts ook niet even aangepast worden?
Ok hier komt ie:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als jij er een maakt, post ik hem voor je!
quote:Forza 3
Ziet er inderdaad een beetje simpel uit, maar als dat het enige is..quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef lkb9000 het volgende:
Toch erg herhaaldelijk bumpmap patroon op het stuur, maar dat spul zal in het echt vast ook wel een beetje een patroon hebben.
Waartussen allemaal?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zin in deze game. Maar er komt al zo veel uit de komende tijd dus ik moet keuzes maken.
Nou verschrikkelijk inderdaad, ik zou constant naar het stuur kijken als ik aan het racen benquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef lkb9000 het volgende:
Toch erg herhaaldelijk bumpmap patroon op het stuur, maar dat spul zal in het echt vast ook wel een beetje een patroon hebben.
Komt volgens mij ook niet allemaal dit jaar nog uit toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
Tussen de games:
Forza 3
Mafia 2
Battlefield Bad Company 2
Fifa 10
F1 2010
GTA IV BOGT
Call Of Duty MWII
Red Dead Redemption
The Sabotuer
Ik kan ze natuurlijk niet allemaal kopen.
Nee dat niet maar wel ongveer de ''komende tijd zeg maar''..quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook niet allemaal dit jaar nog uit toch?
Zit inderdaad een hoop tussen dat al veel sneller uitkomt dan dat ik dachtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel ongveer de ''komende tijd zeg maar''..
Jaa darom,quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zit inderdaad een hoop tussen dat al veel sneller uitkomt dan dat ik dacht![]()
Forza 3 kopen, tegen de tijd dat je dat uitgespeeld hebt is de rest al afgeprijst
Zo die is cool zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:58 schreef DrD00m het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-motorsport-3/325694
Gameplay filmpje
Ik zweer bij een stuur op de PC maar op de Xbox lijkt m'n stuurtje aan een soort lag te lijden en is er niet fatsoenlijk mee te rijdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:51 schreef AQuila360 het volgende:
Zo'n stuur er bij lijkt me wel tof maar volgens mij rij je met de controller wel beter.. klopt dat?
Lost Odyssey zat op 4 discsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Catch22- het volgende:
Het eerste spel dat tegen de medialimiet gaan aanlopen? (8,5Gb)
Nog na Forza 3 dus..quote:Sony’s chief executive in Southern Europe, James Armstrong, revealed in a statement to a Spanish newspaper that GT5 is expected to be released around Christmas 2009. SCEE UK later stated they could not confirm a launch date.[9]
hoera... mijn auto in de game (alleen heeft de mijne geen turbo)quote:
Yep.. alleen de koplampen en de achterlichten doen verklappen dat het om een model gaat. Maar dat is een onderdeel wat ze nu nog aan het wegpoetsen zijn voordat de game gold is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat ik naar normale foto's zit te kijken
Juist, die zijn nog veel te licht, hoop dat ze dat idd beter maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. alleen de koplampen en de achterlichten doen verklappen dat het om een model gaat. Maar dat is een onderdeel wat ze nu nog aan het wegpoetsen zijn voordat de game gold is.
*fingers crosst*
Ik maakte ook een geintje.. maar anders zie ik hem niet, staat toch goed geschreven?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Peugeuot 905 Talbot
Renaultsport Clio V6
Daar gaat het ook niet om
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik maakte ook een geintje.. maar anders zie ik hem niet, staat toch goed geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]OwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier http://www.gamespot.com/x(...)ml?tag=tabs%3Bvideos prachtige preview van 3 delen over de career van Forza3.
Ik denk dat mijn eerste auto de Citroen gaat worden
The truth was in here.
Of die ford fietstasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owwww
Hier http://www.gamespot.com/x(...)ml?tag=tabs%3Bvideos prachtige preview van 3 delen over de career van Forza3.
Ik denk dat mijn eerste auto de Citroen gaat worden
Moet je toch echt iets beter kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:14 schreef R_B het volgende:
op de plaatjes zie ik geen bestuurder in de auto zitten, ziet er een beetje vreemd uit....
Waar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb forza 3 LCE vandaag besteld
Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:29 schreef Bastard het volgende:
Ja, maar wel een beetje rare kwaliteit vond ik dat.
Die video van die Le Mans auto was mooi, maar die 2e met die corvette is niet echt wat. Op een gegeven moment zie je reflectie pop-up op de zijkant van de auto, en het stuurwiel beweegt nauwelijks in de bochten.quote:
Vreemde videocompressie denk ik.. als je beelden ziet die gefilmd zijn van een scherm ziet het er strakker uit dan nu.quote:
Je kan hem daar 720P downloaden op de site van forza grapjasquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
Deze is mooier in HD
60 fps cockpitviewGone gold
Ik wilde net vragen wanneer de demo zou komen. Maar dan dus. Mooi zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef Smijn. het volgende:Demo van forza 3 op 24 september
![]()
(DE hier)
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 13 september 2009 13:16 schreef Desunoto het volgende:
Tvp
Deze ga ik zeker halen. Heb honderden uren in Forza 2 gestopt.![]()
quote:The build of Forza 3 I was shown was about 8-10 hours into the career mode progression, and the driver was at Level 32.
Hm dat is wel een beetje erg snel. Maar de career mode is ook niet alles. Ik had toen veel meer tijd in online races gestoken.quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dusEn dan lees je dit bij IGN:
[..]
70 ronden Tsukuba, ik vind dat circuit zo dodelijk saaiquote:Op zondag 13 september 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
40 ronden Suzuka
70 ronden Tsukuba
40 ronden Silverstone
15 ronden Le Mans
6 ronden Nurburging
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
70 ronden Tsukuba, ik vind dat circuit zo dodelijk saai
Tsukuba is wel cool met alle auto's die een snelle acceleratie hebben. Veel close racing en inhalen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...
Precies... nee, dan Suzukaquote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...
Nee dan heb je zo'n paal tussen je benenquote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste kun je gewoon dat HANS systeem kopen dat werkt volgens mij het beste
quote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef Leonos het volgende:
Oh zie een plaatje nu, waar kan je dat kopen?
Je benen bewegen toch ook nietquote:Op zondag 13 september 2009 20:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dan heb je zo'n paal tussen je benen
[..]
Waar is die paal tussen je benen in godsnaam nuttig voor?quote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste kun je gewoon dat Hans systeem kopen dat werkt volgens mij het beste
Ja maar het is lang niet zo leukquote:Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Maar je haalt met een controller wel betere tijden hoor ik altijd?
Ik vind de tracks toch wat te clean overkomen. Bij een baan als dit zou je toch wat meer stof verwachten van auto's die zo vlak langs de rand rijden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
Deze is mooier in HD
60 fps cockpitviewGone gold
Beter geef je dan wat meer uit en koop je een playseat. Meer beleving, een betere zit, alles kunnen afstellen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Doet-het-zelf racestand.
[ afbeelding ]
http://www.seasonedgamers.com/forums/index.php?showtopic=44896&hl=racing%20wheel&st=0
das wel een paar klasses duurder natuurlijk...quote:Op zondag 13 september 2009 21:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Beter geef je dan wat meer uit en koop je een playseat. Meer beleving, een betere zit, alles kunnen afstellen.
Ze moeten alleen eens met een goed stuur komen bij de 360.
Ik heb er ook 1 staan, en zou niet meer anders willen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ben je fucking 350 euro verder voor een beetje stoel... gaat ver hoor
Puur omdat t stuurtje erg brak werkt. Op de PC zweer ik erbij maar op de Xbox ben ik na 5 min afgehaakt. Lijkt wel alsof er iets van vertraging in zit en daardoor heb je nooit feeling met wat er op de weg gebeurt. Dat was iig bij Forza 2, zal t zo nog eens met Shift proberen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Maar je haalt met een controller wel betere tijden hoor ik altijd?
Klopt, ik ben een uur bezig geweest om dat stuurtje uberhaupt af te stellen (force feedback etc...) en nog voelt het niet super inderdaad... met controller rij ik gemiddeld 0,5 seconde tot 1 seconde sneller, maar het is wel minder leukquote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Puur omdat t stuurtje erg brak werkt. Op de PC zweer ik erbij maar op de Xbox ben ik na 5 min afgehaakt. Lijkt wel alsof er iets van vertraging in zit en daardoor heb je nooit feeling met wat er op de weg gebeurt. Dat was iig bij Forza 2, zal t zo nog eens met Shift proberen.
Vergis je niet, de SP is 2x zo groot gewordenquote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dusEn dan lees je dit bij IGN:
[..]
quote:The following was posted by Hil from IGN in the Xbox 360 Forums.....apparently he is playing the game....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Current Forza 3 stats:
Distance driven: 1330 miles
Number of races: 175
Time driving: 16hr 14 min
Percentage of career complete: 12.7%
I should note that I am 1/3 of the way through season 5 (of 6), but each season is longer than the last and the most races are now 12-20 minutes long each. So my time driving for each race is easily double the earlier seasons, plus there are more races making up events. I drove 552 miles in season 4, which was roughly equal to what I drove in seasons 1-3 combined. The career complete %, I believe, is calculated on the total events won (out of 220). Events are 3 to 11 races each (maybe more in season 6). 100% might take a billion hours.
Fanatec Turbo S wheel dacht ik eens gelezen te hebben.. maar vlgs mij is die niet eens voor de XBOXquote:Op maandag 14 september 2009 08:10 schreef FJD het volgende:
Weet je ook wat de goede stuurtjes zijn? Zo met Forza 3 op komst heb ik wel interesse
Iets te duur voor een gokje...ik lees nml nergens iets over de handling. Zeker niemand hier met zo'n ding?quote:Op maandag 14 september 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
Fanatec Turbo S wheel dacht ik eens gelezen te hebben.. maar vlgs mij is die niet eens voor de XBOX
Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezenquote:Op maandag 14 september 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vergis je niet, de SP is 2x zo groot gewordenIk was ook al level 50 voor ik het spel uit had.
Checkquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Dat is inderdaad wél lang. Kan niet meer wachten op het spel.
Jij bent veel te goedquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Dat is inderdaad wél lang. Kan niet meer wachten op het spel.
Ik neem aan photomodequote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ziet er super uit! Is dat ingame?
Vanaf morgen dus weer een hoop nieuwe geile shitquote:Sorry folks, PR just informed me the reveal will happen starting Wednesday.
The good news is that I have so many screenshots and cars to reveal that there will be tons of stuff to look at and read Wed., Thurs, and Fri.
And then next week is TGS and demo.
een X5M wil best door de bocht hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
Gadver die grote en hoge auto's (als die op het laatste plaatje en die ene Audi) hadden van mij niet gehoeven.
Hoe kunnen die nou competitief zijn/leuk om te rijden?
Nee, geef mij maar de sportauto's als de Nissan GTRen Ferrari F40
![]()
Screenshots zien er wel mooi uit verder. Catalunya is een mooi circuit.
Tof die suv'squote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
Gadver die grote en hoge auto's (als die op het laatste plaatje en die ene Audi) hadden van mij niet gehoeven.
Hoe kunnen die nou competitief zijn/leuk om te rijden?
Nee, geef mij maar de sportauto's als de Nissan GTRen Ferrari F40
![]()
Screenshots zien er wel mooi uit verder. Catalunya is een mooi circuit.
Ja dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof die suv's![]()
D,C,B,A, Dat zijn de tofste wagens!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis alleen niet ingame vlgs dat bord.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt mooi uit!
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2600192.aspx deze word ijverig bijgehouden door de community.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
Is er ergens een car list te vinden?
Serieus,... dat lijkt net echt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wat meer check forzacentral.com
Klopt, maar zijn die ook helemaal niet aangekondigd ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
Enige wat ik mis zijn nachtraces en weerseffecten.
Nee.. er is juist gezegd dat die er niet zullen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn die ook helemaal niet aangekondigd ofzo?
quote:“Forza Motorsport 3” Unveils the Ferrari Collection and Original Amalfi Coast Track
This October, the universally recognized “cavallino rampante” of Ferrari’s prancing stallion badge makes its return in “Forza Motorsport 3,” the highly anticipated racing experience from Turn 10 exclusively for Xbox 360. As the perfect complement to “Forza Motorsport 3’s” sizable Ferrari roster, Turn 10 is also lifting the curtain on an originally designed track, the Amalfi Coast, where fans will enjoy both point-to-point and circuit racing as they speed through the scenic landscape of Italy’s rustic coastline.
As Ferrari takes center stage at the Frankfurt Auto Show in Germany, Microsoft and Turn 10 are excited to announce that “Forza Motorsport 3” will include 29 models from the legendary manufacturer, including iconic cars such as the Ferrari 250 GTO, Ferrari 512 TR, Ferrari F40, Ferrari Enzo, and Ferrari 430 Scuderia at the title’s release.
To properly showcase all of the amazing Ferrari models that players will find in “Forza Motorsport 3,” Turn 10 will be showcasing all 29 models on Forzamotorsport.net, starting today and running for the remainder of the week. These reveals will include exclusive screenshots and information on each model, as well as a few surprises, so be sure to tune in daily. For the latest updates on all things “Forza Motorsport” as well as a chance to give feedback and ask questions, follow Turn 10 on twitter (@turn10studios).
Additionally, to help complete the Italian racing experience, “Forza Motorsport 3” takes racers on a tour through one of the most beautiful destinations in the world – the luxurious Amalfi Coast of Italy. Inspired by the picturesque environments of the coastline, the originally designed Amalfi Coast track is sure to be a fan-favorite for showing off breathtaking videos and screenshots captured in “Forza Motorsport 3’s” video export and photo modes. As a circuit, the Amalfi coast is 3 kilometers of challenging narrow cobblestone roads, beautiful beachside vistas, and tight tunnels. In its “Rally di Positano” configuration, the Amalfi Coast is over 19 kilometers of white-knuckled tarmac rally heaven. Fans of point-to-point racing will love getting from point A to point B on the many stages of the Amalfi Coast.
“Forza Motorsport 3” is rated E for Everyone and will be available in the U.S. on Oct. 27, 2009, Europe on Oct. 23, and Asia on Oct. 22. For a deeper dive on the cars in today’s reveal and upcoming announcements in the coming days, please visit http://forza.xbox.com and the Turn 10 twitter.
Oh ok, niet gelezen verderquote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. er is juist gezegd dat die er niet zullen zijn.
Prima
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je een Viper zonder TCS, ABS en die anderquote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ok, niet gelezen verderRegen rijden heeft wel wat moet ik zeggen, toch wat extra moeilijkheid erin
En dan met stuurtje ipv controller, lekker glijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je een Viper zonder TCS, ABS en die ander
Lingenfelter Corvette of Ford GT40 zijn dan pas echt leukquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je een Viper zonder TCS, ABS en die ander
Die dingen waren zo kut.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lingenfelter Corvette of Ford GT40 zijn dan pas echt leuk
Die Guldstrand kon er ook wat vanquote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lingenfelter Corvette of Ford GT40 zijn dan pas echt leuk
Al die bakken waren om te huilen... Geef mij dan maar een R4 Volvoquote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Guldstrand kon er ook wat van
OOh ja die ken ik ook nog wel.. gewonnen, wilde er mee racen in new york, trok op.. bleef staan, nou ja half gas dan maar en we kwamen wel vooruit. Eerste bocht, linksaf die bak in.. hop gewoon rechtdoor, meteen total loss.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Guldstrand kon er ook wat van
Behalve Fordquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef Bastard het volgende:
Soieso zijn al die amerikaanse bakken gewoon ruk om te rijden.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Behalve Ford![]()
Maar dat kun je ook niet meer echt amerikaans noemen
Ik wil wel een gameplay filmpje van die nieuwe track zienquote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef Catch22- het volgende:
die renders heb ik nu wel gezien. In-game doet er echt toe. strakke plaatjes toveren is niet zo moeilijk
Ok, ik haal hem!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, ik haal hem!
Point-to-point racing langs de Italiaanse kust in een Ferrari![]()
![]()
Het is net OutRun!
[ afbeelding ]
Damn, ziet er lekker uit! Kom maar op met die schijf!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG
Dude, het is ingamequote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef Catch22- het volgende:
die renders heb ik nu wel gezien. In-game doet er echt toe. strakke plaatjes toveren is niet zo moeilijk
Wel photo-mode volgens mij, maar dat Forza 3 er fantastisch uit ziet is zeker.quote:
ja Dude het is in het spel, maar niet tijdens het spelenquote:
Nou ja in zoverre niet in game natuurlijk, maar ze hebben het model van de auto niet geswapped met een ander model voor de photomode, dat is ook echt het model waar je zelf mee raced. Dat was in F2 dus niet zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja Dude het is in het spel, maar niet tijdens het spelen
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er iemand op deze planeet is, die met deze camerapositie een race rijdt?
Ik heb wel zin in de Nissan GTR.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Waar ik ook erg benieuwd naar ben.. de snelheidsbeleving van de Bugatti Veyron. 1000Pk's .. hoe rijdt dat
Niet dat ik hem voorlopig kan kopen, ze hebben zoveel mogelijk de echte prijzen aangehouden. (1.4 mil voor de Veyron, er is een zeldzame oldtimer waar je 10 mil voor moet betalen)
Replays komen toch gewoon voort uit de in-game engine?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja Dude het is in het spel, maar niet tijdens het spelen
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er iemand op deze planeet is, die met deze camerapositie een race rijdt?
Hierquote:Op donderdag 17 september 2009 13:02 schreef Catch22- het volgende:
Ja dat is waar.
Maar uiteindelijk wil je weten hoe het er in-race uit ziet toch? Dat zie je het meeste, als het goed is.
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12801_en.html
Wel verschrikkelijke muziekZooo zonde!
Ik kon na een tijdje wel aardig uit de voeten met die AC Cobraquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef Bastard het volgende:
Soieso zijn al die amerikaanse bakken gewoon ruk om te rijden.
Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Pecies.. ik weet niet of er wel muziek in F2 zit.. zo ja.. nooit gehoord, staat niet aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!
Oeh, heel vet. Duurt het wat langer om aan alle 400 auto's te komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik hem voorlopig kan kopen, ze hebben zoveel mogelijk de echte prijzen aangehouden. (1.4 mil voor de Veyron, er is een zeldzame oldtimer waar je 10 mil voor moet betalen)
Ik ook. Absoluut.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de Nissan GTR.
Muziek tijdens de races zet ik toch altijd uit. Motorgeluiden ftw.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12801_en.html
Wel verschrikkelijke muziekZooo zonde!
Nee is er nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef UntilMyEnd het volgende:
[..]
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.
Oeh dat is wel heul snel!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de Golf VI er ook in zit?
Mja maar de Golf 1 vind ik dan weer geen klap aan. Ik vind de Golf pas leuk vanaf type IV en aangezien ik zelf een VI rijdt zou het wel tof zijn als ik in Forza3 ook met die auto kan rijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.
7.26.70 inderdaad, een zieke tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
Set it upquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Desunoto het volgende:
En als Forza 3 er eindelijk is hè, gaan jullie dan ook hier races organiseren?
Tyfusquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Holy shit!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren, maar was Forza 2 ook zo mooi?
Ja he,... jouw stream is echt ziek,.... en dat zijn nog maar cam beelden. Wat een haarscherp beeld en achtergronden zeg,... en die oranje Porsche voor hem ook,... pffff!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.
Weinig skill achievements, en geen MP achievements.quote:
Dat lijkt me niet echt.quote:
Forza 2 was toch alleen maar steek-er-tijd-in-en-je-haalt-ze?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig skill achievements, en geen MP achievements.
Als ik er genoeg tijd insteek haal ik zelfs 1000/1000
Ik kan ze halen maar heb er geen zin inquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Forza 2 was toch alleen maar steek-er-tijd-in-en-je-haalt-ze?
Iedereen kon ze halen.
Ze zijn wel echt, is al paar dagen geleden bevestigd op het officiele forumquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Desunoto het volgende:
Super vet, die cockpit beelden. Ziet er perfect uit.
Vaak heb ik bij andere spellen dat de cockpit view wel mooier is maar dat ik sneller kan rijden met view vanaf de motorkap. Het lijkt erop dat dat bij Forza 3 verleden tijd is?
Oeh wat lijkt het me vet om met een open Le Mans auto een mooie cockpit view te hebben.
[..]
Dat lijkt me niet echt.10 achievements voor de eerste 10 levels van je career. Nah.
Met screens van de tv maar ik kon ze net niet meer vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:44 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt, is al paar dagen geleden bevestigd op het officiele forum
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:44 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt, is al paar dagen geleden bevestigd op het officiele forum
Ptsjh de career was maar het topje van de ijsbergquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
In Forza 2 ben ik na ong. 35% in de career mode opgehouden, toen werd het nogal saai.
Ook waren er toen weer andere games die aandacht verdienden, hopelijk ga ik met deel 3 wel wat verder komen.
Die stenen zij wel om te huilenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
*als nieuwe achtergrond instelt*
*snor laat groeien*
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die stenen zij wel om te huilen
Volgens mij was de verklaring daarvoor dat niet ieder stukje grond in een track super high res is, omdat er veel delen zijn waar je normaal gesproken toch amper tot niet komt met je auto.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die stenen zij wel om te huilen
quote:IGN AU/IGN Readers: Coming back to DLC – you're doing one pack a month for the next twelve months. How many cars are likely to be included per pack?
John Wendl: It's hard to say; it'll depend on the pack. I would say ten is probably a safe number.
Idd lekker interview, we kunnen nu ook de race wagens painten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef Bastard het volgende:
Ongeveer 10 auto's iedere maand komende jaar in DLC
[..]
En verder ook erg cool om te lezen http://xbox360.ign.com/articles/102/1026124p1.html
DLCquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd lekker interview, we kunnen nu ook de race wagens painten!![]()
Alleen naar mijn mening wel heel jammer dat de Nissan 180SX ontbreekt
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef Bastard het volgende:
Ongeveer 10 auto's iedere maand komende jaar in DLC
[..]
En verder ook erg cool om te lezen http://xbox360.ign.com/articles/102/1026124p1.html
Wat heb je met deze auto dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
*als nieuwe achtergrond instelt*
*snor laat groeien*
[ afbeelding ]
Dat is de auto van Magnum Gijs! Mooiste Ferrari ooit. Daar geilde ik als kleine Strol al op!quote:
Dat denk ik ook wel;). Vind het alleen gewoon jammer dat ie er standaard niet in zit. Neem aan dat ze de s13, s14 en s15 er wel in stoppen, dus waarom die dan niet meteenquote:
Aahhh nooo... dan zal die in de toekomst wel als DLC zijn maar ik ben bang niet in het originele spel dus.quote:IGN AU/IGN Readers: The Nissan GTR – will it be in the game?
John Wendl: Yes and no. There's some details we're not divulging around that quite yet.
IGN AU/IGN Readers: So what can you say?
John Wendl: We love that car. It's a hot car. We're highly motivated to get it in the game. We can't confirm anything right now, sorry.
http://www.gamersyde.com/(...)replay-12895_en.htmlquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ook en een stuk of 10 arcade gamesquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef Desunoto het volgende:
Kaido lijkt me erg tof.
Is er al bekend hoeveel GB aan data je op je schijf op moet slaan? Omdat het spel 2 discs kent.
Ik heb nog een 20 GB ding.
Wauwquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Amalfi coast
http://www.gamersyde.com/news_more_forza_3_-8531_en.html
SERIEUS,...quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Amalfi coast
Ook niet als je de achterkant van deze (ja, is ie mooi of niet...) F40 ziet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ik ben niet een grote ferrari fan maar dit ziet er lekker uit!
Is dat niet de LM versie?quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook niet als je de achterkant van deze (ja, is ie mooi of niet...) F40 ziet?
[ afbeelding ]
Dat filmpje van New York, zit daar nou ineens een chicane op het rechte stuk @ 00:33 ? Dat was toch nooit zo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Amalfi coast
Volgens de site is het de Competizione... of is dat de LM?quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat niet de LM versie?
Hebben
Hm, weet ik niet zeker. De achterkant van de LM is zowat identiek aan die van dat screenshot. Misschien is het een andere benaming of heeft 'ie andere specificaties maar wel hetzelfde uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens de site is het de Competizione... of is dat de LM?
Ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet zeker. De achterkant van de LM is zowat identiek aan die van dat screenshot. Misschien is het een andere benaming of heeft 'ie andere specificaties maar wel hetzelfde uiterlijk.
Nou hoe dan ook, dat ding is geil.
True, hier kan je nog de fout ingaan op het rechte stuk... normaal als je de snelste auto had won je hier altijd vanwege de enorme lange rechte stukken, nu komt het weer wat meer aan op skillsquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Die zijn nieuw inderdaad. Wilde ik ook wat over zeggen maar was ik vergeten.
De chicanes zijn wel cool. Ik vond het maar een saai circuit en die chicanes geven het wel iets meer.
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat filmpje van New York, zit daar nou ineens een chicane op het rechte stuk @ 00:33 ? Dat was toch nooit zo?
Edit: En op het andere rechte stuk ook
Dat is toch wel leuk, maakt New York toch nog een beetje spannendquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Dus alleen aan snelheid heb je niks, handling is ook handig
Jawel hoor, gewoon onder media -> images!quote:Op zondag 20 september 2009 11:20 schreef Desunoto het volgende:![]()
Waar heb je die screenshots vandaan? Op forzamotorsport.net staan ze nog niet of kijk ik verkeerd?
En de spoilerquote:Op zondag 20 september 2009 10:02 schreef DrD00m het volgende:
alleen wat er aan die bumpert is geplakt![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 11:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de spoiler
Maar alsog nu al 1 van m'n favorieten
Oh daarquote:Op zondag 20 september 2009 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon onder media -> images!
Ik denk dat je die dan mee aan kan passen ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Je kan dus zometeen al de R klasse auto's helemaal zelf painten he.. maar als de auto dan als naam heeft "Audi R8 Team Kroket #44" en je paint hem als Team Shoarma #9... ziet het er een beetje raar uit om Team Kroket online te zien of ergens op een leaderboard terwijl je met Shoarma rijdt.Gaat het hele Team Dinges en nummer dan weg of blijft dat staan?
Het zou ook kunnen dat je de auto kan painten, maar het nummer en team niet kan veranderen of zoiets, denk je niet?quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Desunoto het volgende:
Maar dan krijg je die onvermijdelijke rare namen met een en al hoofdletters van stomme pubertjes.
Ik hoop dat het gewoon helemaal weg gaat dan. Dat alleen het model er staat en niks over het team. Is ook overzichtelijker bij de leaderboards e.d lijkt me.
Maar we zullen zien.
Ja, dat zei ik net al maar dat zou er best raar uitzien.quote:Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat je de auto kan painten, maar het nummer en team niet kan veranderen of zoiets, denk je niet?
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je ook de nummers en de teamnaam aanpast, ik bedoelde alleen de kleuren van de auto aanpassenquote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net al maar dat zou er best raar uitzien.
Dat past toch bij de LeMans (GT) versie? Ik vind het niet zo raar. Zie bijvoorbeeld deze foto:quote:Op zondag 20 september 2009 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zie nu dat enorme gat in z'n motorkap pas
Ja het is van mij ook meer een kritiek op de GT versie dan op de Forza3 versie. De F40 hoort gewoon zoals die origineel was, vind ikquote:Op zondag 20 september 2009 12:36 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Dat past toch bij de LeMans (GT) versie? Ik vind het niet zo raar. Zie bijvoorbeeld deze foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt toch prima?
Dat is een veelgehoorde opmerking.. en ergens wel begrijpelijk maar kijk ook eens op je teller.. met 180 km/h kun je alleen in arcade spellen haaks de bocht om, bij een racespel zal je eerst flink moeten afremmen (waardoor het gewicht van de auto naar voren komt, flink kans op onderstuur) en dan op juiste snelheid remkracht verminderen, en netjes de bochten pakken, rustig gas geven.quote:Op maandag 21 september 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
Snap ook wel dat je het niet in 1 keer onder de knie hebt maar dit vond ik toch wel iets te veel van het goede
Yep, lekker doorhalen ipv een schakelen naar een bocht, of in een bocht maximaal in een versnelling hangenquote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Desunoto het volgende:
En als je opschakelt kan je vaak nog iets langer door in de versnelling. Is meer snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |