In dit topic kun je kiezen voor jouw knapste celeb (binnen- en buitenland). Het lijstje:
Brad Pitt vs Jude Law
Samantha Ronson vs Uma Thurman
George Clooney vs Heath Ledger
Tooske Ragas vs Marlayne Sahupaly
Britney Spears vs Katy Perry
Kelly Clarkson vs Lindsay Lohan
Herman van Veen vs Youp van 't Hek
Sienna Miller vs Selma Hayek
Marco Borsato vs Frans Bauer
Christina Aguilera vs Mariah Carey
Peter R de Vries vs Alberto Stegeman
Ellemieke Vermolen vs Nicolette van Dam
Johnny Depp vs Hugh Jackman
Hugh Laurie vs Tom Hanks
Pierce Brosnan vs Rutger Hauer
Georgina Verbaan vs Esmee Denters
Robbie Wlliams vs dj Tiësto
Ashley Olsen vs Nicole Richie
Victor Brands vs Dennis van der Geest
Ruben Nicolai vs Ferry Somogyi
Viktoria Koblenko vs Carice van Houten
Oprah Winfrey vs Tina Turner
Gwen Stefani vs Jennifer Lopez
Ken je niet iedereen? Voer de naam
hier in en je kan meteen een vleeskeuring doen. Bij voldoende respons zal ik een countdown beginnen totdat er een knapste celeb is uit komen rollen!
Alleen
volledig ingevulde lijstjes tellen mee, omdat anders de telling niet meer klopt. Ben je van het mannelijk geslacht en meen je niet te kunnen zeggen wie je het knapst vindt? Kies dan voor degene op wie je zelf graag zou willen lijken, als je zou
moeten kiezen. Qua uiterlijk dus.
Nog even wat eyecandy om in de stemming te komen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover de OP van dit oppervlakkige topiquage, hetgeen ik ga afsluiten met mijn eigen lijstje:
quote:
Brad Pitt vs
Jude Law Brad is oud en overrated, Jude is Cute (Cute Law)Samantha Ronson vs
Uma Thurman vind Samantha niet eens zo lelijk als iedereen maar Uma wel knapperGeorge Clooney vs Heath Ledger
niet zo knap als in zijn ER-dagen maar hij blijft GeorgeTooske Ragas vs Marlayne Sahupaly
vind geen van beiden knap maar Marlaynes voorhoofd stoort me enormBritney Spears vs
Katy Perry zie Onflatteus op de kiek 
Kelly Clarkson vs
Lindsay Lohan Ook Kelly is geen natural beauty. LL iets meer alhoewel ik de bitchlook niet dig.Herman van Veen vs Youp van 't Hek
Herman. Iemand met zo'n naam moet wel mooi zijn.Sienna Miller vs Selma Hayek
vind Selma té "op mijn vijftigste zie ik eruit als Hanneke Groenteman"Marco Borsato vs Frans Bauer
Met baardje-van-drie-dagen goed te doen, Frans is echt oerlelijkChristina Aguilera vs Mariah Carey
Christina is onder die laag make-up best mooi. Mariah is een drag.Peter R de Vries vs
Alberto Stegeman uhm... sja... ze scoren resp. een -8 en een -7.Ellemieke Vermolen vs
Nicolette van Dam Nicolette is knap, Ellemieke ordi.Johnny Depp vs
Hugh Jackman beiden niet mijn types maar Hugh ziet er nog wel uit als een man, niet als een boy.Hugh Laurie vs Tom Hanks
er schuilt een hunk in Hugh,Pierce Brosnan vs Rutger Hauer
alhoewel ik na Mamma Mia twijfel.Georgina Verbaan vs
Esmee Denters Georgina lijkt op een vogel. Esmee is een BreezahBeauty!Robbie Wlliams vs dj Tiësto
Zélfs dik nog best ok! Tiesto vind ik boersAshley Olsen vs
Nicole Richie kon eigenlijk niet kiezen. Nicole vanwege haar anorexcomebaxVictor Brands vs Dennis van der Geest
alhoewel enigszins gay. Dennis is te vadsig.Ruben Nicolai vs Ferry Somogyi
Ruben. RUBEN. RUBEN!Viktoria Koblenko vs
Carice van Houten Carice is net wat mooier. Victoria moet eens van Bassies haarverf afblijven.Oprah Winfrey vs
Tina Turner Oprah is leuk, wijs en rijk. Maar niet mooi. Nee. Dat is ze niet.Gwen Stefani vs Jennifer Lopez
Gwen is bijzonder. Jennifer 13 in een dozijn. Ja echt, zo bijzonder is ze niet!
[ Bericht 12% gewijzigd door KinkyGiraf op 30-12-2008 01:16:23 ]