Fijn dat je me hierop attendeert.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef lies1958 het volgende:
huub heeft weer een nieuw blog geschreven
Ik lees het eigenlijk nooit...terwijl ik wel veel op Huub gestemd heb in DGK.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn dat je me hierop attendeert.
En ik denk dat ik namens velen spreek.
Ik surf meteen richting Rocket, ik ben erg benieuwd wat Huub te melden heeft.
Ik ook niet, ik heb geprobeerd ironie in mijn posting te leggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees het eigenlijk nooit...terwijl ik wel veel op Huub gestemd heb in DGK.
Vind zijn blogs niet zo interessant.
Sorry maar ik vindt het er gewoon ranzig uitzien...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron.
Charmantquote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron.
Ranzig? Hoe kan je dat nou zeggen!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry maar ik vindt het er gewoon ranzig uitzien...
Het lijkt wel of er elke week meer Amanda te genieten is.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef beequeen het volgende:
Oh, jullie hebben de foto's snel gevonden. Wat is het toch een kanjer in die paal hè?
Das de tweede foto maar dan vanaf de andere kant genomen, de mensen vonden het te beschamend om naar die putjes in haar dijen te loerenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:45 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waar kijken die mensen eigenlijk allemaal naar? Waarom kijken ze niet naar onze Mannie?
Er staat geen Juicy Couture op haar reet ... Of die merknaam zit misschien ergens tussen die hammetjes verscholen?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef Charmian het volgende:
Zou ze trouwens de pijpen van de broek van dat roze pakje hebben afgeknipt waarin ze in DGK alltijd rondhuppelde? Hell ik zie op elke foto wel iets om over te mekkeren
Hammetjes of lipjes, its all the samequote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er staat geen Juicy Couture op haar reet ... Of die merknaam zit misschien ergens tussen die hammetjes verscholen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |