Fijn dat je me hierop attendeert.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef lies1958 het volgende:
huub heeft weer een nieuw blog geschreven
Ik lees het eigenlijk nooit...terwijl ik wel veel op Huub gestemd heb in DGK.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn dat je me hierop attendeert.
En ik denk dat ik namens velen spreek.
Ik surf meteen richting Rocket, ik ben erg benieuwd wat Huub te melden heeft.
Ik ook niet, ik heb geprobeerd ironie in mijn posting te leggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees het eigenlijk nooit...terwijl ik wel veel op Huub gestemd heb in DGK.
Vind zijn blogs niet zo interessant.
Sorry maar ik vindt het er gewoon ranzig uitzien...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron.
Charmantquote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron.
Ranzig? Hoe kan je dat nou zeggen!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry maar ik vindt het er gewoon ranzig uitzien...
Het lijkt wel of er elke week meer Amanda te genieten is.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef beequeen het volgende:
Oh, jullie hebben de foto's snel gevonden. Wat is het toch een kanjer in die paal hè?
Das de tweede foto maar dan vanaf de andere kant genomen, de mensen vonden het te beschamend om naar die putjes in haar dijen te loerenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:45 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waar kijken die mensen eigenlijk allemaal naar? Waarom kijken ze niet naar onze Mannie?
Er staat geen Juicy Couture op haar reet ... Of die merknaam zit misschien ergens tussen die hammetjes verscholen?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef Charmian het volgende:
Zou ze trouwens de pijpen van de broek van dat roze pakje hebben afgeknipt waarin ze in DGK alltijd rondhuppelde? Hell ik zie op elke foto wel iets om over te mekkeren
Hammetjes of lipjes, its all the samequote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er staat geen Juicy Couture op haar reet ... Of die merknaam zit misschien ergens tussen die hammetjes verscholen?
Ah ze speelt vals om extra grip op de paal te hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef beequeen het volgende:
Op Eigenschappen klikken, knippen en plakken Klaar.![]()
[ afbeelding ]
Oooooh, die is ook erg ja.![]()
Echt hè? Het is gewoon een vet monster geworden.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Charmian het volgende:
Omg, en op nr 035 is echt wel te zien dat ze pas 20 (of 21) is
Stuur je nog kaarten?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef T-lex het volgende:(moet nog eten straks...das ff schrikken)
Maar ff serieus, zo wil je toch niet gezien worden? En volgens mij is ze er zelf apetrots op.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef pullup het volgende:
Ah ze speelt vals om extra grip op de paal te hebben
Zou ze het bewust meemaken, ze ziet er nogal verdoofd uit..quote:Op maandag 12 januari 2009 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ff serieus, zo wil je toch niet gezien worden? En volgens mij is ze er zelf apetrots op.
Ze ziet er redelijk afwazig uit eigenlijk...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
Kan me zelfs van Amanda niet voorstellen dat deze foto's met gejuich worden ontvangen.
De teloorgang.
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Dementor het volgende:
Zou ze het bewust meemaken, ze ziet er nogal verdoofd uit..
Het zou me niks verbazen als ze flink aan de coke zit.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ze ziet er redelijk afwazig uit eigenlijk...
Dan zou ze wel slanker zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze flink aan de coke zit.
Hoeft niet per se.quote:
zo te zien is ze daar weer eens ladderzat ....quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou ze het bewust meemaken, ze ziet er nogal verdoofd uit..
Misschien is het iets voor een SIRE campagne?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:14 schreef snetje het volgende:
laten ze van deze foto's maar een kalender maken
Ja!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef yvonne het volgende:
En ik ben zeker weer de enige die medelijden met haar heeft?
Sommige dingen veranderen nooitquote:
Ze heeft geen medelijden nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef yvonne het volgende:
Iemand nog een cap van Mannie op "18"jarige leeftijd?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef STAP01 het volgende:
Jezus! En dan te bedenken hoe ze de Gouden Kooi binnenkwam!
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Iemand nog een cap van Mannie op "18"jarige leeftijd?
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef yvonne het volgende:
Wat was dat programma toch leuk!quote:
Nou Amanda was zo vreselijk arrogant, en blijft ook arrogant.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ookHeeft dat kind geen ouders?
Het is net Britney
Dan is Doutzen Kroes ook zeker een del?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef beequeen het volgende:
Zo is dat CarO, ik heb ook geen medelijden met haar. Ze is precies hetzelfde als voor DGK, een del en dat zal ze altijd blijven.
[ afbeelding ]
Dit is van voor DGK, remember? Hier ook al fotosoep ftw.![]()
Mwoah. Er is natuurlijk een verschil tussen stylish naakt en Amanda-naaktquote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef spapaars het volgende:
Dan is Doutzen Kroes ook zeker een del?
Met al haar lingerie foto's.
Veel volbloed Staphorstiaanse meningen hier.
Victoria's Secret heeft een iets andere reputatie dan Christine le Duc waar je als kalenderpin-up wordt afgebeeld naast een pic van een penissleevequote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ah, die ja! oooh, it's a bloody shame! Ze heeft zich echt toegetakeld. Tis net een heroinehoertje nu.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef beequeen het volgende:
Zo kwam ze binnen.
[ afbeelding ]
En ja, ik mis DGK en de streams ook.![]()
Dat iemand geld verdient met haar lichaam, daar heb ik geen morele bezwaren tegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haha.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Victoria's Secret heeft een iets andere reputatie dan Christine le Duc waar je als kalenderpin-up wordt afgebeeld naast een pic van een penissleevehttp://www.christineleduc.nl/shops/index.php?svAffiliate=501
In ieder geval probeerde ze wat andersquote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef beequeen het volgende:
Nena heeft ooit een shoot gedaan voor FHM. Zij heeft meer klasse en stijl in haar pink dan Amanda in haar varkenspootjes.
[ afbeelding ]
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
De verzendkosten voor de kalender zijn bij Christine lager dan bij Amanda:
Christine:
Verzendkosten ¤4.99
Amanda:
¤ 6, 20 Verzendkosten
Nena is klasse.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef beequeen het volgende:
Nena heeft ooit een shoot gedaan voor FHM. Zij heeft meer klasse en stijl in haar pink dan Amanda in haar varkenspootjes.
[ afbeelding ]
En Doutzen Kroes vergelijken met Amanda. Je moet maar durven.![]()
adopteer dat kind dan ookquote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef yvonne het volgende:
Die schijnt voor een maand of 4 met Tamara te zijn gaan backpacken of zoietsquote:Op maandag 12 januari 2009 13:57 schreef capricia het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Brian, nog niets van dat front?
?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:10 schreef peeet1 het volgende:
AMANDA HOE!
sorry ik dacht dat ik amanda er in herkendequote:
Archieffoto misschien?quote:Het zijn vaak mensen met beperkte geestelijke vermogens die serieus denken dat de hele wereld op ze zit te wachten.
Ja of Jaap ben eigenlijk wel benieuwd wie er nu een hoger IQ heeft huub en jaap of dat bart dat heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
Met deze uitspraak zal Huub blij zijn.
[..]
Archieffoto misschien?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef lies1958 het volgende:
Ja of Jaap ben eigenlijk wel benieuwd wie er nu een hoger IQ heeft huub en jaap of dat bart dat heeft.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef peeet1 het volgende:
Geplaatst door Azady op 11-01-2009
Een minuutje met Ribas Abbas, Can't Buy Me Love [ afbeelding ]
Ribas Abbas (22) deed mee aan het programma Can’t Buy Me Love van RTL5. Hij schreef zich voor Hij zei ooit dat een vrouw haar plaats moet weten, maar eigenlijk meent hij dit helemaal niet. Ook een man moet zijn plaats weten. In het programma vond hij de liefde van zijn leven: Yasmin. Een mooie meid die bij Ribas past. Hij moest het spel goed spelen om ver te komen, maar hij vind dat zijn eer meer waard is dan geld.
![]()
Ribas Abbas
Voor de grap meldde ik mij aan. Als je mijn formulier zou lezen, zou je echt helemaal stuk gaan. Ik had zoveel bullshit erin gezet, het was gewoon niet normaal meer! Zoals, een vrouw moet haar plaats weten. Ik heb zo een spijt van die uitspraak, je wilt niet weten.
![]()
Mijn ouders vinden Yasmin een hele leuke meid en vinden het onwijs leuk als ze bij ons over de vloer komt.
![]()
Ik vind het belangrijker dat mensen naar mij kijken en niet naar mijn afkomst.
![]()
Ik lul niet achter iedereens rug om, zo ben ik nou eenmaal, maar ik zeg het recht in die persoons gezicht.
Een minuutje met is een rubriek van Azady.nl. Iedere week gaat Kader Altun op zoek naar een bijzonder verhaal van een Koerd die in de Benelux woont. Wil jij ook in de spotlights staan en gast zijn bij 'Een minuutje met'? Stuur dan nu een mailtje naar azadyweb@gmail.com t.a.v. Kader Altun.
Geplaatst door Azady op 11-01-2009
bron http://azady.nl/articles.php?article_id=626
Coke is een upper en die blik in haar ogen verraadt dat ze flink aan de downers heeft gezeten. Geen coke dit keer dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze flink aan de coke zit.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
De klasse van Nenaquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef peeet1 het volgende:
zo dan nu wat mooiere foto's
Schaatsen met lieke en Leon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coke oogjes staan niet zo dof. Kan zijn dat het van de drank is, maar als ze daarbij flink gesnoven heeft wordt het effect van de alcohol weer teniet gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Copycat het volgende:
Leuk! Downers op een party.
Ik hou het op coke, temeer daar een blik niet alles verraadt.
Haha typo..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Copycat het volgende:
Mag ze ook een keer geil zijn?
Brian wil haar laten beven, dan zou ik ook liever neuken.
Ziet er toch anders uit dan dit hoor..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Copycat het volgende:
Nou, ik heb in mijn tijd toch aardig wat doffe coke-ogen gezien. Zeker in combinatie met drank.
Je kent die coke-oogjes van die mensen waar ik het over heb?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ziet er toch anders uit dan dit hoor..
de reden dat Bart Amanda zo afvalt in het stuk, is alleen maar omdat Amanda HEM goed op zijn nummer heeft gezet in de Kooi......Alsof hij rosbeaf verdient op zijn brood als presentator op evenementen enz.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
Met deze uitspraak zal Huub blij zijn.
Ehm wanneer was datquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Elske6 het volgende:
[..]
de reden dat Bart Amanda zo afvalt in het stuk, is alleen maar omdat Amanda HEM goed op zijn nummer heeft gezet in de Kooi......Alsof hij rosbeaf verdient op zijn brood als presentator op evenementen enz.
Toen ze als een misthoorn leegliep en vervolgens wegliep, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef Charmian het volgende:
Ehm wanneer was datHeb dat stukje vast gemist
quote:Amanda uit de Gouden Kooi bijvoorbeeld, die kwam weer thuis en denkt nu dat ze harstikke beroemd is. Het feit dat mensen haar keihard uitlachen, lijkt ze niet door te hebben. Ze vindt zichzelf de nieuwe Tatjana...
Kan me nog wel iets van herinneren dat Bart in da house was en zij niet alleen met hem wilde (of mocht) zijn en zich als een verwend mormel gedroeg. Was het dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ze als een misthoorn leegliep en vervolgens wegliep, denk ik.
Ook denk ik dat er wel wat meer is gezegd tijdens dit interview, maar dat de smeuïgste citaten eruit zijn gepikt. Zou ik ook doen, als ik voor De Telegraaf werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |