Linkje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef peeet1 het volgende:
de 10 mensen zijn allang bekend dit lijstje kom van bram
enjoybram
Gepost op: 9 December 2008, 19:04:46
Het is een reeks van... 10 jaar reality TV!
wie komen er voorbij of gaan nog komen!
Andries.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef peeet1 het volgende:
Jaap
huub
ribas - yasmin
Kelly - cbml
Ruud (bb1)
Sabine ( bb1)
Kelly BB
Andries BB
Job ( uit de bus)
en nog 2 super klappers
Op NL heb ik een ban en ben er blij mee. Enge mensen daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef peeet1 het volgende:
http://home.nowlive.eu/index.php/topic,245.150.html
Oftewel, ze komen er nog 2 tekortquote:
dido en roeland wonen nu sinds kort in een nieuwbouw flat in rotterdam waar ik pas de keuken heb gemonteerdquote:
Die zullen niet goedkoop wonen. Aan de flat ernaast te zien wonen ze heel hoog. Mooi uitzicht over de skyline van Rotterdam..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dido en roeland wonen nu sinds kort in een nieuwbouw flat in rotterdam waar ik pas de keuken heb gemonteerd
[ afbeelding ]
http://dido-van-kuijk.hyves.nl/
[ afbeelding ]
http://roeland303.hyves.nl/
hij is voor mij een totaal onbekende. is dat iemand die iets speciaals heeft gedaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.
Hij was toch niet echt onpartijdig, vriendje van Bram Recourt die weer de broer van Claire was.
Beetje inteelt.
Heeft ooit een of ander spelletje gewonnen, Lingo als ik het goed heb, maar ja, hij was dan ook wel de enige die de beschikking had over zijn volledige geestelijke vermogens (voor wat dat waard is)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
hij is voor mij een totaal onbekende. is dat iemand die iets speciaals heeft gedaan?
het spel lingo zegt me wel wat ja.......quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ooit een of ander spelletje gewonnen, Lingo als ik het goed heb, maar ja, hij was dan ook wel de enige die de beschikking had over zijn volledige geestelijke vermogens (voor wat dat waard is)
gweldige OP Deesquote:Op maandag 12 januari 2009 23:23 schreef Desii het volgende:
En hier gaan we door met de napret, zal nog een klein OP-je maken
sweet memories![]()
Nena......
Voor de rest is er weinig medianieuws van onze sterren![]()
Nog wel een interview met onze Ribas, tot grote vreugde van Fannie![]()
Dit alles is te lezen in het vorige topic, wat je hier kunt vinden: Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16
Voor gewoon een leuk FOK topic... klik ff hier en doe mee. Welke Celebz vind jij het knapst?
Ziezo dat wast weer voor vandaag... dag lieve internetvriendjes, slaap lekker en tot morguh![]()
Hè jammer, dan kan ik niet dan is m'n Oma jarigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef peeet1 het volgende:
Hey, ga jij ook mee...?
Aan: Vrienden van Dennis
Ik heb echt iets heel leuks voor je! Heb je zin in vakantie??? Ga dan gezellig mee met mij en nog vele andere volgende link http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381
[ afbeelding ]Album "Zoals ik Ben"
Groetjes Dennis
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Heddaquote:
Oktober 2007quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Hedda
meer
"Wat zijn zn dromen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Hedda
meer
Kijkend naar Huub's capaciteiten heb je waarschijnlijk gelijk, maar als ik hem was had ik toch voor de Golden Retriever gegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
Claire is toch gewoon een schattig meisje, ik denk dat Huub heel blij mag zijn dat ie met haar huisje boompje beestje heeft.. ipv de ene moeilijke relatie na de andere met zo'n zeikwijf als vul zelf in
en zn schoonfamilie woont ook nog is meer dan 100 kilometer verder op, wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |