quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef sunny16947 het volgende:
Als niemand het doet doe ik het maar.
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geldquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef lies1958 het volgende:
Goh wat verschilt lieke toch van smaak qua mannen. Als je nu huub, quinten, gijs, anis en leon vergelijkt zijn het allemaal totaal andere personen om te zien.
Dan vergist ze zich regelmatig denk ik. Vandaar het menhoppen. Oh dat is vals van me. Ze doet maar lekker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geld
quote:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product isquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja maar hoe zit dat eigenlijk als het tegenvalt kan ik dan mijn geld nog terug krijgen
Een kalender van die snol bestellen en dan verwachten dat je een kwalitietskalender ontvangt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product is
Dat rotkind denkt ook nog een plaat op te kunnen nemen en denkt dat ze kan zingen als Roxette of Blondiequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Het was even zoeken maar Amanda toch in de Telegraaf.
Filmpje.
waarom nou snol?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kalender van die snol bestellen en dan verwachten dat je een kwalitietskalender ontvangt?
Getekend,
Christine le Duc.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef blomst het volgende:
was Huub ook op Amanda haar verjaardag??
Ik dacht dat Liek de reden wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Huub keek om het hoekje en zag Kenneth en had geen zin in weer gezeik en is toen maar naar huis gegaan
amandas nieuwe singlequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Het was even zoeken maar Amanda toch in de Telegraaf. Ze zat verscholen tussen de video's.![]()
Filmpje.
Kenneth zat nog in de liftquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Huub keek om het hoekje en zag Kenneth en had geen zin in weer gezeik en is toen maar naar huis gegaan
Koud koppie misschienquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
waarom heeft Jaap nou weer zn hoedje op
Anders herkennen ze hem niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
waarom heeft Jaap nou weer zn hoedje op
Wanneer komt die kalender van Ribas ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef T-lex het volgende:
http://www.vkmag.com/gall(...)manda_kalender_2009/
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Amanda nou hetzelfde aan als gisteren?
Dit is op zijn minst een heel vreemde foto. Dat vingertje van Amanda.quote:
Ja tuulijk, lekker in het opgedroogde zweet van gisteren zitten. Amanda zou Amanda niet zijn dat als ze een kledingstuk leuk vindt dat de eerstkomende weken achter elkaar aanhoudtquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
Das een foto van vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is op zijn minst een heel vreemde foto. Dat vingertje van Amanda.
Dat is toch niet van dit jaar? Die is vorig jaar of zo toch in première gegaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef peeet1 het volgende:
dinsdag 16 december Premiere Moordwijven
selene en amanda
[ afbeelding ]
Omdat Plaspopje Claire de ideale vrouw is voor mensen met een enerverend en opwindend leven..quote:
omg dus ze heeft al een jaar lang dezelfde jurk aanquote:
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef Charmian het volgende:
omg dus ze heeft al een jaar lang dezelfde jurk aan
Hoe zit het eigenlijk met de website van Lieke, is die opgeheven ofzo, of heeft Brain die ook gehacked?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |