Wil je voor jezelf pratenquote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met jouw reputatie? Wat denk je zelf dat we denken?
quote:
Check dan ook even mijn Dailymotion account. daar staan er nog meer..quote:Op maandag 15 december 2008 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee die pearlbitch gaat wel erg ver hoor, zag laatst dat ze een clipser account heeft met uren lang footage van Lieke.. ff zonder gein, stalkers van Tom Cruise krijgen een straatverbod.. stalkers van Lieke moeten een internetverbod krijgen.. LEAVE LIEKE ALONE!!!!
quote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Check dan ook even mijn Dailymotion account. daar staan er nog meer..
wat moet ik daarin doen? Ik ben geen huubsopper..quote:Op maandag 15 december 2008 20:09 schreef Suikeroom het volgende:
geef maar een link... maar je hebt nu geloof ik zo'n retro programma op tv met allemaal rare mensen met allemaal aparte gewoontes.. showroom?.. wil jij daar niet aan meedoen?
idd... tijd voor wat andersquote:
ik vind jou toch een opvallend cq merkwaardig persoonquote:
Ik vind jou een beetje 'vreemd' Waar is je twinsister?quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
wat moet ik daarin doen? Ik ben geen huubsopper..
ik ben er ook fan van, en waarom, juist omdat ze zo is, zoals ze isquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind jou toch een opvallend cq merkwaardig persoon
je hebt uren aan video-materiaal van een doorsnee meisje wat niks kan, geen uitgesproken talent heeft, iemand die niet in aanmerking komt voor een nobel prijs, geen origineel denker is, een gewoon nietszeggend meisje waar een ieder zn schouders biij ophaalt en jij adoreert die persoon, je bent fan van iemand die niets kan, dan ben ik wel benieuwd waarom dat is
quote:Zoals we jullie al hebben laten weten is december 2008 echt de maand van bekend Nederlands bloot. Nog even in de herhaling, deze maand kon je al genieten van zangeres Do, Doutzen Kroes en een paar previews van de Christine Le Duc kalender van Gouden Kooi bewoonster Amanda. Afgelopen avond was de grote avond van Amanda, want in een schimmig cafe in Amsterdam werd haar kalender gepresenteerd en vierde Amanda, die er heel oud uit ziet, maar toch echt pas 21 is geworden, haar verjaardagsfeestje. Wij geven Amanda ook een klein cadeautje. Helaas is het zonde van je tijd om de kalender maand voor maand in te scannen, vandaar dat we maar even voor het gemak elke maand op de foto hebben gezet, zodat jullie toch een beetje weten wat je zeker niet mist in je garage. Kan Tatjana misschien weer terugkomen?
Ja DIE ja!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Ehm... Nadia, Dennis, Jaap, Nena, Lieke, Tilly, Janice, Ricardo, May Day en Kenneth.. That's it!
Je vergeet nog een stukjequote:
quote:De Christine Le Duc garage kalender van Gouden Kooi bewoonster Amanda is zonde van je tijd om pagina voor pagina in te scannen. Dus hebben we maar even van elke pagina een foto gemaakt, zodat je toch een indruk krijgt hoe verrot meisjes van amper 21 jaar eruit kunnen zien.
Ik ben woortblintquote:
Nieuwe lover? Hedda? Of loop ik achterquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke met of zonder haar nieuwe lover? Huub en Claire dus toch niet. Kenneth ???
Hoi Eer.
OOOHWWWW... Je bent echt woordblind jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben woortblint.
Maar dat Kenneth er was. Toch niet om nog een Kubatzrekening te vereffenen?
Ja je loopt achter, ene Leon.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Nieuwe lover? Hedda? Of loop ik achter
Huub en Claire niet nee, Palma niet, Natasia ook niet.... Interesting, interesting...
Schatjes, ik weet het allemaal niet... Typisch geval van: Je had er bij moeten wezen!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Maar hoe zit de relatie tussen Kenneth en Amanda nu dan?
Daarom zie ik er nog zo fris ende fruitig uit op mijn 40stequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:41 schreef Gert het volgende:
Eertje
Hoe zou het eigenlijk kómen, dat Amanda er 19 jaar ouder uitziet dan ze is. Ik denk van het harde nadenken.
Een klassieker, ECHT WAAR GI, ECHT WAAR SWA. STABIEL BRODDA.quote:
Ah ik snap het al Kenneth is een relatie begonnen met Amanda om de schade te beperken/een nieuwe melkkoe te hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Schatjes, ik weet het allemaal niet... Typisch geval van: Je had er bij moeten wezen!!!
Gerty!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:41 schreef Gert het volgende:
Eertje
Hoe zou het eigenlijk kómen, dat Amanda er 19 jaar ouder uitziet dan ze is. Ik denk van het harde nadenken.
Ik heb een keer wat met Hedda gedronken en ben een paar keer uitgeweest en dat was altijd heel gezellig. De laatste tijd heb ik niet meer zoveel contact met haar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Hoi Eric.
Heb jij nog wel eens contact met Hedda? Toen Huub nog in de kooi zat ging je nog wel eens met haar uit toch?
Kan ik daaruit concluderen sinds ze met Lieke beste dinnetjes is geworden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb een keer wat met Hedda gedronken en ben een paar keer uitgeweest en dat was altijd heel gezellig. De laatste tijd heb ik niet meer zoveel contact met haar.
Huub schreef ook al een keer dat hij ook geen contact meer met haar heeft sinds ze zo close met lieke werd. Hij schreef dat ze hem toen gezegd heeft dat ze van lieke alles van de kooi had gehoord en daarom wilde hedda geen contact meer met huub.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb een keer wat met Hedda gedronken en ben een paar keer uitgeweest en dat was altijd heel gezellig. De laatste tijd heb ik niet meer zoveel contact met haar.
OMG!! Die had ik nog nooit gezien!quote:
Oeh, ouch, pijnlijk, kwetsend, gevoelig.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef sunny16947 het volgende:
Het wordt tijd dat we ons weer eens over jou kunnen verbazen. Misschien Mariëlle die voor jou een kindje krijgt? Dat wordt echt voorpaginanieuws.
Hahaha... je kunt je genoeg verbazen over die al die andere ex-Miljonairs lijkt me haha! Maar ik zal Natrasha 'ns vragen of ze ook bloot op een kalender wilquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef sunny16947 het volgende:
Het wordt tijd dat we ons weer eens over jou kunnen verbazen. Misschien Mariëlle die voor jou een kindje krijgt? Dat wordt echt voorpaginanieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |