wow 1 seconde in beeld.. thnx dit had ik voor geen goud willen missenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef peeet1 het volgende:
Tilly op de bon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://player.omroep.nl/?aflID=8640335
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijkend naar Huub's capaciteiten heb je waarschijnlijk gelijk, maar als ik hem was had ik toch voor de Golden Retriever gegaan
Hedda is inmiddels ook een stukje volwassener geworden en haar ogen zijn nu ook open gegaan.quote:
Niet gepromoveerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
Aan het Instituut voor Sales & Account Management zijn de volgende personen verbonden:
Drs. Roeland Dietvorst, Researcher and the fMRI projectleader
niet slecht voor een kraker
edit: zijn fok account
http://forum.fok.nl/user/history/141783
Welnee, die Golden Retriever moest hem gewoon niet, honden hebben er een soort zesde zintuig voor als iemand niet deugtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
ze oogt dan misschien heel schattig ...is ze ook !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
Claire is toch gewoon een schattig meisje, ik denk dat Huub heel blij mag zijn dat ie met haar huisje boompje beestje heeft.. ipv de ene moeilijke relatie na de andere met zo'n zeikwijf als vul zelf in
en zn schoonfamilie woont ook nog is meer dan 100 kilometer verder op, wat wil je nog meer?
is een zware dagtaak hoor .... al die krabbels lezen ..en weer de krabbels van diegene en weer die etc etc ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch heeft na het geniale huubsopper nu plaspopje verzonnen en niemand hoeft haar te zeggen dat het kinderachtig is want ze bepaalt toch wel zelf wat ze post!!! lekker puh en als ze hier niet is dan zit ze op de hyves van Lieke de hele dag op F5 te drukken in de hoop dat er nieuwe berichtjes opkomen die ze dan hier kan posten!!
Pearlbitch![]()
![]()
Soort Fok! zeg maar...iedere keer F5-en..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
is een zware dagtaak hoor .... al die krabbels lezen ..en weer de krabbels van diegene en weer die etc etc ...
Gaat er niet om dat Amanda dat moet schrijven...gaat er om dat iemand het eerst moet herschrijven voordat het geplaatst kan worden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
nou ! die vipblog van Amanda wordt dus ook weer niks![]()
hoe moeilijk is dat nu om elke week een heel klein stukje te schrijven![]()
eerst allemaal heel wild van oeeeeeeeeeeeeh wat leuk !! om dan de boel maar te verkloten met allerlei kutsmoesjes dat ze geen tijd hadden etc..
Lieke doet haar best ook al niet meer .... de laatste was van november
Ze zit vermoed ik klem in een paal maar ze zou toch elke woensdag wat schrijven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
nou ! die vipblog van Amanda wordt dus ook weer niks![]()
hoe moeilijk is dat nu om elke week een heel klein stukje te schrijven![]()
eerst allemaal heel wild van oeeeeeeeeeeeeh wat leuk !! om dan de boel maar te verkloten met allerlei kutsmoesjes dat ze geen tijd hadden etc..
Lieke doet haar best ook al niet meer .... de laatste was van november
Ze roept in elk geval emotie bij je opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch heeft na het geniale huubsopper nu plaspopje verzonnen en niemand hoeft haar te zeggen dat het kinderachtig is want ze bepaalt toch wel zelf wat ze post!!! lekker puh en als ze hier niet is dan zit ze op de hyves van Lieke de hele dag op F5 te drukken in de hoop dat er nieuwe berichtjes opkomen die ze dan hier kan posten!!
Pearlbitch![]()
![]()
verbazing is dat een emotie? zo ja dan heb je gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze roept in elk geval emotie bij je op
Ik ga geen credits nemen die ik niet verdien. De term "Huubsopper" is van mij, dat klopt, maar "Plaspopje" is de briljante trouvaille van VOL's Gher Ank Ahmon.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch![]()
![]()
Dit ben ik volkomen met je eens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ze oogt dan misschien heel schattig ...is ze ook !![]()
onderschat haar niet ...ze is ook 10 keer meer vrouw dan al die huppelflufdienietwetenwatzelatermoetengaandoentrutjes en goldldiggers die ik heb voorbij zien komen in de kooi ...
Ja, zó dom dat ík het er helemaal mee eens ben!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Die genialiteit begrijpen wij stumperige FOK!kers niet. Daarvoor moet je een kwaliteitsposter op VOL zijn.
Hou het lekker daar, denk ik dan. Maar dat zou ook wel heel dom gedacht zijn.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Die genialiteit begrijpen wij stumperige FOK!kers niet. Daarvoor moet je een kwaliteitsposter op VOL zijn.
Hou het lekker daar, denk ik dan. Maar dat zou ook wel heel dom gedacht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |