Moeten de OP en de eerste paar posts ook niet even aangepast worden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:23 schreef Chocobo het volgende:
TT aangepast en schop gegeven speciaal voor Bastard!
Als jij er een maakt, post ik hem voor je!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moeten de OP en de eerste paar posts ook niet even aangepast worden?
Ok hier komt ie:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als jij er een maakt, post ik hem voor je!
quote:Forza 3
Ziet er inderdaad een beetje simpel uit, maar als dat het enige is..quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef lkb9000 het volgende:
Toch erg herhaaldelijk bumpmap patroon op het stuur, maar dat spul zal in het echt vast ook wel een beetje een patroon hebben.
Waartussen allemaal?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zin in deze game. Maar er komt al zo veel uit de komende tijd dus ik moet keuzes maken.
Nou verschrikkelijk inderdaad, ik zou constant naar het stuur kijken als ik aan het racen benquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef lkb9000 het volgende:
Toch erg herhaaldelijk bumpmap patroon op het stuur, maar dat spul zal in het echt vast ook wel een beetje een patroon hebben.
Komt volgens mij ook niet allemaal dit jaar nog uit toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
Tussen de games:
Forza 3
Mafia 2
Battlefield Bad Company 2
Fifa 10
F1 2010
GTA IV BOGT
Call Of Duty MWII
Red Dead Redemption
The Sabotuer
Ik kan ze natuurlijk niet allemaal kopen.
Nee dat niet maar wel ongveer de ''komende tijd zeg maar''..quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook niet allemaal dit jaar nog uit toch?
Zit inderdaad een hoop tussen dat al veel sneller uitkomt dan dat ik dachtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel ongveer de ''komende tijd zeg maar''..
Jaa darom,quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zit inderdaad een hoop tussen dat al veel sneller uitkomt dan dat ik dacht![]()
Forza 3 kopen, tegen de tijd dat je dat uitgespeeld hebt is de rest al afgeprijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |