Ah, das beter!!!! Thanks!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo misschien beter dan in het Portugees.
http://babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fbbb.globo.com%2FBBB9%2FHome%2F0%2C%2C16388%2C00.html&lp=pt_en&btnTrUrl=Translate
Orgineel.
http://bbb.globo.com/BBB9/Home/0,,16388,00.html
nou wat let je ... geef je op zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG.. huub gaat vrouwen van 18-30 casten. Dat zal dan wel in gynochair zijn..![]()
Wilde gok, zo'n stoel staat al in haar 'speciale' kamertjequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
nou wat let je ... geef je op zou ik zeggen
wel goed lezen ze is nog geen 18quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde gok, zo'n stoel staat al in haar 'speciale' kamertje
Met Huub?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Echt niet.. Weet je hoe duur die dingen zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde gok, zo'n stoel staat al in haar 'speciale' kamertje
ik denk dat Huubje veel gezeik en stress over zich heenkrijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef Desii het volgende:
Leuk dat artikel over H&C
Maar wat ziet hij er slecht uit (zeker als je vergelijkt met de foto's in de kooi)
tijd voor een zonnebankje (of ist z'n kapsel) hmmmm... kweet niet... maakt ook niet uit verders.
Hij heeft er zelf voor gekozen om met een plaspopje te trouwen, dus hij moet niet zeiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Huubje veel gezeik en stress over zich heenkrijgt![]()
wordt je ook niet vrolijk van.......
dat denk ik hoor......![]()
De belastingsdienst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
Ik heb uit doorgaans goed ingelichte bronnen vernomen dat er binnenkort een aanslag op Huubke gepleegd zal worden.
Ik vind het nogal wat om dit hier te posten...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
Ik heb uit doorgaans goed ingelichte bronnen vernomen dat er binnenkort een aanslag op Huubke gepleegd zal worden.
Echt je word met de dag kinderachtigerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf voor gekozen om met een plaspopje te trouwen, dus hij moet niet zeiken.
Die kan ik me ook nog herinneren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Ripley het volgende:
geen dgk, sbml of bb, maar ik gok dat er hier misschien mensen komen die weten waar ik het over heb.
Sven uit TI is overleden na een ongeluk
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-bij-ongeval.dhtml
Ik vind zoiets altijd een beetje gek, je hebt geen band met die persoon maar hebt wel een soort intieme blik in iemands leven gekregen.
whahahahahaha hoe kom je er op... zo origineel ditquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf voor gekozen om met een plaspopje te trouwen, dus hij moet niet zeiken.
dude voor dit soort posts moet je een ban krijgen man, die gast leest hier ook mee.. doe ff normaal ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
Moraalriddertje, doe nou maar niet weer domme dingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef Suikeroom het volgende:
waar kan ik die Twerk snitchen? dit gaat te ver man.. mods doe er wat aan ofzo
?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
Moraalriddertje, doe nou maar niet weer domme dingen.
Ga je eens verdiepen in de wereld en je misschien dan eens druk maken. Ipv hier geforceerd mee te huilen terwijl het een dom, schreeuwerig, pretentieus sukkeltje uit de provincie betreft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:07 schreef Mriekje het volgende:
Twerk; dat je je mening geeft prima, maar ga niet van dit soort dingen lopen lullen.. mafkees!
Goh en dat dom, schreeuwerig, pretentieus sukkeltje uit de provincie maakt bij sommigen blijkbaar zoveel los dat ze een aanslag op hem willen plegenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in de wereld en je misschien dan eens druk maken. Ipv hier geforceerd mee te huilen terwijl het een dom, schreeuwerig, pretentieus sukkeltje uit de provincie betreft.
Je doet voorkomen alsof het je iets zou kunnen interesseren dat er een dolletje wordt gemaakt over een mannetje die ooit meedeed aan een walgelijk programma. Alleen wereldvreemde, onnozele mensen kunnen zoiets doen. Anders doe je dat niet.. Evenmin zul je het dan in 1e instantie serieus hebben genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Mriekje het volgende:
Jammer dat jij niet eens een eigen mening hebt. Trouwens, wat heeft het er mee te maken dat hij 'uit de provincie' komt. Ben je dan minder ofzo?
Enneh.. hoezo huilen?? Om iets wat iemand zegt die het IQ van een paardebloem lijkt te hebben? No way!
Wie zegt dat ik me niet in de wereld verdiep, wat weet jij over mij? Precies, helemaal niks! Dus again; mafkees!
Ja, want als TS is dit topic voor jou amper terug te vinden!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Desii het volgende:
oke totaal OT, dus dan maar een verkapte tvp
Wat een zielige uitspraken doe je weer Twerk! Staat je goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je doet voorkomen alsof het je iets zou kunnen interesseren dat er een dolletje wordt gemaakt over een mannetje die ooit meedeed aan een walgelijk programma. Alleen wereldvreemde, onnozele mensen kunnen zoiets doen. Anders doe je dat niet.. Evenmin zul je het dan in 1e instantie serieus hebben genomen.
Je dacht even goedkoop te scoren door je sociaal wenselijke maskertje nog ff op te houden.. Maar het is weekend.. Je mag weer ff 2,5 dag het ongeinteresseerde, verveelde trutje uithangen. Veel plezier.
Kon me nou niet vertellen dat je 1 of ander schemerig verband denkt te zien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Desii het volgende:
je vind het walgelijk programma maar je eigen post getuigt nu ook niet echt van klasse
Wie is jouw ava danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Desii het volgende:
Wat is m'n ava toch leuk...
* zucht, zwijmel
oke totaal OT, dus dan maar een verkapte tvp
Neh, not nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
juist, je snapt me... soms zie ik door de bomen het bos niet meer en door het bos ben ik de bomen kwijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want als TS is dit topic voor jou amper terug te vinden!
das een leukie hé, Gerard Butler... alleen heeft Desert Rose hem gevorderdquote:
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
Twerk is te ver gegaan, en het achteraf afdoen met een dolletje is niet genoeg, of een welgemeende excuses of een ban, kies zelf maar
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.
Hoezo? Wat maakt dit topic voor jou zo speciaal dan? Wat emotioneert je zo jongen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topic
De gedachte ook dat iemand Huubke de moeite waard zou vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zag het meteen als een dolletje hoor.
Ik kan me er ook niets bij voorstellen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
De gedachte ook dat iemand Huubke de moeite waard zou vinden![]()
[ afbeelding ]
"Ik ben echt gevaarlijk hoor!!! Alleen niemand ziet dat in.. "
whahahaha een kikker hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die iemand met de naam Huub, Huubske of Huubje gaan noemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt wel weer heel gespeeld mee huilen(lachen) met een ander, maar ook hiervan ontgaat de strekking je weer volledig. De vage insinuatie dat het 1 verband met het ander zou houden is zo mogelijk nog absurder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Mriekje het volgende:
[..]
En jij noemt anderen wereldvreemd, onnozel en domoren???
*lacht hard met Suikeroom mee*
Whahahahhahahahahha raap me op!!![]()
Hoe verzin je het!! Whahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |