DAT MAG ZE LEKKER ZELF WETEN DAT BEPAAL JIJ NIET!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Die genialiteit begrijpen wij stumperige FOK!kers niet. Daarvoor moet je een kwaliteitsposter op VOL zijn.
Hou het lekker daar, denk ik dan. Maar dat zou ook wel heel dom gedacht zijn.
Could have fooled me ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
Waaruit lees je dat ik niet chill zou zijn? Ik ben altijd chill. Maar verbaas me tegelijk over zulke volhardende kinderachtigheid. En vooral de enorme trots daarover.
Beautiful, trouwens.
Niemand beelden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef snetje het volgende:
Amanda:
Trouwens ik moet die paal nog wel even goed vast zetten, want vorige week sodemieterde het hele geval omver toen ik er bovenin hing, Oeps! Blauwe plekken en een flinke schrik. Gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen, maar leuk is anders…haha
XXX Amanda
Is dat hoekelemoekieroekie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef mootie het volgende:
De ghostwriter had op z'n minst kunnen probeeeeeren om het als Amanda te laten klinken....
Zoiets misschien:quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Niemand beelden?
Zou dat graag even willen zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik kwam dit tegen op VOL. Een of andere p0rnmiep die een paar dagen in het BB huis in Duitsland zit. Daar is Amanda een klein kind bij.
Gatverdamme...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
OT: Ik kwam dit tegen op VOL. Een of andere p0rnmiep die een paar dagen in het BB huis in Duitsland zit. Daar is Amanda een klein kind bij.
KANONNE !!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
http://en.sevenload.com/videos/re8nPlg-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.sevenload.com/videos/4BXdCcv-
http://en.sevenload.com/videos/CcLscsh-
http://en.sevenload.com/videos/Dj2dal9-
Waarom denk je dat ik die pica in een spoiler zet?quote:
Geef eens een bloemlezing dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef peeet1 het volgende:
Leuke reacties bij signeersessie in Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik nu zo klein of zijn jullie nou zo groot dankt die hond[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
Dat is Fries?quote:
heb je ook bewegende beelden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik nu zo klein of zijn jullie nou zo groot dankt die hond
quote:
Ik zat net naar Animal planet te kijken (animalcops of zo) en daar had je zo''n hondje die een tijd niet naar de trimmer was geweest, de vacht was al deels aan het verviltenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
Ben blij dat je het ook leuk vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat een HUMOR enorm grappig![]()
![]()
hoe verzin je het
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ook leuk vindt.
Ik voel een soort van sarcastische ondertoon....quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jaPearlBitch moet echt wat met dit talent doen, enorm grappig komt zij altijd uit de hoek, ze is enorm onvoorspelbaar, en vanuit het niets komt er dan zo'n goede grap
echt vermakelijk
hoe verzint ze het
Ik kom ook niet meer bij. Leuk is ze he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Suikeroom het volgende:
whahaha ik las die grap net weer whahahaha tranen in mn ogen van het lachen hier![]()
![]()
Daar zou je 's morgens maar tussen wakker worden.. Heerlijk!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik nu zo klein of zijn jullie nou zo groot dankt die hond
Het lijkt of er iets in de lucht hangt, volgens een paragnost komt er een kijkcijferhit a l a Big Brother.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:40 schreef Marieke_B het volgende:
Zijn we in afwachting van een nieuwe RLS mét streams?
nou lekker dan ....quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou je 's morgens maar tussen wakker worden.. Heerlijk!!!!!
Is ze de dochter van Hummie? Spitting image.quote:
Tussen 2 stukken plastic ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
zo dat is beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)![]()
Een linkje voor de nieuwsgierige kijker mag altijd hoor...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had ook iets kunnen plaatsen met iets anders in haar mond,maar voor jou zal het netjes houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier krijg je alles netjes voorgeschoteld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een linkje voor de nieuwsgierige kijker mag altijd hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |