Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef Copycat het volgende:
Ze wilde niets van hem aannemen, want hij had slechts 100 dagen (?) in zo'n huis gezeten en zij een paar jaar.
Zoiets was het, geloof ik.
Het ging er niet om wat ze in dat huis deden, maar ze zich zouden gaan gedragen na de gouden kooi. En inmiddels kan ik concluderen datquote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar had ze wel een point, wie was Bart om tips aan haar te gaan geven.
Hij was toch niet echt onpartijdig, vriendje van Bram Recourt die weer de broer van Claire was.
Beetje inteelt.
Ga morgen weer nieuwe afspraken maken!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
bart mag ik je vragen wanneer je verdere gesprekken met voormalige RLS mensen op fruitenzuivel gaan komen.
Oke bedankt vond de vorige gesprekken leuk om naar te kijken dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga morgen weer nieuwe afspraken maken!
Ze wilde niet eens luisteren naar wattie te zeggen had volgens mij. En wanneer mag je iemand dan wel tips geven?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was toch niet echt onpartijdig, vriendje van Bram Recourt die weer de broer van Claire was.
Beetje inteelt.
Die foto van Amanda... verbijsterend.quote:
doe deze:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ten eerste .. een geweldige OP Desii !!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het ging er niet om wat ze in dat huis deden, maar ze zich zouden gaan gedragen na de gouden kooi. En inmiddels kan ik concluderen dat
a) bijna iedereen (op Jaap na) mijn advies in de wind heeft geslagen, en
b) ze allemaal (op Jaap na) tegen de problemen zijn aangelopen waar ik ze voor gewaarschuwd had.
Dat dus. En ik weet dat jij het graag voor Amanda opneemt, maar dat kan ze schijnbaar prima zelf.
Lieke en Dido !!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe deze:
Etienne (BB6)
Tijn & Monique (BB6)![]()
Semih (BB6)
Tanja (BB5)![]()
Roel (BB5)![]()
Mustapha (BB4)
geniale OP trouwens.. verder wil ik me niet mengen in dat wijvengelul van jullie
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
ten eerste .. een geweldige OP Desii !!![]()
@ Bart .... zelfs Huub is dus nog ietwat tegen de lamp aangelopen ....( met name het laat gaan stappen wat dus niet meer kan ) en het niet snappen dat sommigen na zon spel nog met zon wrok door blijven lopen ....
heerlijk om te zien dat hij nu zon kanjer heeft ! kanjer Claire![]()
<knip>
samen nog geproost op het niet winnen en saampjes lekker knus naar de lakens ...
toen wist ik het zeker ! die 2 zijn voor elkaar geschapen![]()
..ja geschapen ...beheeeeeee....
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...![]()
[ afbeelding ]
ook met Amanda?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
waarom mag zij gen comentaar op clair hebbnem jullie hebben toch ook comentaar op lieke?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:35 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zeg![]()
![]()
![]()
zoek een leven en laat huub en claire met rust iedere keer dat gezeik van jou
huub en claire zijn gelukkig met elkaar en lieke is gelukkig met leon (zo heet hij gelook ik) nou eind goed al goed ..... stop nou eens een keer om commentaar op claire te hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef Estherdv het volgende:
[..]
waarom mag zij gen comentaar op clair hebben jullie hebben toch ook comentaar op lieke?
Wat denk je zelf?quote:
Wederom HíLáRísch!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze is inderdaad voor Huub geschapen ja...![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat het verboten was om commentaar te hebben op Plaspopje Claire. In welk artikel van welk wetboek staat dat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:35 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat een zielig wijf ben jij zeg zit je nou nog steeds zo op lieke te geilen jezus zeg![]()
![]()
![]()
zoek een leven en laat huub en claire met rust iedere keer dat gezeik van jou
huub en claire zijn gelukkig met elkaar en lieke is gelukkig met leon (zo heet hij gelook ik) nou eind goed al goed ..... stop nou eens een keer om commentaar op claire te hebben![]()
![]()
Ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Nou nou, je hebt best hoge verwachtingen.
Big Brother 1 (1999)quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Jaap was anders behoorlijk blij mett zijn opblaaspoppen..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:29 schreef snetje het volgende:
beter 1 plaspop in de hand dan 10 opblaaspoppen in de lucht ..
Van Dido kon ik echt smelten. Wat een schatje..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Al heeft Dido een streepje voor! Leuke griet was/is dat!
Vind ik ook, maar ja.. ik heb de casting voor DGK niet gedaan..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Bah wat een kinderachtige gedoe met die plaspop.
Goh dat is dan wel weer iets wat me verbaasd, zeker met zo'n schoonmoeder!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:50 schreef lies1958 het volgende:
milica en jeroen van bb6 hebben ook nog steeds een relatie en hebben een huis samen gekocht.
het gaat niet om wijven waar je op geilt het gaat om spraakmakende mensen die een leuk verhaal hebben.. ik zie ook iemand 2 mensen posten die elkaar hebben ontmoet in Spanje ofzo en die nu 2 kinderen hebben, dan denk ik van ja leuk ofzo maar niemand kent die mensenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn favorieten.
BB1 Tara
BB2 BIanca
BB3 niet gevolgd
BB4 niet gevolgd
BB5 Dido
BB6 Monique
De Bus1 Esmeralda
De Bus2 Nancy
En natuurlijk DGK Lieke
Ja. Een keer was leuk, maar de grap bleef maar herhaald worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ja.. ik heb de casting voor DGK niet gedaan..
Eeuwig dronken Hilde die zoop omdat ze een zgn spierziekte had.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef Starlie het volgende:
Goh dat is dan wel weer iets wat me verbaasd, zeker met zo'n schoonmoeder!
Hilde is best een leuk mens hoor. Heeft heel veel humor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Goh dat is dan wel weer iets wat me verbaasd, zeker met zo'n schoonmoeder!
Grap?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Een keer was leuk, maar de grap bleef maar herhaald worden.
Kan je daar geen reactie achterlaten met de vraag of Amanda snel weer eens schrijft?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef snetje het volgende:
nou ik wacht met spanning op de nieuwe blog van Amanda .... elke week zou ze toch een nieuwe schrijven
Zuigenquote:
12 mensen zijn allang bekend dit lijstje kom van bramquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:31 schreef dieenebart het volgende:
10 Jaar Reality TV
Voor onze serie interviews zijn we op zoek naar de smaakmakers uit alle BB-series en aanverwante reality soaps. Dus de winnaars, de losers, de lovers en grote bekken. En de zwangere vrouw. Tanja, Joost, Chantal, Roel en Dido. Seki, Job en Antoinette. Ed (ik ga er niet uit) van BB2. Stephan en Nicolaas uit DGK. Rolf Wouters. En de rest.
Weet jij hoe we deze mensen kunnen bereiken of ben je zelf één van deze mensen, PM dan even naar dieenebart. Uiteraard ga ik bijzonder 'prudent' met deze gegevens om![]()
De voortgang van de serie kun je volgen op www.fruitenzuivel.tv
Alvast bedankt allemaal!
Linkje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef peeet1 het volgende:
de 10 mensen zijn allang bekend dit lijstje kom van bram
enjoybram
Gepost op: 9 December 2008, 19:04:46
Het is een reeks van... 10 jaar reality TV!
wie komen er voorbij of gaan nog komen!
Andries.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef peeet1 het volgende:
Jaap
huub
ribas - yasmin
Kelly - cbml
Ruud (bb1)
Sabine ( bb1)
Kelly BB
Andries BB
Job ( uit de bus)
en nog 2 super klappers
Op NL heb ik een ban en ben er blij mee. Enge mensen daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef peeet1 het volgende:
http://home.nowlive.eu/index.php/topic,245.150.html
Oftewel, ze komen er nog 2 tekortquote:
dido en roeland wonen nu sinds kort in een nieuwbouw flat in rotterdam waar ik pas de keuken heb gemonteerdquote:
Die zullen niet goedkoop wonen. Aan de flat ernaast te zien wonen ze heel hoog. Mooi uitzicht over de skyline van Rotterdam..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dido en roeland wonen nu sinds kort in een nieuwbouw flat in rotterdam waar ik pas de keuken heb gemonteerd
[ afbeelding ]
http://dido-van-kuijk.hyves.nl/
[ afbeelding ]
http://roeland303.hyves.nl/
hij is voor mij een totaal onbekende. is dat iemand die iets speciaals heeft gedaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Beetje inteelt.
Heeft ooit een of ander spelletje gewonnen, Lingo als ik het goed heb, maar ja, hij was dan ook wel de enige die de beschikking had over zijn volledige geestelijke vermogens (voor wat dat waard is)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
hij is voor mij een totaal onbekende. is dat iemand die iets speciaals heeft gedaan?
het spel lingo zegt me wel wat ja.......quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ooit een of ander spelletje gewonnen, Lingo als ik het goed heb, maar ja, hij was dan ook wel de enige die de beschikking had over zijn volledige geestelijke vermogens (voor wat dat waard is)
gweldige OP Deesquote:Op maandag 12 januari 2009 23:23 schreef Desii het volgende:
En hier gaan we door met de napret, zal nog een klein OP-je maken
sweet memories![]()
Nena......
Voor de rest is er weinig medianieuws van onze sterren![]()
Nog wel een interview met onze Ribas, tot grote vreugde van Fannie![]()
Dit alles is te lezen in het vorige topic, wat je hier kunt vinden: Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16
Voor gewoon een leuk FOK topic... klik ff hier en doe mee. Welke Celebz vind jij het knapst?
Ziezo dat wast weer voor vandaag... dag lieve internetvriendjes, slaap lekker en tot morguh![]()
Hè jammer, dan kan ik niet dan is m'n Oma jarigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef peeet1 het volgende:
Hey, ga jij ook mee...?
Aan: Vrienden van Dennis
Ik heb echt iets heel leuks voor je! Heb je zin in vakantie??? Ga dan gezellig mee met mij en nog vele andere volgende link http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381
[ afbeelding ]Album "Zoals ik Ben"
Groetjes Dennis
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Heddaquote:
Oktober 2007quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Hedda
meer
"Wat zijn zn dromen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
De grote liefde van Huub nu is miljonair Lieke, maar zijn echte grote liefde voor de Gouden Kooi is Hedda! Hedda Vd Bosch 19 jaar en woont in Kesteren anderhalf uur van de woonplaats van Huub weg; Oldenzaal. Dat Huub een zwak voor Hedda heeft hoef je niemand te vertellen, nadat Nathanael (ex miljonair) Hedda's naam noemt gaat Huub onder invloed van drank te ver, en wordt dan ook de Vila uitgezet. Ook toen Hedda op bezoek kwam in de Vila was te zien hoe gek Huub van haar is. Ook jullie hebben je vragen in kunnen sturen via de Huub Hyve. En vandaag wilde Hedda ons het een en ´t ander vertellen. We beginnen ons gesprek en ik vraag Hedda
meer
Kijkend naar Huub's capaciteiten heb je waarschijnlijk gelijk, maar als ik hem was had ik toch voor de Golden Retriever gegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
Claire is toch gewoon een schattig meisje, ik denk dat Huub heel blij mag zijn dat ie met haar huisje boompje beestje heeft.. ipv de ene moeilijke relatie na de andere met zo'n zeikwijf als vul zelf in
en zn schoonfamilie woont ook nog is meer dan 100 kilometer verder op, wat wil je nog meer?
wow 1 seconde in beeld.. thnx dit had ik voor geen goud willen missenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef peeet1 het volgende:
Tilly op de bon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://player.omroep.nl/?aflID=8640335
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijkend naar Huub's capaciteiten heb je waarschijnlijk gelijk, maar als ik hem was had ik toch voor de Golden Retriever gegaan
Hedda is inmiddels ook een stukje volwassener geworden en haar ogen zijn nu ook open gegaan.quote:
Niet gepromoveerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
Aan het Instituut voor Sales & Account Management zijn de volgende personen verbonden:
Drs. Roeland Dietvorst, Researcher and the fMRI projectleader
niet slecht voor een kraker
edit: zijn fok account
http://forum.fok.nl/user/history/141783
Welnee, die Golden Retriever moest hem gewoon niet, honden hebben er een soort zesde zintuig voor als iemand niet deugtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
ze oogt dan misschien heel schattig ...is ze ook !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
Claire is toch gewoon een schattig meisje, ik denk dat Huub heel blij mag zijn dat ie met haar huisje boompje beestje heeft.. ipv de ene moeilijke relatie na de andere met zo'n zeikwijf als vul zelf in
en zn schoonfamilie woont ook nog is meer dan 100 kilometer verder op, wat wil je nog meer?
is een zware dagtaak hoor .... al die krabbels lezen ..en weer de krabbels van diegene en weer die etc etc ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch heeft na het geniale huubsopper nu plaspopje verzonnen en niemand hoeft haar te zeggen dat het kinderachtig is want ze bepaalt toch wel zelf wat ze post!!! lekker puh en als ze hier niet is dan zit ze op de hyves van Lieke de hele dag op F5 te drukken in de hoop dat er nieuwe berichtjes opkomen die ze dan hier kan posten!!
Pearlbitch![]()
![]()
Soort Fok! zeg maar...iedere keer F5-en..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
is een zware dagtaak hoor .... al die krabbels lezen ..en weer de krabbels van diegene en weer die etc etc ...
Gaat er niet om dat Amanda dat moet schrijven...gaat er om dat iemand het eerst moet herschrijven voordat het geplaatst kan worden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
nou ! die vipblog van Amanda wordt dus ook weer niks![]()
hoe moeilijk is dat nu om elke week een heel klein stukje te schrijven![]()
eerst allemaal heel wild van oeeeeeeeeeeeeh wat leuk !! om dan de boel maar te verkloten met allerlei kutsmoesjes dat ze geen tijd hadden etc..
Lieke doet haar best ook al niet meer .... de laatste was van november
Ze zit vermoed ik klem in een paal maar ze zou toch elke woensdag wat schrijven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
nou ! die vipblog van Amanda wordt dus ook weer niks![]()
hoe moeilijk is dat nu om elke week een heel klein stukje te schrijven![]()
eerst allemaal heel wild van oeeeeeeeeeeeeh wat leuk !! om dan de boel maar te verkloten met allerlei kutsmoesjes dat ze geen tijd hadden etc..
Lieke doet haar best ook al niet meer .... de laatste was van november
Ze roept in elk geval emotie bij je opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch heeft na het geniale huubsopper nu plaspopje verzonnen en niemand hoeft haar te zeggen dat het kinderachtig is want ze bepaalt toch wel zelf wat ze post!!! lekker puh en als ze hier niet is dan zit ze op de hyves van Lieke de hele dag op F5 te drukken in de hoop dat er nieuwe berichtjes opkomen die ze dan hier kan posten!!
Pearlbitch![]()
![]()
verbazing is dat een emotie? zo ja dan heb je gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze roept in elk geval emotie bij je op
Ik ga geen credits nemen die ik niet verdien. De term "Huubsopper" is van mij, dat klopt, maar "Plaspopje" is de briljante trouvaille van VOL's Gher Ank Ahmon.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch![]()
![]()
Dit ben ik volkomen met je eens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ze oogt dan misschien heel schattig ...is ze ook !![]()
onderschat haar niet ...ze is ook 10 keer meer vrouw dan al die huppelflufdienietwetenwatzelatermoetengaandoentrutjes en goldldiggers die ik heb voorbij zien komen in de kooi ...
Ja, zó dom dat ík het er helemaal mee eens ben!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Die genialiteit begrijpen wij stumperige FOK!kers niet. Daarvoor moet je een kwaliteitsposter op VOL zijn.
Hou het lekker daar, denk ik dan. Maar dat zou ook wel heel dom gedacht zijn.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Die genialiteit begrijpen wij stumperige FOK!kers niet. Daarvoor moet je een kwaliteitsposter op VOL zijn.
DAT MAG ZE LEKKER ZELF WETEN DAT BEPAAL JIJ NIET!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Could have fooled me ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
Waaruit lees je dat ik niet chill zou zijn? Ik ben altijd chill. Maar verbaas me tegelijk over zulke volhardende kinderachtigheid. En vooral de enorme trots daarover.
Beautiful, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |