Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Pecies.. ik weet niet of er wel muziek in F2 zit.. zo ja.. nooit gehoord, staat niet aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!
Oeh, heel vet. Duurt het wat langer om aan alle 400 auto's te komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik hem voorlopig kan kopen, ze hebben zoveel mogelijk de echte prijzen aangehouden. (1.4 mil voor de Veyron, er is een zeldzame oldtimer waar je 10 mil voor moet betalen)
Ik ook. Absoluut.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de Nissan GTR.
Muziek tijdens de races zet ik toch altijd uit. Motorgeluiden ftw.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12801_en.html
Wel verschrikkelijke muziekZooo zonde!
Nee is er nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef UntilMyEnd het volgende:
[..]
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.
Oeh dat is wel heul snel!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de Golf VI er ook in zit?
Mja maar de Golf 1 vind ik dan weer geen klap aan. Ik vind de Golf pas leuk vanaf type IV en aangezien ik zelf een VI rijdt zou het wel tof zijn als ik in Forza3 ook met die auto kan rijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.
7.26.70 inderdaad, een zieke tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
Set it upquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Desunoto het volgende:
En als Forza 3 er eindelijk is hè, gaan jullie dan ook hier races organiseren?
Tyfusquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Holy shit!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren, maar was Forza 2 ook zo mooi?
Ja he,... jouw stream is echt ziek,.... en dat zijn nog maar cam beelden. Wat een haarscherp beeld en achtergronden zeg,... en die oranje Porsche voor hem ook,... pffff!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.
Weinig skill achievements, en geen MP achievements.quote:
Dat lijkt me niet echt.quote:
Forza 2 was toch alleen maar steek-er-tijd-in-en-je-haalt-ze?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig skill achievements, en geen MP achievements.
Als ik er genoeg tijd insteek haal ik zelfs 1000/1000
Ik kan ze halen maar heb er geen zin inquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Forza 2 was toch alleen maar steek-er-tijd-in-en-je-haalt-ze?
Iedereen kon ze halen.
Ze zijn wel echt, is al paar dagen geleden bevestigd op het officiele forumquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Desunoto het volgende:
Super vet, die cockpit beelden. Ziet er perfect uit.
Vaak heb ik bij andere spellen dat de cockpit view wel mooier is maar dat ik sneller kan rijden met view vanaf de motorkap. Het lijkt erop dat dat bij Forza 3 verleden tijd is?
Oeh wat lijkt het me vet om met een open Le Mans auto een mooie cockpit view te hebben.
[..]
Dat lijkt me niet echt.10 achievements voor de eerste 10 levels van je career. Nah.
Met screens van de tv maar ik kon ze net niet meer vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:44 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt, is al paar dagen geleden bevestigd op het officiele forum
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:44 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt, is al paar dagen geleden bevestigd op het officiele forum
Ptsjh de career was maar het topje van de ijsbergquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
In Forza 2 ben ik na ong. 35% in de career mode opgehouden, toen werd het nogal saai.
Ook waren er toen weer andere games die aandacht verdienden, hopelijk ga ik met deel 3 wel wat verder komen.
Die stenen zij wel om te huilenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
*als nieuwe achtergrond instelt*
*snor laat groeien*
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die stenen zij wel om te huilen
Volgens mij was de verklaring daarvoor dat niet ieder stukje grond in een track super high res is, omdat er veel delen zijn waar je normaal gesproken toch amper tot niet komt met je auto.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die stenen zij wel om te huilen
quote:IGN AU/IGN Readers: Coming back to DLC – you're doing one pack a month for the next twelve months. How many cars are likely to be included per pack?
John Wendl: It's hard to say; it'll depend on the pack. I would say ten is probably a safe number.
Idd lekker interview, we kunnen nu ook de race wagens painten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef Bastard het volgende:
Ongeveer 10 auto's iedere maand komende jaar in DLC
[..]
En verder ook erg cool om te lezen http://xbox360.ign.com/articles/102/1026124p1.html
DLCquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd lekker interview, we kunnen nu ook de race wagens painten!![]()
Alleen naar mijn mening wel heel jammer dat de Nissan 180SX ontbreekt
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef Bastard het volgende:
Ongeveer 10 auto's iedere maand komende jaar in DLC
[..]
En verder ook erg cool om te lezen http://xbox360.ign.com/articles/102/1026124p1.html
Wat heb je met deze auto dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
*als nieuwe achtergrond instelt*
*snor laat groeien*
[ afbeelding ]
Dat is de auto van Magnum Gijs! Mooiste Ferrari ooit. Daar geilde ik als kleine Strol al op!quote:
Dat denk ik ook wel;). Vind het alleen gewoon jammer dat ie er standaard niet in zit. Neem aan dat ze de s13, s14 en s15 er wel in stoppen, dus waarom die dan niet meteenquote:
Aahhh nooo... dan zal die in de toekomst wel als DLC zijn maar ik ben bang niet in het originele spel dus.quote:IGN AU/IGN Readers: The Nissan GTR – will it be in the game?
John Wendl: Yes and no. There's some details we're not divulging around that quite yet.
IGN AU/IGN Readers: So what can you say?
John Wendl: We love that car. It's a hot car. We're highly motivated to get it in the game. We can't confirm anything right now, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |