quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef sunny16947 het volgende:
Als niemand het doet doe ik het maar.
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geldquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef lies1958 het volgende:
Goh wat verschilt lieke toch van smaak qua mannen. Als je nu huub, quinten, gijs, anis en leon vergelijkt zijn het allemaal totaal andere personen om te zien.
Dan vergist ze zich regelmatig denk ik. Vandaar het menhoppen. Oh dat is vals van me. Ze doet maar lekker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geld
quote:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product isquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja maar hoe zit dat eigenlijk als het tegenvalt kan ik dan mijn geld nog terug krijgen
Een kalender van die snol bestellen en dan verwachten dat je een kwalitietskalender ontvangt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product is
Dat rotkind denkt ook nog een plaat op te kunnen nemen en denkt dat ze kan zingen als Roxette of Blondiequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Het was even zoeken maar Amanda toch in de Telegraaf.
Filmpje.
waarom nou snol?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kalender van die snol bestellen en dan verwachten dat je een kwalitietskalender ontvangt?
Getekend,
Christine le Duc.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef blomst het volgende:
was Huub ook op Amanda haar verjaardag??
Ik dacht dat Liek de reden wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Huub keek om het hoekje en zag Kenneth en had geen zin in weer gezeik en is toen maar naar huis gegaan
amandas nieuwe singlequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Het was even zoeken maar Amanda toch in de Telegraaf. Ze zat verscholen tussen de video's.![]()
Filmpje.
Kenneth zat nog in de liftquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Huub keek om het hoekje en zag Kenneth en had geen zin in weer gezeik en is toen maar naar huis gegaan
Koud koppie misschienquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
waarom heeft Jaap nou weer zn hoedje op
Anders herkennen ze hem niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
waarom heeft Jaap nou weer zn hoedje op
Wanneer komt die kalender van Ribas ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef T-lex het volgende:
http://www.vkmag.com/gall(...)manda_kalender_2009/
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Amanda nou hetzelfde aan als gisteren?
Dit is op zijn minst een heel vreemde foto. Dat vingertje van Amanda.quote:
Ja tuulijk, lekker in het opgedroogde zweet van gisteren zitten. Amanda zou Amanda niet zijn dat als ze een kledingstuk leuk vindt dat de eerstkomende weken achter elkaar aanhoudtquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
Das een foto van vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is op zijn minst een heel vreemde foto. Dat vingertje van Amanda.
Dat is toch niet van dit jaar? Die is vorig jaar of zo toch in première gegaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef peeet1 het volgende:
dinsdag 16 december Premiere Moordwijven
selene en amanda
[ afbeelding ]
Omdat Plaspopje Claire de ideale vrouw is voor mensen met een enerverend en opwindend leven..quote:
omg dus ze heeft al een jaar lang dezelfde jurk aanquote:
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef Charmian het volgende:
omg dus ze heeft al een jaar lang dezelfde jurk aan
Hoe zit het eigenlijk met de website van Lieke, is die opgeheven ofzo, of heeft Brain die ook gehacked?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....
Ten eerste waarom claire de naam van plaspopje geven als reaktie dat iemand amanda snol noemt. Wat heeft claire daar mee te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....
Het vorige topic was:quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef lies1958 het volgende:
En ten tweede huub schreef gister hier al dat hij graag wilde gaan maar dat het
lag aan hoe laat hij uit zijn werk zou zijn.
Misschien even teruglezen mevrouw pearlbitch.
De premiere van Moordwijven was idd vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
bron http://www.sentimento.nl/item.html&objID=108209
Omdat degenen die dit soort opmerkingen debiteren meestal idolaat zijn van Claire. Zal wel stom toeval zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ten eerste waarom claire de naam van plaspopje geven als reaktie dat iemand amanda snol noemt. Wat heeft claire daar mee te maken.
Toen hij dat gisteren zei wist ik al genoeg. Dat is ook vaak de smoes bij verjaardagen van schoonmoeders..quote:En ten tweede huub schreef gister hier al dat hij graag wilde gaan maar dat het lag aan hoe laat hij uit zijn werk zou zijn.
Misschien even teruglezen mevrouw pearlbitch.
Ik vind het juist raar dat ze die jurk voor een tweede keer draagt. Twee keer dezelfde jurk dragen voor een gala is not done.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De premiere van Moordwijven was idd vorig jaar.
En het ziet er naar uit dat Amanda bij haar kalender-presentatie hetzelfde jurkje aanhad, dat dan wel weer, valt nog mee dat ze een jurk heeft die niet binnen 3 maanden afgedankt is![]()
Haar kalender-presentatie een gala noemen is slightly overrated lijkt me.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat ze die jurk voor een tweede keer draagt. Twee keer dezelfde jurk dragen voor een gala is not done.
hou is op met dat domme 'fans', of 'die is voor die' gedoe, echt te zielig voor woordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat degenen die dit soort opmerkingen debiteren meestal idolaat zijn van Claire. Zal wel stom toeval zijn.
Net of Amanda enig idee heeft van etiquette.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat ze die jurk voor een tweede keer draagt. Twee keer dezelfde jurk dragen voor een gala is not done.
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:07 schreef mootie het volgende:
Wel classy publiek bij die presentatie!
Echt, wat een staatsmongolen houden zich toch op in dit topic.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:55 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op woensdag 17 december 2008 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Net of Amanda enig idee heeft van etiquette.
[/quote
nee, dan die afgetrapte bruine schoenen van Huub onder dat donkere pak ( ook al een jaar oud ! ) DAT stond chique !!!
quote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef noekje het volgende:
Echt, wat een staatsmongolen houden zich toch op in dit topic.
"Nee nee NEE, die pumps bij de paardenbak, DAT was stylish en pedagogisch verantwoord!!"
Jij snapt dat gewoon. Daarom wil ik bij deze een plaatje voor je draaien.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En toen en toen en toen. En hullie! En zullie! Word altijd een beetje eng van zo'n wij tegen zij hokjesgeest.
Maar dat is verder geheel bezijden het punt dat het een bruisend feest was, met kopstukken uit de vaderlandse showbizz.
Dennis!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
Mayday was er ook.
[ afbeelding ]
Jaap werd en passant ook geinterviewd.
Filmpje.
Of die trimschoentjes van Dennix onder een maatpak.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt, wat een staatsmongolen houden zich toch op in dit topic.
"Nee nee NEE, die pumps bij de paardenbak, DAT was stylish en pedagogisch verantwoord!!"
Ik blijf het zo'n engerd vinden, écht.quote:
Of of OF, die voetbalsokken over die trainingsbroek!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of die trimschoentjes van Dennix onder een maatpak.
Lieke tegen Huubquote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Kwam wat uitspraken van vorig jaar 17 december 2007 tegen, diegene die nog helemaal
in DGK zitten of zaten, weten misschien Wie tegen Wie dit zei:
-Ik heb jou op dit moment uitgeschakeld, maar mijn gevoelens zijn er nog wel.
-Als je mijn familie of vriend bent zal ik je tot op het bot verdedigen.
-Lieke je lijkt op een dame, maar je bent het niet.
die 1e was volgens mij tussen Lieke en mij, maar niet welke kant op,quote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef tuinfluiter het volgende:
(Kan je niet maken om 2 keer dezelfde jurk te dragen bij een belangrijk iets?)
Ik vind de jurk van Amanda haar mooi staan en het maakt mij niets uit dat ze die ook droeg op
17 december bij de premiere Moordwijven in Scheveningen, Amanda was dolblij met de jurk
die ze vorig jaar van gelegenheidsjurken La Mirage in Purmerend kreeg.
Kwam wat uitspraken van vorig jaar 17 december 2007 tegen, diegene die nog helemaal
in DGK zitten of zaten, weten misschien Wie tegen Wie dit zei:
Ik ging googlen. Nu ben ik overstuur. Al dat haar!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
Moggûh Huub, één keer raden wie Emma van den Langenberg is. Kan nooit moeilijk zijn toch?
en jij maakte me nieuwschierig, ik wou dat hoofd met dat haar ook wel eens zienquote:Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ging googlen. Nu ben ik overstuur. Al dat haar!
Wat was dat in godsnaam?
Oh crap. Sorry! Niet dat ik er ook maar iets van begrijp maar toch.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
en jij maakte me nieuwschierig, ik wou dat hoofd met dat haar ook wel eens zien
17 en 18 december 2007quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
die 1e was volgens mij tussen Lieke en mij, maar niet welke kant op,
die 2e zou ik gezegd kunnen hebben,
die derde heb ik zeker weten gezegd tegen Lieke
die had Brian van mij gepakt, zei dat ooit een x aan tafel tegen Lieke (keukenterras of eettafel) werd toen nog een hele ophef over gemaaktquote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
17 en 18 december 2007
(Lieke was met Brian naar de DOB verwendag in De Steeg bij Arnhem)
Huub: Wat is er aan de hand, je doet zo anders?
Lieke: Ik heb een leuke dag gehad en dat wil ik graag zo houden, ik moet dingen een plaats geven.
Huub: Heeft dat met mij te maken die dingen die je een plaats wil geven?
-Lieke: Nee, maar laat me nu met rust, ik heb jou op dit moment uitgeschakeld,
maar mijn gevoelens zijn er nog wel.
Huub: Ik vind het super dat je een leuke dag met Brian had, waarom kunnen we niet gewoon doen?
Lieke: Nee ik wil mijn ruimte, geef me dat, ja?
-Huub: Omdat ik in 1 ding fout ben geweest blijf je me dat nadragen, je zal nooit toegeven dat je zelf
fout zit. Als je mijn familie of vriend bent zal ik je tot op bot verdedigen.
(In een mooie jurk naar de premiere van Moordwijven Scheveningen)
Brian: Lieke je lijkt op een dame, maar je bent het niet.
Amanda: Jaap doet wel zo intelligent, maar hij komt niet verder dan een potje schaken.
Hahaha.. mijn "fanpage" zeker..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ging googlen. Nu ben ik overstuur. Al dat haar!
Wat was dat in godsnaam?
Sure Huub.. Je durfde gewoon niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
die 1e was volgens mij tussen Lieke en mij, maar niet welke kant op,
die 2e zou ik gezegd kunnen hebben,
die derde heb ik zeker weten gezegd tegen Lieke
en sorry paarlen trutje dat ik er niet was,
zat helaas met mijn werk. Had het echt super leuk gevonden kreeg nog lieve sms jes van de meeste
van Amanda moest ik echt komen, toen ik sms te dat ik het neit ging halen maar vooral die van Jaap was grappig
iets over allemaal lekkere wijven en of de jurkjes nog korter konden en de tieten nog groter
ik haalde het echt niet, en vond het super jammer, helemaal als ik zo de foto's zie
Maar geeft niets hoor, ben je verzuurde reacties wel gewend, net als de meesten hier![]()
Ja, dat was dan een paar dagen eerder, ik zit nu op 17, 18 december te kijken, toen zei Brian het.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:10 schreef Huubdgk het volgende:
die had Brian van mij gepakt, zei dat ooit een x aan tafel tegen Lieke (keukenterras of eettafel) werd toen nog een hele ophef over gemaakt
oh zucht die discussies met Lieke, das nu allemaal zo een jaar terug, ben ik blij dat ik daar van af ben joh
nou ja "gestolen"' was niet echt een uitspraak waar ik trots op wasquote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
Tuinfluiter nu moet ik je toch even corrigeren. "Lieke je lijkt op een dame" die uitspraak had Brian gestolen van Huub, die dat in een ruzie met Lieke eruit had gegooid.
Scheer je weg!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Sure Huub.. Je durfde gewoon niet.
Dat mag Schattie, lees even terug, daar ben je best goed in, ik verneem net van Huub dat hijquote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
Tuinfluiter nu moet ik je toch even corrigeren. "Lieke je lijkt op een dame" die uitspraak
had Brian gestolen van Huub, die dat in een ruzie met Lieke eruit had gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |