quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar wil dat beertje best antwoord op geven. Het leest net als een raadseltje. Echt heel gezellig heur.
Ik ga even contact met haar maken. *concentreertquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Pfff dat beertje geeft heul geen antwoord
Kijk dat is nou duidelijke taal, dank Noekquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga even contact met haar maken. *concentreert
Hij s gewono sielug watn niemadn mocht netateif over hem parten op zjin zite.
En daar moet je het mee doen, Charmain. Graag gedaan.
OMG.. huub gaat vrouwen van 18-30 casten. Dat zal dan wel in gynochair zijn..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn ze nou vergeten er bij te vermelden dat je niet moet schromen om op nationale TV uit de kleren te gaan![]()
flink buikje al hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Eef999 het volgende:
Claire ziet er wel heel zwanger uit als ze nog tot begin juli moet!! Leuk stel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Een beginnend buikje verraadt dat ze zwanger is"quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de foto een kussen gebruikt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whahahahahwha a hoe verzin je hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. huub gaat vrouwen van 18-30 casten. Dat zal dan wel in gynochair zijn..![]()
porky whahaha raap me opquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef Jian het volgende:
[..]
"Een beginnend buikje verraadt dat ze zwanger is"![]()
Porky
Er is is maar één Queen hier, doch uwe hoogheid u schrijft in meervoud.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een stelletje stumpers hier. Royal sadness.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef peeet1 het volgende:
Big Brother glazen huis Brasil stream
http://video.globo.com/Vi(...)ASIL+AO+VIVO,00.html![]()
Als amateur psycholoog bak je er niks van, nog ff verder studeren. Misschien wordt het tijd voor ADSL of zoiets. Ze gaan net aan tafel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:39 schreef spapaars het volgende:
Er is is maar één Queen hier, doch uwe hoogheid u schrijft in meervoud.
We are here to servequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een stelletje stumpers hier. Royal sadness.
Een amateur met goede bedoelingen, en ik heb ADSL.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als amateur psycholoog bak je er niks van, nog ff verder studeren. Misschien wordt het tijd voor ADSL of zoiets. Ze gaan net aan tafel.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |