Tof die suv'squote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
Gadver die grote en hoge auto's (als die op het laatste plaatje en die ene Audi) hadden van mij niet gehoeven.
Hoe kunnen die nou competitief zijn/leuk om te rijden?
Nee, geef mij maar de sportauto's als de Nissan GTRen Ferrari F40
![]()
Screenshots zien er wel mooi uit verder. Catalunya is een mooi circuit.
Ja dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof die suv's![]()
D,C,B,A, Dat zijn de tofste wagens!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis alleen niet ingame vlgs dat bord.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt mooi uit!
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2600192.aspx deze word ijverig bijgehouden door de community.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
Is er ergens een car list te vinden?
Serieus,... dat lijkt net echt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wat meer check forzacentral.com
Klopt, maar zijn die ook helemaal niet aangekondigd ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
Enige wat ik mis zijn nachtraces en weerseffecten.
Nee.. er is juist gezegd dat die er niet zullen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn die ook helemaal niet aangekondigd ofzo?
quote:“Forza Motorsport 3” Unveils the Ferrari Collection and Original Amalfi Coast Track
This October, the universally recognized “cavallino rampante” of Ferrari’s prancing stallion badge makes its return in “Forza Motorsport 3,” the highly anticipated racing experience from Turn 10 exclusively for Xbox 360. As the perfect complement to “Forza Motorsport 3’s” sizable Ferrari roster, Turn 10 is also lifting the curtain on an originally designed track, the Amalfi Coast, where fans will enjoy both point-to-point and circuit racing as they speed through the scenic landscape of Italy’s rustic coastline.
As Ferrari takes center stage at the Frankfurt Auto Show in Germany, Microsoft and Turn 10 are excited to announce that “Forza Motorsport 3” will include 29 models from the legendary manufacturer, including iconic cars such as the Ferrari 250 GTO, Ferrari 512 TR, Ferrari F40, Ferrari Enzo, and Ferrari 430 Scuderia at the title’s release.
To properly showcase all of the amazing Ferrari models that players will find in “Forza Motorsport 3,” Turn 10 will be showcasing all 29 models on Forzamotorsport.net, starting today and running for the remainder of the week. These reveals will include exclusive screenshots and information on each model, as well as a few surprises, so be sure to tune in daily. For the latest updates on all things “Forza Motorsport” as well as a chance to give feedback and ask questions, follow Turn 10 on twitter (@turn10studios).
Additionally, to help complete the Italian racing experience, “Forza Motorsport 3” takes racers on a tour through one of the most beautiful destinations in the world – the luxurious Amalfi Coast of Italy. Inspired by the picturesque environments of the coastline, the originally designed Amalfi Coast track is sure to be a fan-favorite for showing off breathtaking videos and screenshots captured in “Forza Motorsport 3’s” video export and photo modes. As a circuit, the Amalfi coast is 3 kilometers of challenging narrow cobblestone roads, beautiful beachside vistas, and tight tunnels. In its “Rally di Positano” configuration, the Amalfi Coast is over 19 kilometers of white-knuckled tarmac rally heaven. Fans of point-to-point racing will love getting from point A to point B on the many stages of the Amalfi Coast.
“Forza Motorsport 3” is rated E for Everyone and will be available in the U.S. on Oct. 27, 2009, Europe on Oct. 23, and Asia on Oct. 22. For a deeper dive on the cars in today’s reveal and upcoming announcements in the coming days, please visit http://forza.xbox.com and the Turn 10 twitter.
Oh ok, niet gelezen verderquote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. er is juist gezegd dat die er niet zullen zijn.
Prima
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je een Viper zonder TCS, ABS en die anderquote:Op woensdag 16 september 2009 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ok, niet gelezen verderRegen rijden heeft wel wat moet ik zeggen, toch wat extra moeilijkheid erin
En dan met stuurtje ipv controller, lekker glijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je een Viper zonder TCS, ABS en die ander
Lingenfelter Corvette of Ford GT40 zijn dan pas echt leukquote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je een Viper zonder TCS, ABS en die ander
Die dingen waren zo kut.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lingenfelter Corvette of Ford GT40 zijn dan pas echt leuk
Die Guldstrand kon er ook wat vanquote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lingenfelter Corvette of Ford GT40 zijn dan pas echt leuk
Al die bakken waren om te huilen... Geef mij dan maar een R4 Volvoquote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Guldstrand kon er ook wat van
OOh ja die ken ik ook nog wel.. gewonnen, wilde er mee racen in new york, trok op.. bleef staan, nou ja half gas dan maar en we kwamen wel vooruit. Eerste bocht, linksaf die bak in.. hop gewoon rechtdoor, meteen total loss.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Guldstrand kon er ook wat van
Behalve Fordquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef Bastard het volgende:
Soieso zijn al die amerikaanse bakken gewoon ruk om te rijden.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Behalve Ford![]()
Maar dat kun je ook niet meer echt amerikaans noemen
Ik wil wel een gameplay filmpje van die nieuwe track zienquote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef Catch22- het volgende:
die renders heb ik nu wel gezien. In-game doet er echt toe. strakke plaatjes toveren is niet zo moeilijk
Ok, ik haal hem!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, ik haal hem!
Point-to-point racing langs de Italiaanse kust in een Ferrari![]()
![]()
Het is net OutRun!
[ afbeelding ]
Damn, ziet er lekker uit! Kom maar op met die schijf!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG
Dude, het is ingamequote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef Catch22- het volgende:
die renders heb ik nu wel gezien. In-game doet er echt toe. strakke plaatjes toveren is niet zo moeilijk
Wel photo-mode volgens mij, maar dat Forza 3 er fantastisch uit ziet is zeker.quote:
ja Dude het is in het spel, maar niet tijdens het spelenquote:
Nou ja in zoverre niet in game natuurlijk, maar ze hebben het model van de auto niet geswapped met een ander model voor de photomode, dat is ook echt het model waar je zelf mee raced. Dat was in F2 dus niet zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja Dude het is in het spel, maar niet tijdens het spelen
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er iemand op deze planeet is, die met deze camerapositie een race rijdt?
Ik heb wel zin in de Nissan GTR.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Waar ik ook erg benieuwd naar ben.. de snelheidsbeleving van de Bugatti Veyron. 1000Pk's .. hoe rijdt dat
Niet dat ik hem voorlopig kan kopen, ze hebben zoveel mogelijk de echte prijzen aangehouden. (1.4 mil voor de Veyron, er is een zeldzame oldtimer waar je 10 mil voor moet betalen)
Replays komen toch gewoon voort uit de in-game engine?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja Dude het is in het spel, maar niet tijdens het spelen
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er iemand op deze planeet is, die met deze camerapositie een race rijdt?
Hierquote:Op donderdag 17 september 2009 13:02 schreef Catch22- het volgende:
Ja dat is waar.
Maar uiteindelijk wil je weten hoe het er in-race uit ziet toch? Dat zie je het meeste, als het goed is.
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12801_en.html
Wel verschrikkelijke muziekZooo zonde!
Ik kon na een tijdje wel aardig uit de voeten met die AC Cobraquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef Bastard het volgende:
Soieso zijn al die amerikaanse bakken gewoon ruk om te rijden.
Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Pecies.. ik weet niet of er wel muziek in F2 zit.. zo ja.. nooit gehoord, staat niet aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou dat uit doen,.... alleen het schreeuwerige geluid van al die auto's!
Oeh, heel vet. Duurt het wat langer om aan alle 400 auto's te komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik hem voorlopig kan kopen, ze hebben zoveel mogelijk de echte prijzen aangehouden. (1.4 mil voor de Veyron, er is een zeldzame oldtimer waar je 10 mil voor moet betalen)
Ik ook. Absoluut.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de Nissan GTR.
Muziek tijdens de races zet ik toch altijd uit. Motorgeluiden ftw.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een custom soundtrack kan doen.
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12801_en.html
Wel verschrikkelijke muziekZooo zonde!
Nee is er nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef UntilMyEnd het volgende:
[..]
Is er al ergens een complete lijst van de soundtrack gekend of niet? Ben erg benieuwd of er bijvoorbeeld nummers van de laatste Prodigy plaat ofzo opstaan. Zou erg relax rijden.
Oeh dat is wel heul snel!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de Golf VI er ook in zit?
Mja maar de Golf 1 vind ik dan weer geen klap aan. Ik vind de Golf pas leuk vanaf type IV en aangezien ik zelf een VI rijdt zou het wel tof zijn als ik in Forza3 ook met die auto kan rijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, wel de Golf 1, maar dan met een lelijk amerikaanse grill wat ik zo zag.
7.26.70 inderdaad, een zieke tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Desunoto het volgende:
Heb zin om de rondetijd van 7:26:xxx of zoiets was het te gaan proberen op de Nurburgring. Dat was de tijd waar ze bij Nissan nog steeds best trots op zijn.Kijken in hoeverre het spel daarbij in de buurt komt.
![]()
Set it upquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Desunoto het volgende:
En als Forza 3 er eindelijk is hè, gaan jullie dan ook hier races organiseren?
Tyfusquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Holy shit!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren, maar was Forza 2 ook zo mooi?
Ja he,... jouw stream is echt ziek,.... en dat zijn nog maar cam beelden. Wat een haarscherp beeld en achtergronden zeg,... en die oranje Porsche voor hem ook,... pffff!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog even gespeeld, het was mooi, maar de stap naar 3 is wel heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |