Fanatec Turbo S wheel dacht ik eens gelezen te hebben.. maar vlgs mij is die niet eens voor de XBOXquote:Op maandag 14 september 2009 08:10 schreef FJD het volgende:
Weet je ook wat de goede stuurtjes zijn? Zo met Forza 3 op komst heb ik wel interesse
Iets te duur voor een gokje...ik lees nml nergens iets over de handling. Zeker niemand hier met zo'n ding?quote:Op maandag 14 september 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
Fanatec Turbo S wheel dacht ik eens gelezen te hebben.. maar vlgs mij is die niet eens voor de XBOX
Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezenquote:Op maandag 14 september 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vergis je niet, de SP is 2x zo groot gewordenIk was ook al level 50 voor ik het spel uit had.
Checkquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Dat is inderdaad wél lang. Kan niet meer wachten op het spel.
Jij bent veel te goedquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Dat is inderdaad wél lang. Kan niet meer wachten op het spel.
Ik neem aan photomodequote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ziet er super uit! Is dat ingame?
Vanaf morgen dus weer een hoop nieuwe geile shitquote:Sorry folks, PR just informed me the reveal will happen starting Wednesday.
The good news is that I have so many screenshots and cars to reveal that there will be tons of stuff to look at and read Wed., Thurs, and Fri.
And then next week is TGS and demo.
een X5M wil best door de bocht hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
Gadver die grote en hoge auto's (als die op het laatste plaatje en die ene Audi) hadden van mij niet gehoeven.
Hoe kunnen die nou competitief zijn/leuk om te rijden?
Nee, geef mij maar de sportauto's als de Nissan GTRen Ferrari F40
![]()
Screenshots zien er wel mooi uit verder. Catalunya is een mooi circuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |