Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef Copycat het volgende:
Ze wilde niets van hem aannemen, want hij had slechts 100 dagen (?) in zo'n huis gezeten en zij een paar jaar.
Zoiets was het, geloof ik.
Het ging er niet om wat ze in dat huis deden, maar ze zich zouden gaan gedragen na de gouden kooi. En inmiddels kan ik concluderen datquote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.
Hij was toch niet echt onpartijdig, vriendje van Bram Recourt die weer de broer van Claire was.
Beetje inteelt.
Ga morgen weer nieuwe afspraken maken!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
bart mag ik je vragen wanneer je verdere gesprekken met voormalige RLS mensen op fruitenzuivel gaan komen.
Oke bedankt vond de vorige gesprekken leuk om naar te kijken dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga morgen weer nieuwe afspraken maken!
Ze wilde niet eens luisteren naar wattie te zeggen had volgens mij. En wanneer mag je iemand dan wel tips geven?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was toch niet echt onpartijdig, vriendje van Bram Recourt die weer de broer van Claire was.
Beetje inteelt.
Die foto van Amanda... verbijsterend.quote:
doe deze:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ten eerste .. een geweldige OP Desii !!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het ging er niet om wat ze in dat huis deden, maar ze zich zouden gaan gedragen na de gouden kooi. En inmiddels kan ik concluderen dat
a) bijna iedereen (op Jaap na) mijn advies in de wind heeft geslagen, en
b) ze allemaal (op Jaap na) tegen de problemen zijn aangelopen waar ik ze voor gewaarschuwd had.
Dat dus. En ik weet dat jij het graag voor Amanda opneemt, maar dat kan ze schijnbaar prima zelf.
Lieke en Dido !!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe deze:
Etienne (BB6)
Tijn & Monique (BB6)![]()
Semih (BB6)
Tanja (BB5)![]()
Roel (BB5)![]()
Mustapha (BB4)
geniale OP trouwens.. verder wil ik me niet mengen in dat wijvengelul van jullie
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
ten eerste .. een geweldige OP Desii !!![]()
@ Bart .... zelfs Huub is dus nog ietwat tegen de lamp aangelopen ....( met name het laat gaan stappen wat dus niet meer kan ) en het niet snappen dat sommigen na zon spel nog met zon wrok door blijven lopen ....
heerlijk om te zien dat hij nu zon kanjer heeft ! kanjer Claire![]()
<knip>
samen nog geproost op het niet winnen en saampjes lekker knus naar de lakens ...
toen wist ik het zeker ! die 2 zijn voor elkaar geschapen![]()
..ja geschapen ...beheeeeeee....
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...![]()
[ afbeelding ]
ook met Amanda?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
waarom mag zij gen comentaar op clair hebbnem jullie hebben toch ook comentaar op lieke?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:35 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zeg![]()
![]()
![]()
zoek een leven en laat huub en claire met rust iedere keer dat gezeik van jou
huub en claire zijn gelukkig met elkaar en lieke is gelukkig met leon (zo heet hij gelook ik) nou eind goed al goed ..... stop nou eens een keer om commentaar op claire te hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef Estherdv het volgende:
[..]
waarom mag zij gen comentaar op clair hebben jullie hebben toch ook comentaar op lieke?
Wat denk je zelf?quote:
Wederom HíLáRísch!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat het verboten was om commentaar te hebben op Plaspopje Claire. In welk artikel van welk wetboek staat dat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:35 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zeg![]()
![]()
![]()
zoek een leven en laat huub en claire met rust iedere keer dat gezeik van jou
huub en claire zijn gelukkig met elkaar en lieke is gelukkig met leon (zo heet hij gelook ik) nou eind goed al goed ..... stop nou eens een keer om commentaar op claire te hebben![]()
![]()
Ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Nou nou, je hebt best hoge verwachtingen.
Big Brother 1 (1999)quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Jaap was anders behoorlijk blij mett zijn opblaaspoppen..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:29 schreef snetje het volgende:
beter 1 plaspop in de hand dan 10 opblaaspoppen in de lucht ..
Van Dido kon ik echt smelten. Wat een schatje..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Al heeft Dido een streepje voor! Leuke griet was/is dat!
Vind ik ook, maar ja.. ik heb de casting voor DGK niet gedaan..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Bah wat een kinderachtige gedoe met die plaspop.
Goh dat is dan wel weer iets wat me verbaasd, zeker met zo'n schoonmoeder!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:50 schreef lies1958 het volgende:
milica en jeroen van bb6 hebben ook nog steeds een relatie en hebben een huis samen gekocht.
het gaat niet om wijven waar je op geilt het gaat om spraakmakende mensen die een leuk verhaal hebben.. ik zie ook iemand 2 mensen posten die elkaar hebben ontmoet in Spanje ofzo en die nu 2 kinderen hebben, dan denk ik van ja leuk ofzo maar niemand kent die mensenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn favorieten.
BB1 Tara
BB2 BIanca
BB3 niet gevolgd
BB4 niet gevolgd
BB5 Dido
BB6 Monique
De Bus1 Esmeralda
De Bus2 Nancy
En natuurlijk DGK Lieke
Ja. Een keer was leuk, maar de grap bleef maar herhaald worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ja.. ik heb de casting voor DGK niet gedaan..
Eeuwig dronken Hilde die zoop omdat ze een zgn spierziekte had.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef Starlie het volgende:
Goh dat is dan wel weer iets wat me verbaasd, zeker met zo'n schoonmoeder!
Hilde is best een leuk mens hoor. Heeft heel veel humor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Goh dat is dan wel weer iets wat me verbaasd, zeker met zo'n schoonmoeder!
Grap?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Een keer was leuk, maar de grap bleef maar herhaald worden.
Kan je daar geen reactie achterlaten met de vraag of Amanda snel weer eens schrijft?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef snetje het volgende:
nou ik wacht met spanning op de nieuwe blog van Amanda .... elke week zou ze toch een nieuwe schrijven
Zuigenquote:
12 mensen zijn allang bekend dit lijstje kom van bramquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:31 schreef dieenebart het volgende:
10 Jaar Reality TV
Voor onze serie interviews zijn we op zoek naar de smaakmakers uit alle BB-series en aanverwante reality soaps. Dus de winnaars, de losers, de lovers en grote bekken. En de zwangere vrouw. Tanja, Joost, Chantal, Roel en Dido. Seki, Job en Antoinette. Ed (ik ga er niet uit) van BB2. Stephan en Nicolaas uit DGK. Rolf Wouters. En de rest.
Weet jij hoe we deze mensen kunnen bereiken of ben je zelf één van deze mensen, PM dan even naar dieenebart. Uiteraard ga ik bijzonder 'prudent' met deze gegevens om![]()
De voortgang van de serie kun je volgen op www.fruitenzuivel.tv
Alvast bedankt allemaal!
Linkje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef peeet1 het volgende:
de 10 mensen zijn allang bekend dit lijstje kom van bram
enjoybram
Gepost op: 9 December 2008, 19:04:46
Het is een reeks van... 10 jaar reality TV!
wie komen er voorbij of gaan nog komen!
Andries.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef peeet1 het volgende:
Jaap
huub
ribas - yasmin
Kelly - cbml
Ruud (bb1)
Sabine ( bb1)
Kelly BB
Andries BB
Job ( uit de bus)
en nog 2 super klappers
Op NL heb ik een ban en ben er blij mee. Enge mensen daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef peeet1 het volgende:
http://home.nowlive.eu/index.php/topic,245.150.html
Oftewel, ze komen er nog 2 tekortquote:
dido en roeland wonen nu sinds kort in een nieuwbouw flat in rotterdam waar ik pas de keuken heb gemonteerdquote:
Die zullen niet goedkoop wonen. Aan de flat ernaast te zien wonen ze heel hoog. Mooi uitzicht over de skyline van Rotterdam..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dido en roeland wonen nu sinds kort in een nieuwbouw flat in rotterdam waar ik pas de keuken heb gemonteerd
[ afbeelding ]
http://dido-van-kuijk.hyves.nl/
[ afbeelding ]
http://roeland303.hyves.nl/
hij is voor mij een totaal onbekende. is dat iemand die iets speciaals heeft gedaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Beetje inteelt.
Heeft ooit een of ander spelletje gewonnen, Lingo als ik het goed heb, maar ja, hij was dan ook wel de enige die de beschikking had over zijn volledige geestelijke vermogens (voor wat dat waard is)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
hij is voor mij een totaal onbekende. is dat iemand die iets speciaals heeft gedaan?
het spel lingo zegt me wel wat ja.......quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ooit een of ander spelletje gewonnen, Lingo als ik het goed heb, maar ja, hij was dan ook wel de enige die de beschikking had over zijn volledige geestelijke vermogens (voor wat dat waard is)
gweldige OP Deesquote:Op maandag 12 januari 2009 23:23 schreef Desii het volgende:
En hier gaan we door met de napret, zal nog een klein OP-je maken
sweet memories![]()
Nena......
Voor de rest is er weinig medianieuws van onze sterren![]()
Nog wel een interview met onze Ribas, tot grote vreugde van Fannie![]()
Dit alles is te lezen in het vorige topic, wat je hier kunt vinden: Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16
Voor gewoon een leuk FOK topic... klik ff hier en doe mee. Welke Celebz vind jij het knapst?
Ziezo dat wast weer voor vandaag... dag lieve internetvriendjes, slaap lekker en tot morguh![]()
Hè jammer, dan kan ik niet dan is m'n Oma jarigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef peeet1 het volgende:
Hey, ga jij ook mee...?
Aan: Vrienden van Dennis
Ik heb echt iets heel leuks voor je! Heb je zin in vakantie??? Ga dan gezellig mee met mij en nog vele andere volgende link http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381
[ afbeelding ]Album "Zoals ik Ben"
Groetjes Dennis
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Heddaquote:
Oktober 2007quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Hedda
meer
"Wat zijn zn dromen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Hedda
meer
Kijkend naar Huub's capaciteiten heb je waarschijnlijk gelijk, maar als ik hem was had ik toch voor de Golden Retriever gegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
Claire is toch gewoon een schattig meisje, ik denk dat Huub heel blij mag zijn dat ie met haar huisje boompje beestje heeft.. ipv de ene moeilijke relatie na de andere met zo'n zeikwijf als vul zelf in
en zn schoonfamilie woont ook nog is meer dan 100 kilometer verder op, wat wil je nog meer?
wow 1 seconde in beeld.. thnx dit had ik voor geen goud willen missenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef peeet1 het volgende:
Tilly op de bon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://player.omroep.nl/?aflID=8640335
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijkend naar Huub's capaciteiten heb je waarschijnlijk gelijk, maar als ik hem was had ik toch voor de Golden Retriever gegaan
Hedda is inmiddels ook een stukje volwassener geworden en haar ogen zijn nu ook open gegaan.quote:
Niet gepromoveerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
Aan het Instituut voor Sales & Account Management zijn de volgende personen verbonden:
Drs. Roeland Dietvorst, Researcher and the fMRI projectleader
niet slecht voor een kraker
edit: zijn fok account
http://forum.fok.nl/user/history/141783
Welnee, die Golden Retriever moest hem gewoon niet, honden hebben er een soort zesde zintuig voor als iemand niet deugtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze oogt dan misschien heel schattig ...is ze ook !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
Claire is toch gewoon een schattig meisje, ik denk dat Huub heel blij mag zijn dat ie met haar huisje boompje beestje heeft.. ipv de ene moeilijke relatie na de andere met zo'n zeikwijf als vul zelf in
en zn schoonfamilie woont ook nog is meer dan 100 kilometer verder op, wat wil je nog meer?
is een zware dagtaak hoor .... al die krabbels lezen ..en weer de krabbels van diegene en weer die etc etc ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch heeft na het geniale huubsopper nu plaspopje verzonnen en niemand hoeft haar te zeggen dat het kinderachtig is want ze bepaalt toch wel zelf wat ze post!!! lekker puh en als ze hier niet is dan zit ze op de hyves van Lieke de hele dag op F5 te drukken in de hoop dat er nieuwe berichtjes opkomen die ze dan hier kan posten!!
Pearlbitch![]()
![]()
Soort Fok! zeg maar...iedere keer F5-en..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
is een zware dagtaak hoor .... al die krabbels lezen ..en weer de krabbels van diegene en weer die etc etc ...
Gaat er niet om dat Amanda dat moet schrijven...gaat er om dat iemand het eerst moet herschrijven voordat het geplaatst kan worden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
nou ! die vipblog van Amanda wordt dus ook weer niks![]()
hoe moeilijk is dat nu om elke week een heel klein stukje te schrijven![]()
eerst allemaal heel wild van oeeeeeeeeeeeeh wat leuk !! om dan de boel maar te verkloten met allerlei kutsmoesjes dat ze geen tijd hadden etc..
Lieke doet haar best ook al niet meer .... de laatste was van november
Ze zit vermoed ik klem in een paal maar ze zou toch elke woensdag wat schrijven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
nou ! die vipblog van Amanda wordt dus ook weer niks![]()
hoe moeilijk is dat nu om elke week een heel klein stukje te schrijven![]()
eerst allemaal heel wild van oeeeeeeeeeeeeh wat leuk !! om dan de boel maar te verkloten met allerlei kutsmoesjes dat ze geen tijd hadden etc..
Lieke doet haar best ook al niet meer .... de laatste was van november
Ze roept in elk geval emotie bij je opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch heeft na het geniale huubsopper nu plaspopje verzonnen en niemand hoeft haar te zeggen dat het kinderachtig is want ze bepaalt toch wel zelf wat ze post!!! lekker puh en als ze hier niet is dan zit ze op de hyves van Lieke de hele dag op F5 te drukken in de hoop dat er nieuwe berichtjes opkomen die ze dan hier kan posten!!
Pearlbitch![]()
![]()
verbazing is dat een emotie? zo ja dan heb je gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze roept in elk geval emotie bij je op
Ik ga geen credits nemen die ik niet verdien. De term "Huubsopper" is van mij, dat klopt, maar "Plaspopje" is de briljante trouvaille van VOL's Gher Ank Ahmon.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch![]()
![]()
Dit ben ik volkomen met je eens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ze oogt dan misschien heel schattig ...is ze ook !![]()
onderschat haar niet ...ze is ook 10 keer meer vrouw dan al die huppelflufdienietwetenwatzelatermoetengaandoentrutjes en goldldiggers die ik heb voorbij zien komen in de kooi ...
Ja, zó dom dat ík het er helemaal mee eens ben!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Die genialiteit begrijpen wij stumperige FOK!kers niet. Daarvoor moet je een kwaliteitsposter op VOL zijn.
Hou het lekker daar, denk ik dan. Maar dat zou ook wel heel dom gedacht zijn.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Die genialiteit begrijpen wij stumperige FOK!kers niet. Daarvoor moet je een kwaliteitsposter op VOL zijn.
DAT MAG ZE LEKKER ZELF WETEN DAT BEPAAL JIJ NIET!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Could have fooled me ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
Waaruit lees je dat ik niet chill zou zijn? Ik ben altijd chill. Maar verbaas me tegelijk over zulke volhardende kinderachtigheid. En vooral de enorme trots daarover.
Beautiful, trouwens.
Niemand beelden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef snetje het volgende:
Amanda:
Trouwens ik moet die paal nog wel even goed vast zetten, want vorige week sodemieterde het hele geval omver toen ik er bovenin hing, Oeps! Blauwe plekken en een flinke schrik. Gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen, maar leuk is anders…haha
XXX Amanda
Is dat hoekelemoekieroekie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef mootie het volgende:
De ghostwriter had op z'n minst kunnen probeeeeeren om het als Amanda te laten klinken....
Zoiets misschien:quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Niemand beelden?
Zou dat graag even willen zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik kwam dit tegen op VOL. Een of andere p0rnmiep die een paar dagen in het BB huis in Duitsland zit. Daar is Amanda een klein kind bij.
Gatverdamme...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
OT: Ik kwam dit tegen op VOL. Een of andere p0rnmiep die een paar dagen in het BB huis in Duitsland zit. Daar is Amanda een klein kind bij.
KANONNE !!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
http://en.sevenload.com/videos/re8nPlg-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.sevenload.com/videos/4BXdCcv-
http://en.sevenload.com/videos/CcLscsh-
http://en.sevenload.com/videos/Dj2dal9-
Waarom denk je dat ik die pica in een spoiler zet?quote:
Geef eens een bloemlezing dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef peeet1 het volgende:
Leuke reacties bij signeersessie in Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik nu zo klein of zijn jullie nou zo groot dankt die hond[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
Dat is Fries?quote:
heb je ook bewegende beelden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik nu zo klein of zijn jullie nou zo groot dankt die hond
quote:
Ik zat net naar Animal planet te kijken (animalcops of zo) en daar had je zo''n hondje die een tijd niet naar de trimmer was geweest, de vacht was al deels aan het verviltenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ook leuk vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat een HUMOR enorm grappig![]()
![]()
hoe verzin je het
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ook leuk vindt.
Ik voel een soort van sarcastische ondertoon....quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jaPearlBitch moet echt wat met dit talent doen, enorm grappig komt zij altijd uit de hoek, ze is enorm onvoorspelbaar, en vanuit het niets komt er dan zo'n goede grap
echt vermakelijk
hoe verzint ze het
Ik kom ook niet meer bij. Leuk is ze he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Suikeroom het volgende:
whahaha ik las die grap net weer whahahaha tranen in mn ogen van het lachen hier![]()
![]()
Daar zou je 's morgens maar tussen wakker worden.. Heerlijk!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik nu zo klein of zijn jullie nou zo groot dankt die hond
Het lijkt of er iets in de lucht hangt, volgens een paragnost komt er een kijkcijferhit a l a Big Brother.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:40 schreef Marieke_B het volgende:
Zijn we in afwachting van een nieuwe RLS mét streams?
nou lekker dan ....quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou je 's morgens maar tussen wakker worden.. Heerlijk!!!!!
Is ze de dochter van Hummie? Spitting image.quote:
Tussen 2 stukken plastic ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
zo dat is beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)![]()
Een linkje voor de nieuwsgierige kijker mag altijd hoor...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had ook iets kunnen plaatsen met iets anders in haar mond,maar voor jou zal het netjes houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier krijg je alles netjes voorgeschoteld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een linkje voor de nieuwsgierige kijker mag altijd hoor...
Word dat de nieuwe zomermodequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier krijg je alles netjes voorgeschoteld.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=975
[ afbeelding ]
Als dat zo was, was ie wel bij Lieke gebleven... die plast (lees zeikt) uit dr mond...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
whahahahaha hoe kom je erop whahahwhwhahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ie wel bij Lieke gebleven... die plast (lees zeikt) uit dr mond...
Ajakkes zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan Aziz uit BB2, met zijn handdoekenrekjequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)
[ afbeelding ]
nopequote:
huh wat? hij was toen nog met zn scriptie zelfs bezig dus ik denk dat jij je vergist.. heeft daarna gelijk een goede functie ergens gekregen.. had m toen zelfs een keer bij business class gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef avonne het volgende:
[..]
nope
Dus van die grote verhalen dat ie "bijna gepromoveerd" was en later "gepromoveerd" is gewoon niet waar.
Tja, met je snufferd op TV willen en opscheppen gaat natuurlijk samen.
Gezien en gelezen,quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef peeet1 het volgende:
Titel: waarom zoveel gezeik
Aan: Vrienden van Huub
om voor eens en altijd een einde te maken aan het gezeur, check mijn nieuwste log
www.rocketmiljonairs.nl
lief zijn
Hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef Estherdv het volgende:
Ach huub is zielig (kijk bij ander forums)
Ja "hoezo" ?, daar hoef ik echt geen bevestiging van andere fora voor te hebben, ik geloof je zo ookquote:
Omdat!quote:
quote:Ach ons huubje is zielig.....
Gepubliceerd door: EdV | op: 2009-01-15 | om: 12:36
Zijn ze nou vergeten er bij te vermelden dat je niet moet schromen om op nationale TV uit de kleren te gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef peeet1 het volgende:
Titel: kandidaten oproep Talpa
Aan: Vrienden van Huub
TALPA ZOEKT: LEUKE MEIDEN VOOR NIEUW SPELPROGRAMMA
Bij Talpa Producties zijn we momenteel druk bezig met de voorbereidingen van een splinternieuw spelprogramma voor RTL5. Wij zoeken leuke, spontane en enthousiaste vrouwelijke kandidaten tussen de 18 en 35 jaar die kans willen maken op cash of mooie prijzen.
Zie je er goed uit, heb je een vlotte babbel en heb je een net zo leuke vriendin, (tweeling)zus, nicht, tante, of vrouwelijke collega die samen met jou aan deze spelshow mee wil doen, stuur dan een e-mail bericht met je contactgegevens en een paar duidelijke foto?s van jou en degene met wie je samen mee wilt doen. Vergeet ook niet om in de mail iets over jezelf te vertellen.
Het e-mailadres is: nieuwequiz@talpaproducties.nl
Na je aanmelding nemen we eventueel contact met je op voor een screentest waar we je uiteraard ook meer over het programma zullen vertellen. Het is een ontzettend leuk format waarin meiden samen tot antwoorden en oplossingen komen en zo de ?strijd? aan gaan met de mannen.
Voor meer informatie kun je bellen naar: 035-533.33.33
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Talpa Producties BV
whahahahahwhahahah hoe verzin je hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef Estherdv het volgende:
Man, ik zou willen dat ik jouw gevoel voor humor had, jij legt continue in een deuk hier. "Never a rainy day"quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahahahahwhahahah hoe verzin je het![]()
![]()
raap me op
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef Estherdv het volgende:
Ok, maar waarom is hij dan zieligquote:
Ja, daarom! Dat is toch duidelijk?quote:
Daarom!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ok, maar waarom is hij dan zielig
quote:
quote:
Daar wil dat beertje best antwoord op geven. Het leest net als een raadseltje. Echt heel gezellig heur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
nouhou
* Charmian gaat in een hoekje zitten pruilen en zich afvragen waarom huub zielig is
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar wil dat beertje best antwoord op geven. Het leest net als een raadseltje. Echt heel gezellig heur.
Ik ga even contact met haar maken. *concentreertquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Pfff dat beertje geeft heul geen antwoord
Kijk dat is nou duidelijke taal, dank Noekquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga even contact met haar maken. *concentreert
Hij s gewono sielug watn niemadn mocht netateif over hem parten op zjin zite.
En daar moet je het mee doen, Charmain. Graag gedaan.
OMG.. huub gaat vrouwen van 18-30 casten. Dat zal dan wel in gynochair zijn..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn ze nou vergeten er bij te vermelden dat je niet moet schromen om op nationale TV uit de kleren te gaan![]()
flink buikje al hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Eef999 het volgende:
Claire ziet er wel heel zwanger uit als ze nog tot begin juli moet!! Leuk stel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Een beginnend buikje verraadt dat ze zwanger is"quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de foto een kussen gebruikt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whahahahahwha a hoe verzin je hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. huub gaat vrouwen van 18-30 casten. Dat zal dan wel in gynochair zijn..![]()
porky whahaha raap me opquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef Jian het volgende:
[..]
"Een beginnend buikje verraadt dat ze zwanger is"![]()
Porky
Er is is maar één Queen hier, doch uwe hoogheid u schrijft in meervoud.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een stelletje stumpers hier. Royal sadness.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef peeet1 het volgende:
Big Brother glazen huis Brasil stream
http://video.globo.com/Vi(...)ASIL+AO+VIVO,00.html![]()
Als amateur psycholoog bak je er niks van, nog ff verder studeren. Misschien wordt het tijd voor ADSL of zoiets. Ze gaan net aan tafel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:39 schreef spapaars het volgende:
Er is is maar één Queen hier, doch uwe hoogheid u schrijft in meervoud.
We are here to servequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een stelletje stumpers hier. Royal sadness.
Een amateur met goede bedoelingen, en ik heb ADSL.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als amateur psycholoog bak je er niks van, nog ff verder studeren. Misschien wordt het tijd voor ADSL of zoiets. Ze gaan net aan tafel.![]()
[ afbeelding ]
Ah, das beter!!!! Thanks!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo misschien beter dan in het Portugees.
http://babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fbbb.globo.com%2FBBB9%2FHome%2F0%2C%2C16388%2C00.html&lp=pt_en&btnTrUrl=Translate
Orgineel.
http://bbb.globo.com/BBB9/Home/0,,16388,00.html
nou wat let je ... geef je op zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. huub gaat vrouwen van 18-30 casten. Dat zal dan wel in gynochair zijn..![]()
Wilde gok, zo'n stoel staat al in haar 'speciale' kamertjequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
nou wat let je ... geef je op zou ik zeggen
wel goed lezen ze is nog geen 18quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde gok, zo'n stoel staat al in haar 'speciale' kamertje
Met Huub?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Echt niet.. Weet je hoe duur die dingen zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde gok, zo'n stoel staat al in haar 'speciale' kamertje
ik denk dat Huubje veel gezeik en stress over zich heenkrijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef Desii het volgende:
Leuk dat artikel over H&C
Maar wat ziet hij er slecht uit (zeker als je vergelijkt met de foto's in de kooi)
tijd voor een zonnebankje (of ist z'n kapsel) hmmmm... kweet niet... maakt ook niet uit verders.
Hij heeft er zelf voor gekozen om met een plaspopje te trouwen, dus hij moet niet zeiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Huubje veel gezeik en stress over zich heenkrijgt![]()
wordt je ook niet vrolijk van.......
dat denk ik hoor......![]()
De belastingsdienst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
Ik heb uit doorgaans goed ingelichte bronnen vernomen dat er binnenkort een aanslag op Huubke gepleegd zal worden.
Ik vind het nogal wat om dit hier te posten...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
Ik heb uit doorgaans goed ingelichte bronnen vernomen dat er binnenkort een aanslag op Huubke gepleegd zal worden.
Echt je word met de dag kinderachtigerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf voor gekozen om met een plaspopje te trouwen, dus hij moet niet zeiken.
Die kan ik me ook nog herinneren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Ripley het volgende:
geen dgk, sbml of bb, maar ik gok dat er hier misschien mensen komen die weten waar ik het over heb.
Sven uit TI is overleden na een ongeluk
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-bij-ongeval.dhtml
Ik vind zoiets altijd een beetje gek, je hebt geen band met die persoon maar hebt wel een soort intieme blik in iemands leven gekregen.
whahahahahaha hoe kom je er op... zo origineel ditquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf voor gekozen om met een plaspopje te trouwen, dus hij moet niet zeiken.
dude voor dit soort posts moet je een ban krijgen man, die gast leest hier ook mee.. doe ff normaal ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
Moraalriddertje, doe nou maar niet weer domme dingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef Suikeroom het volgende:
waar kan ik die Twerk snitchen? dit gaat te ver man.. mods doe er wat aan ofzo
?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
Moraalriddertje, doe nou maar niet weer domme dingen.
Ga je eens verdiepen in de wereld en je misschien dan eens druk maken. Ipv hier geforceerd mee te huilen terwijl het een dom, schreeuwerig, pretentieus sukkeltje uit de provincie betreft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:07 schreef Mriekje het volgende:
Twerk; dat je je mening geeft prima, maar ga niet van dit soort dingen lopen lullen.. mafkees!
Goh en dat dom, schreeuwerig, pretentieus sukkeltje uit de provincie maakt bij sommigen blijkbaar zoveel los dat ze een aanslag op hem willen plegenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in de wereld en je misschien dan eens druk maken. Ipv hier geforceerd mee te huilen terwijl het een dom, schreeuwerig, pretentieus sukkeltje uit de provincie betreft.
Je doet voorkomen alsof het je iets zou kunnen interesseren dat er een dolletje wordt gemaakt over een mannetje die ooit meedeed aan een walgelijk programma. Alleen wereldvreemde, onnozele mensen kunnen zoiets doen. Anders doe je dat niet.. Evenmin zul je het dan in 1e instantie serieus hebben genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Mriekje het volgende:
Jammer dat jij niet eens een eigen mening hebt. Trouwens, wat heeft het er mee te maken dat hij 'uit de provincie' komt. Ben je dan minder ofzo?
Enneh.. hoezo huilen?? Om iets wat iemand zegt die het IQ van een paardebloem lijkt te hebben? No way!
Wie zegt dat ik me niet in de wereld verdiep, wat weet jij over mij? Precies, helemaal niks! Dus again; mafkees!
Ja, want als TS is dit topic voor jou amper terug te vinden!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Desii het volgende:
oke totaal OT, dus dan maar een verkapte tvp
Wat een zielige uitspraken doe je weer Twerk! Staat je goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je doet voorkomen alsof het je iets zou kunnen interesseren dat er een dolletje wordt gemaakt over een mannetje die ooit meedeed aan een walgelijk programma. Alleen wereldvreemde, onnozele mensen kunnen zoiets doen. Anders doe je dat niet.. Evenmin zul je het dan in 1e instantie serieus hebben genomen.
Je dacht even goedkoop te scoren door je sociaal wenselijke maskertje nog ff op te houden.. Maar het is weekend.. Je mag weer ff 2,5 dag het ongeinteresseerde, verveelde trutje uithangen. Veel plezier.
Kon me nou niet vertellen dat je 1 of ander schemerig verband denkt te zien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Desii het volgende:
je vind het walgelijk programma maar je eigen post getuigt nu ook niet echt van klasse
Wie is jouw ava danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Desii het volgende:
Wat is m'n ava toch leuk...
* zucht, zwijmel
oke totaal OT, dus dan maar een verkapte tvp
Neh, not nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
juist, je snapt me... soms zie ik door de bomen het bos niet meer en door het bos ben ik de bomen kwijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want als TS is dit topic voor jou amper terug te vinden!
das een leukie hé, Gerard Butler... alleen heeft Desert Rose hem gevorderdquote:
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
Twerk is te ver gegaan, en het achteraf afdoen met een dolletje is niet genoeg, of een welgemeende excuses of een ban, kies zelf maar
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.
Hoezo? Wat maakt dit topic voor jou zo speciaal dan? Wat emotioneert je zo jongen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topic
De gedachte ook dat iemand Huubke de moeite waard zou vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zag het meteen als een dolletje hoor.
Ik kan me er ook niets bij voorstellen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
De gedachte ook dat iemand Huubke de moeite waard zou vinden![]()
[ afbeelding ]
"Ik ben echt gevaarlijk hoor!!! Alleen niemand ziet dat in.. "
whahahaha een kikker hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die iemand met de naam Huub, Huubske of Huubje gaan noemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt wel weer heel gespeeld mee huilen(lachen) met een ander, maar ook hiervan ontgaat de strekking je weer volledig. De vage insinuatie dat het 1 verband met het ander zou houden is zo mogelijk nog absurder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Mriekje het volgende:
[..]
En jij noemt anderen wereldvreemd, onnozel en domoren???
*lacht hard met Suikeroom mee*
Whahahahhahahahahha raap me op!!![]()
Hoe verzin je het!! Whahaha!
Nee juf, we passen ons niet aan..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:32 schreef Deliana het volgende:
[..]
Mensen die iemand met de naam Huub, Huubske of Huubje gaan noemen.
Het zit blijkbaar diep bij de mensen die er oh zo boven staan.
Laat mensen gewoon lekker hier lezen en posten, zonder van die rare commentaren te geven.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topic
stiekum geniet je hiervan, volgens mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je kunt wel weer heel gespeeld mee huilen(lachen) met een ander, maar ook hiervan ontgaat de strekking je weer volledig. De vage insinuatie dat het 1 verband met het ander zou houden is zo mogelijk nog absurder.
Doe niet zo theatraal en ga je eens ergens in verdiepen.![]()
omfg ownage whahahwhwhahahahquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
EEEEIIN11111zzzz!!!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUUHHUUHHHAHA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook dit zegt niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
stiekum geniet je hiervan, volgens mij
(want ook jij hapt er lekker op los)
Hetzelfde vind ik van jou.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je kunt wel weer heel gespeeld mee huilen(lachen) met een ander, maar ook hiervan ontgaat de strekking je weer volledig. De vage insinuatie dat het 1 verband met het ander zou houden is zo mogelijk nog absurder.
Doe niet zo theatraal en ga je eens ergens in verdiepen.![]()
kijk 'm shinen met de homeboysquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dit zegt niets.
En natuurlijk is het leuk domoren erop te wijzen hoe dom ze zijn..
Hoezo?? Heb je urenlange gesprekken met jezelf in de spiegel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dit zegt niets.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
Twerk is te ver gegaan, en het achteraf afdoen met een dolletje is niet genoeg, of een welgemeende excuses of een ban, kies zelf maar
Aldus zei onze nieuwe moderator.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik wist dat jij en APK zouden reagerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Aldus zei onze nieuwe moderator.....![]()
geen idee, weet ook niet hoe ik aan die screenshot kom.. blijkbaar iemand op fok gezet toenquote:
Staat wel een goed topic over een bbblogbanner in die lijst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geen idee, weet ook niet hoe ik aan die screenshot kom.. blijkbaar iemand op fok gezet toen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
hep ie weer ruzie meneer Schopenhauer ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dit zegt niets.
Is dat die kok uit DGK en doet die nou weer meer met X-factor. Hij deed toch ook mee met dat programma van joling op sbs daar zag ik hem ook in de voorronde's een keer staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Elske6 het volgende:
Wat was Sergio goed in de X- Factor !! ! Mooi door naar de volgende ronde !!!
is dat die Thomas Dekker look-a-like? die Italiaan die zei dat Claire de hoer van Tilburg is?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is dat die kok uit DGK en doet die nou weer meer met X-factor. Hij deed toch ook mee met dat programma van joling op sbs daar zag ik hem ook in de voorronde's een keer staan.
Hij blijft goede moed houden he.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spoor de randdebielen op en maak er een grapje over. zo moeilijk is het niet..quote:
Ik moest ook ff 2x kijken, dacht eerst nog 'wat een dopehead heeft die Nena gekregen'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Die blonde pruik is verre van een succes bij die Jolie wannabe. Nu is het net een Nena wannabe.
Whahaha en SBS6 verneukt al weken lang de programma's met van die achterlijke balkjes dat Uri Geller zou komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef peeet1 het volgende:
za 17 jan 2009, 09:37
1,4 miljoen mensen keken...X Factor wint kijkcijferoorlog!
AMSTERDAM - X Factor heeft vrijdagavond de kijkcijferoorlog gewonnen. 1,4 miljoen mensen keken om half negen naar de talentenjacht en hiermee versloeg RTL Uri Geller van SBS, die 1 miljoen kijkers schoorde.
Over de gehele avond trok 't Vrije Schaep de meeste kijkers.1,5 miljoen mensen keken. Hiermee weet de publieke omroep als het om de gehele avond gaat, de commerciële zenders nog steeds ter verslaan...
Ook de Palingsoap deed het afgelopen vrijdag goed, 1,1 miljoen mensen stemden af op de TROS.
Opvallend is dat Paul de leeuw met zijn compilatieuitzending het minder goed deed met 975.000 kijkers.
De makers van Uri Geller zullen ongetwijfeld alles doen om de schade van deze week in te halen...
http://www.telegraaf.nl/p(...)orlog___.html?p=12,1
Vriendje moet ook hyves gebruiken voor contact.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor alle fans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bron
allebei kutprogramma's toch.. ik kijk echt niet naar die campingzender, en massahysterie heb ik ook niks meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whahaha en SBS6 verneukt al weken lang de programma's met van die achterlijke balkjes dat Uri Geller zou komen
Met moeite zie ik er nog net een Bonnie St. Claire wannabe in..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Die blonde pruik is verre van een succes bij die Jolie wannabe. Nu is het net een Nena wannabe.
ik volg dat programma eigenlijk nooit......maar dit is wel een scheetjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef peeet1 het volgende:
sergio in X-factor (voorronde) 16-1-2008
[ afbeelding ]
zo is dat!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Met moeite zie ik er nog net een Bonnie St. Claire wannabe in..
Oh ja, bedankt!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef peeet1 het volgende:
[..]
sergio en zijn vader Gino in dgk
http://www.clipser.com/watch_video/61352
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |