Dat mag ik toch zeker zelf wel weten....quote:Op woensdag 24 december 2008 20:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hyves checken van dat soort mensen is wel fail hoor
Nou vraag ik me opeens af hoe het met Mona is...quote:Op donderdag 25 december 2008 05:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een rare vraag, maar ik vroeg me vandaag zomaar ineens af hoe het met Tanja uit BB (5?) gaat. Je weet wel, de dame die aldaar een baby ter wereld perste. Iemand?
ik denk ergquote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou vraag ik me opeens af hoe het met Mona is...
Werkt voor een tankstation in Purmerend Weidevenne.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij jou op de route? Ik had niet verwacht er antwoord op te krijgen, laat staan zo snel.quote:Op donderdag 25 december 2008 07:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werkt bij een tankstation in Purmerend Overwhere.
Tank er soms,quote:Op donderdag 25 december 2008 07:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij jou op de route? Ik had niet verwacht er antwoord op te krijgen, laat staan zo snel.
En met Dido..quote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
mona deed mee aan dat trouwprogramma van Wendy.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Media is het meervoud van medium, een hulpmiddel om gedachtegoed over te brengen aan de massa, een middel tot massacommunicatie (in tegenstelling tot de gewone één op één, interpersoonlijke communicatie). Media zijn dragers van informatie.
Een Hyvespagina draagt informatie. Dat is dus een medium.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16
[..]
quote:
Media is het meervoud van medium, een hulpmiddel om gedachtegoed over te brengen aan de massa, een middel tot massacommunicatie (in tegenstelling tot de gewone één op één, interpersoonlijke communicatie). Media zijn dragers van informatie.
uh, wie zegt dat? Ik vind dat toevallig wèl leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:02 schreef Suikeroom het volgende:
het is hier niet de bedoeling om plaatjes te posten van Lieke die aan het bowlen is, of Claire die aan het strijken is, Nadia die snot uit dr neus eet, Jaap die een scheet laat etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |