quote:
Ik zat net naar Animal planet te kijken (animalcops of zo) en daar had je zo''n hondje die een tijd niet naar de trimmer was geweest, de vacht was al deels aan het verviltenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
Ben blij dat je het ook leuk vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat een HUMOR enorm grappig![]()
![]()
hoe verzin je het
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ook leuk vindt.
Ik voel een soort van sarcastische ondertoon....quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jaPearlBitch moet echt wat met dit talent doen, enorm grappig komt zij altijd uit de hoek, ze is enorm onvoorspelbaar, en vanuit het niets komt er dan zo'n goede grap
echt vermakelijk
hoe verzint ze het
Ik kom ook niet meer bij. Leuk is ze he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Suikeroom het volgende:
whahaha ik las die grap net weer whahahaha tranen in mn ogen van het lachen hier![]()
![]()
Daar zou je 's morgens maar tussen wakker worden.. Heerlijk!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik nu zo klein of zijn jullie nou zo groot dankt die hond
Het lijkt of er iets in de lucht hangt, volgens een paragnost komt er een kijkcijferhit a l a Big Brother.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:40 schreef Marieke_B het volgende:
Zijn we in afwachting van een nieuwe RLS mét streams?
nou lekker dan ....quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou je 's morgens maar tussen wakker worden.. Heerlijk!!!!!
Is ze de dochter van Hummie? Spitting image.quote:
Tussen 2 stukken plastic ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
zo dat is beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)![]()
Een linkje voor de nieuwsgierige kijker mag altijd hoor...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had ook iets kunnen plaatsen met iets anders in haar mond,maar voor jou zal het netjes houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier krijg je alles netjes voorgeschoteld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een linkje voor de nieuwsgierige kijker mag altijd hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |