Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:29 schreef Bastard het volgende:
Ja, maar wel een beetje rare kwaliteit vond ik dat.
Die video van die Le Mans auto was mooi, maar die 2e met die corvette is niet echt wat. Op een gegeven moment zie je reflectie pop-up op de zijkant van de auto, en het stuurwiel beweegt nauwelijks in de bochten.quote:
Vreemde videocompressie denk ik.. als je beelden ziet die gefilmd zijn van een scherm ziet het er strakker uit dan nu.quote:
Je kan hem daar 720P downloaden op de site van forza grapjasquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
Deze is mooier in HD
60 fps cockpitviewGone gold
Ik wilde net vragen wanneer de demo zou komen. Maar dan dus. Mooi zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef Smijn. het volgende:Demo van forza 3 op 24 september
![]()
(DE hier)
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 13 september 2009 13:16 schreef Desunoto het volgende:
Tvp
Deze ga ik zeker halen. Heb honderden uren in Forza 2 gestopt.![]()
quote:The build of Forza 3 I was shown was about 8-10 hours into the career mode progression, and the driver was at Level 32.
Hm dat is wel een beetje erg snel. Maar de career mode is ook niet alles. Ik had toen veel meer tijd in online races gestoken.quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dusEn dan lees je dit bij IGN:
[..]
70 ronden Tsukuba, ik vind dat circuit zo dodelijk saaiquote:Op zondag 13 september 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
40 ronden Suzuka
70 ronden Tsukuba
40 ronden Silverstone
15 ronden Le Mans
6 ronden Nurburging
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
70 ronden Tsukuba, ik vind dat circuit zo dodelijk saai
Tsukuba is wel cool met alle auto's die een snelle acceleratie hebben. Veel close racing en inhalen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...
Precies... nee, dan Suzukaquote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is alleen leuk om wat te driften zo nu en dan of voor klasse D/C/B races...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |