http://www.gamersyde.com/(...)replay-12895_en.htmlquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-12889_en.html
Ik ook en een stuk of 10 arcade gamesquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef Desunoto het volgende:
Kaido lijkt me erg tof.
Is er al bekend hoeveel GB aan data je op je schijf op moet slaan? Omdat het spel 2 discs kent.
Ik heb nog een 20 GB ding.
Wauwquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Amalfi coast
http://www.gamersyde.com/news_more_forza_3_-8531_en.html
SERIEUS,...quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Amalfi coast
Ook niet als je de achterkant van deze (ja, is ie mooi of niet...) F40 ziet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ik ben niet een grote ferrari fan maar dit ziet er lekker uit!
Is dat niet de LM versie?quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook niet als je de achterkant van deze (ja, is ie mooi of niet...) F40 ziet?
[ afbeelding ]
Dat filmpje van New York, zit daar nou ineens een chicane op het rechte stuk @ 00:33 ? Dat was toch nooit zo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Amalfi coast
Volgens de site is het de Competizione... of is dat de LM?quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat niet de LM versie?
Hebben
Hm, weet ik niet zeker. De achterkant van de LM is zowat identiek aan die van dat screenshot. Misschien is het een andere benaming of heeft 'ie andere specificaties maar wel hetzelfde uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens de site is het de Competizione... of is dat de LM?
Ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet zeker. De achterkant van de LM is zowat identiek aan die van dat screenshot. Misschien is het een andere benaming of heeft 'ie andere specificaties maar wel hetzelfde uiterlijk.
Nou hoe dan ook, dat ding is geil.
True, hier kan je nog de fout ingaan op het rechte stuk... normaal als je de snelste auto had won je hier altijd vanwege de enorme lange rechte stukken, nu komt het weer wat meer aan op skillsquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Die zijn nieuw inderdaad. Wilde ik ook wat over zeggen maar was ik vergeten.
De chicanes zijn wel cool. Ik vond het maar een saai circuit en die chicanes geven het wel iets meer.
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat filmpje van New York, zit daar nou ineens een chicane op het rechte stuk @ 00:33 ? Dat was toch nooit zo?
Edit: En op het andere rechte stuk ook
Dat is toch wel leuk, maakt New York toch nog een beetje spannendquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Dus alleen aan snelheid heb je niks, handling is ook handig
Jawel hoor, gewoon onder media -> images!quote:Op zondag 20 september 2009 11:20 schreef Desunoto het volgende:![]()
Waar heb je die screenshots vandaan? Op forzamotorsport.net staan ze nog niet of kijk ik verkeerd?
En de spoilerquote:Op zondag 20 september 2009 10:02 schreef DrD00m het volgende:
alleen wat er aan die bumpert is geplakt![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 11:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de spoiler
Maar alsog nu al 1 van m'n favorieten
Oh daarquote:Op zondag 20 september 2009 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon onder media -> images!
Ik denk dat je die dan mee aan kan passen ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Je kan dus zometeen al de R klasse auto's helemaal zelf painten he.. maar als de auto dan als naam heeft "Audi R8 Team Kroket #44" en je paint hem als Team Shoarma #9... ziet het er een beetje raar uit om Team Kroket online te zien of ergens op een leaderboard terwijl je met Shoarma rijdt.Gaat het hele Team Dinges en nummer dan weg of blijft dat staan?
Het zou ook kunnen dat je de auto kan painten, maar het nummer en team niet kan veranderen of zoiets, denk je niet?quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Desunoto het volgende:
Maar dan krijg je die onvermijdelijke rare namen met een en al hoofdletters van stomme pubertjes.
Ik hoop dat het gewoon helemaal weg gaat dan. Dat alleen het model er staat en niks over het team. Is ook overzichtelijker bij de leaderboards e.d lijkt me.
Maar we zullen zien.
Ja, dat zei ik net al maar dat zou er best raar uitzien.quote:Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat je de auto kan painten, maar het nummer en team niet kan veranderen of zoiets, denk je niet?
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je ook de nummers en de teamnaam aanpast, ik bedoelde alleen de kleuren van de auto aanpassenquote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net al maar dat zou er best raar uitzien.
Dat past toch bij de LeMans (GT) versie? Ik vind het niet zo raar. Zie bijvoorbeeld deze foto:quote:Op zondag 20 september 2009 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zie nu dat enorme gat in z'n motorkap pas
Ja het is van mij ook meer een kritiek op de GT versie dan op de Forza3 versie. De F40 hoort gewoon zoals die origineel was, vind ikquote:Op zondag 20 september 2009 12:36 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Dat past toch bij de LeMans (GT) versie? Ik vind het niet zo raar. Zie bijvoorbeeld deze foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt toch prima?
Dat is een veelgehoorde opmerking.. en ergens wel begrijpelijk maar kijk ook eens op je teller.. met 180 km/h kun je alleen in arcade spellen haaks de bocht om, bij een racespel zal je eerst flink moeten afremmen (waardoor het gewicht van de auto naar voren komt, flink kans op onderstuur) en dan op juiste snelheid remkracht verminderen, en netjes de bochten pakken, rustig gas geven.quote:Op maandag 21 september 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
Snap ook wel dat je het niet in 1 keer onder de knie hebt maar dit vond ik toch wel iets te veel van het goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |