Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Pecies.. ik weet niet of er wel muziek in F2 zit.. zo ja.. nooit gehoord, staat niet aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!
Oeh, heel vet. Duurt het wat langer om aan alle 400 auto's te komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik hem voorlopig kan kopen, ze hebben zoveel mogelijk de echte prijzen aangehouden. (1.4 mil voor de Veyron, er is een zeldzame oldtimer waar je 10 mil voor moet betalen)
Ik ook. Absoluut.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de Nissan GTR.
Muziek tijdens de races zet ik toch altijd uit. Motorgeluiden ftw.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12801_en.html
Wel verschrikkelijke muziekZooo zonde!
Nee is er nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef UntilMyEnd het volgende:
[..]
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.
Oeh dat is wel heul snel!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de Golf VI er ook in zit?
Mja maar de Golf 1 vind ik dan weer geen klap aan. Ik vind de Golf pas leuk vanaf type IV en aangezien ik zelf een VI rijdt zou het wel tof zijn als ik in Forza3 ook met die auto kan rijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.
7.26.70 inderdaad, een zieke tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
Set it upquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Desunoto het volgende:
En als Forza 3 er eindelijk is hè, gaan jullie dan ook hier races organiseren?
Tyfusquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Holy shit!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren, maar was Forza 2 ook zo mooi?
Ja he,... jouw stream is echt ziek,.... en dat zijn nog maar cam beelden. Wat een haarscherp beeld en achtergronden zeg,... en die oranje Porsche voor hem ook,... pffff!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |