quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef sunny16947 het volgende:
Als niemand het doet doe ik het maar.
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geldquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef lies1958 het volgende:
Goh wat verschilt lieke toch van smaak qua mannen. Als je nu huub, quinten, gijs, anis en leon vergelijkt zijn het allemaal totaal andere personen om te zien.
Dan vergist ze zich regelmatig denk ik. Vandaar het menhoppen. Oh dat is vals van me. Ze doet maar lekker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geld
quote:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product isquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja maar hoe zit dat eigenlijk als het tegenvalt kan ik dan mijn geld nog terug krijgen
Een kalender van die snol bestellen en dan verwachten dat je een kwalitietskalender ontvangt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product is
Dat rotkind denkt ook nog een plaat op te kunnen nemen en denkt dat ze kan zingen als Roxette of Blondiequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Het was even zoeken maar Amanda toch in de Telegraaf.
Filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |