Yep.. alleen de koplampen en de achterlichten doen verklappen dat het om een model gaat. Maar dat is een onderdeel wat ze nu nog aan het wegpoetsen zijn voordat de game gold is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat ik naar normale foto's zit te kijken
Juist, die zijn nog veel te licht, hoop dat ze dat idd beter maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. alleen de koplampen en de achterlichten doen verklappen dat het om een model gaat. Maar dat is een onderdeel wat ze nu nog aan het wegpoetsen zijn voordat de game gold is.
*fingers crosst*
Ik maakte ook een geintje.. maar anders zie ik hem niet, staat toch goed geschreven?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Peugeuot 905 Talbot
Renaultsport Clio V6
Daar gaat het ook niet om
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik maakte ook een geintje.. maar anders zie ik hem niet, staat toch goed geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]OwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier http://www.gamespot.com/x(...)ml?tag=tabs%3Bvideos prachtige preview van 3 delen over de career van Forza3.
Ik denk dat mijn eerste auto de Citroen gaat worden
The truth was in here.
Of die ford fietstasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owwww
Hier http://www.gamespot.com/x(...)ml?tag=tabs%3Bvideos prachtige preview van 3 delen over de career van Forza3.
Ik denk dat mijn eerste auto de Citroen gaat worden
Moet je toch echt iets beter kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:14 schreef R_B het volgende:
op de plaatjes zie ik geen bestuurder in de auto zitten, ziet er een beetje vreemd uit....
Waar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb forza 3 LCE vandaag besteld
Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:29 schreef Bastard het volgende:
Ja, maar wel een beetje rare kwaliteit vond ik dat.
Die video van die Le Mans auto was mooi, maar die 2e met die corvette is niet echt wat. Op een gegeven moment zie je reflectie pop-up op de zijkant van de auto, en het stuurwiel beweegt nauwelijks in de bochten.quote:
Vreemde videocompressie denk ik.. als je beelden ziet die gefilmd zijn van een scherm ziet het er strakker uit dan nu.quote:
Je kan hem daar 720P downloaden op de site van forza grapjasquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
Deze is mooier in HD
60 fps cockpitviewGone gold
Ik wilde net vragen wanneer de demo zou komen. Maar dan dus. Mooi zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef Smijn. het volgende:Demo van forza 3 op 24 september
![]()
(DE hier)
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 13 september 2009 13:16 schreef Desunoto het volgende:
Tvp
Deze ga ik zeker halen. Heb honderden uren in Forza 2 gestopt.![]()
quote:The build of Forza 3 I was shown was about 8-10 hours into the career mode progression, and the driver was at Level 32.
Hm dat is wel een beetje erg snel. Maar de career mode is ook niet alles. Ik had toen veel meer tijd in online races gestoken.quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dusEn dan lees je dit bij IGN:
[..]
70 ronden Tsukuba, ik vind dat circuit zo dodelijk saaiquote:Op zondag 13 september 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
40 ronden Suzuka
70 ronden Tsukuba
40 ronden Silverstone
15 ronden Le Mans
6 ronden Nurburging
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
70 ronden Tsukuba, ik vind dat circuit zo dodelijk saai
Tsukuba is wel cool met alle auto's die een snelle acceleratie hebben. Veel close racing en inhalen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...
Precies... nee, dan Suzukaquote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |