Maar het is nu dus nog niet helemaal zeker dat het tweede boek gedrukt wordt? Damn het zou wel onwijs irritant zijn als dat niet zo is hoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. En hoe beter Cadans verkocht wordt, hoe groter de kans is ook. Maar daar heb ik nog helemaal geen zich op. Ik blijf wel leuke reacties krijgen (alleen valt iedereen over de seks), dat is wel positief. Ze vragen ook vaak om deel twee. En het wordt veel uitgeleend, dat is ook fijn (niet voor de verkoopcijfers, maar ik vind gelezen worden belangrijker). Dus ja. Gewoon hopen en mijn best doen.
Wheheh. Nee, maar goed, niks is zeker. En als ik echt nergens aan de bak kom, kan ik altijd nog bij een POD terecht.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hej was bezig met het typen van men reactie toen het topic opeens dicht zat...
[..]
Maar het is nu dus nog niet helemaal zeker dat het tweede boek gedrukt wordt? Damn het zou wel onwijs irritant zijn als dat niet zo is hoor!Kadans eindigd zo open dat ze gewoon hoe dan ook het tweede boek moeten drukken!
Het is Osis Loopy. Osis is het de kapsalon-lijn van Schwarzkopf, producten die ze alleen via salons verkopen. En Loopy is voor krulhaar. En het werkt heeeeel fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 08:37 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat? Is het lekker? Is het duur? Dan wil ik het!.
Goeiemorgen. Off to work!.
Ik vind ze denk ik wel leuk, maar als ik wat voor moeite en troubles egypte geeft om daar heen te gaan, onder begeleiding etc enz dan denk ik " We hebben altijd images.google.com"quote:Op maandag 12 januari 2009 09:48 schreef MrBrightside het volgende:
O TROUWENS.
De piramides zijn kut.Het was wel leuk om in galop door de woestijn te gaan en dan bij die piramides, maar die piramides zelf en al die graftomben. Ja. Wat zal ik ervan zeggen.
Gefeliciteerd!quote:EN O.
Ik heb mijn rijbewijs net gehaald.![]()
jippie, miste je alquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
zo de internet storing hier is ook weer voorbij
gefeliciteerdquote:Op maandag 12 januari 2009 09:48 schreef MrBrightside het volgende:
O TROUWENS.
De piramides zijn kut.Het was wel leuk om in galop door de woestijn te gaan en dan bij die piramides, maar die piramides zelf en al die graftomben. Ja. Wat zal ik ervan zeggen.
EN O.
Ik heb mijn rijbewijs net gehaald.![]()
maar ik ben ook echt keilief hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat lief![]()
![]()
![]()
![]()
of mistte je vooral de koffie die ik hier normaal s ochtends neerzet
koffie was slechts illustratief, aangezien het assortiment in de ochtend koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk bevatquote:
ik kan ook geen andere conslusie trekkenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef linebear het volgende:
[..]
maar ik ben ook echt keilief hoor
jus mag ook welquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koffie was slechts illustratief, aangezien het assortiment in de ochtend koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk bevat
Ok. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
HONGER!
DORST!
MOET PLASSEN!
KOUD!
Ofwel: ik heb behoefte aan de basisbehoeften van de mens!
O nee wacht: GEIL!!!!!!
Nu ben ik compleet
Ja, geweldigquote:
Hoe lang was je daar ?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Ook echt weer zo enorm anders dan Jozi. In Cape Town kan je gewoon over straat lopen en fietsen
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
O nee wacht: GEIL!!!!!!
Volgens mij moet Cairon dol gelukkig zijn, als het maar 1 probleem isquote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij heb je een probleem, of lijkt het maar zo ?
Ang3l en Geil in dezelfde zin/post dat is mijn probleem, we hebben daar regels over gemaakt. Wetten zo standvast dat ze nooit mogen veranderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij heb je een probleem, of lijkt het maar zo ?
Een weekje. Eerste avond hadden we gelijk sunset @ Table Mountain, geen Table Cloud te bekennen toenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe lang was je daar ?
voldoende helder weer gehad om Tafelberg op te gaan?
Clifton beaches gecheckt ?
In Camps bay geweest voor sundowners ?
Waterfron gedaan ?
Bronx nog vanbinnen gekeken of Rhodes House ?
nog iets meegekregen van Pieter Dirk Uys ?
Nieuwe phone, een beetje mietje heeft iedere 3 maanden een nieuwe phone. En welke, ach de laatste nieuwe die in de mode is, maar over 3 maanden weer uit is, is de bestequote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
volgens mij begint de batterij van mijn phone dood te gaan, was nu alweer na 2 dagen leeg, kon eerst er ongeveer een halve week mee doen.
Dus ik zit te denken, of een nieuwe batterij og een nieuwe phone? En bij een nieuwe phone, welke zou ik nemen?
Ik wil gewoon een telefoon waar mee ik kan bellen en sms'en evt een fotocamera. de rest heb ik niet nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nieuwe phone, een beetje mietje heeft iedere 3 maanden een nieuwe phone. En welke, ach de laatste nieuwe die in de mode is, maar over 3 maanden weer uit is, is de beste
Long/Kloofstreet zijn ook leukquote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een weekje. Eerste avond hadden we gelijk sunset @ Table Mountain, geen Table Cloud te bekennen toenCamps Bay gedaan ja, Waterfront paar keer overheen gelopen, Long Street met NewYearsEve, de rest van dat lijstje niet
Wel Cape Agulhas, Cape Point & Cape of Good Hope en ook nog paragliden van Signal Hill
Paragliden is echt zo tof! Deed het daar voor de 2e keer, en heeft weer het gevoel bij me opgewekt dat ik het zelf echt moet gaan leren.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Long/Kloofstreet zijn ook leuk![]()
Paragliden staat nog op mijn to do lijst
en als je nog ergens tijd over hebt moet je echt www.evita.co.za inplannen voor een bezoekje aan Darling
O ja, dat jij sexloos bent en ik het te veel hebquote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ang3l en Geil in dezelfde zin/post dat is mijn probleem, we hebben daar regels over gemaakt. Wetten zo standvast dat ze nooit mogen veranderen.
Nokia N96 met TV aboquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nieuwe phone, een beetje mietje heeft iedere 3 maanden een nieuwe phone. En welke, ach de laatste nieuwe die in de mode is, maar over 3 maanden weer uit is, is de beste
gewoon geduldig zijn en over een paar jaar terugkerenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Paragliden is echt zo tof! Deed het daar voor de 2e keer, en heeft weer het gevoel bij me opgewekt dat ik het zelf echt moet gaan leren.
Tijd over, geld over. Een van de 2 of beide zullen me nekken
sjef ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef linebear het volgende:
leuke meeting gehadmoet toch die man vaker in zijn ogen kijken
moet nog een jaar wachten, ben ik bang...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij gerust, maar ik weet niet hoe jouw provider daar over denkt
Het is voor batterijen heel goed om ze af en toe eens helemaal leeg te laten lopen. Wanneer je ze dan oplaadt vult de batterij zich weer beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een telefoon waar mee ik kan bellen en sms'en evt een fotocamera. de rest heb ik niet nodig.
Hij moet wel een groot scherm hebben zodat je een beetje fatsoenlijk je sms kan lezen en natuurlijk ook een beetje normaal kunnen sms'en
En deze tel heb ik nu 13 maanden en hij bevalt me prima
jouw werkgever stelt daar speed voor beschikbaar ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef linebear het volgende:
straks lekker speed daten.... met account managers
vreselijk, ze heeft een trilling in d'r stem.quote:
ik zal hier eens vragen om GHB daten, en dan GB en PDD als deskundigen vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef linebear het volgende:
ja goed hesnap je nu waarom ik voorlopig niet van baan wil wisselen...
jammer dat de account managers niet echt lekker zijn
Maar ja, door de speed maakt dat ook niet zo veel uit
dat noemen ze ook wel emotiequote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vreselijk, ze heeft een trilling in d'r stem.
He jongen!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat noemen ze ook wel emotie![]()
En Ilse is een schat, vorig jaar heeft ze nog opgetreden op ons personeelsfeest![]()
He he, eindelijk! Kan je maten meten etc. En die wanstaltige paraplubak neerzettenquote:
TV abbo? haha vind dat kut kijken op een schermpje.quote:
o nee, je was klaar met school, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nothing much zoals gewoonlijk
Ik slaap bijna de heledagquote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee, je was klaar met school, toch?
Je bent toch niet de hele dag aan WoW?![]()
Doe je nog wel het frontpage, of ben je daar ook klaar mee?
luie donder!quote:
Ik ben wel aanwezig maar dan in de schaduwquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luie donder!Of heb je Pfeiffer?
en je leeft snachts? Ik zie je s nachts hier ook niet. Dan is het hier pas avond, maar dan liggen die skanks hier al in hun bedje.
als het pas interessant, post je zeker! hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben wel aanwezig maar dan in de schaduw
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het pas interessant, post je zeker! haha
Vandaar dat we je nooit zienquote:
Omdat ik saai benquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vandaar dat we je nooit zien![]()
maar zelf doe je er vrij weinig aan om het interessant te maken.
quote:
Tuurlijk wel. Sowieso ligt seizoen 1 in de winkels. We zijn geen backwater country darlingquote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanavond, na training, ga ik het hele seizoen 3 kijken van Dexter want ik loop achter.
Ik geloof dat die serie niet bij jullie is. Zonde!
doe hem de groeten.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest van TMM vragen of iemand interesse had in een teelbal. Hij wil de zijne kwijt.
O jullie hebben ook dvd's daar?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Sowieso ligt seizoen 1 in de winkels. We zijn geen backwater country darling
Dexter is toch met Michael C Hall, die acteur die David Fischer was in Six Feet Under en een relatie had met Steve ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanavond, na training, ga ik het hele seizoen 3 kijken van Dexter want ik loop achter.
Ik geloof dat die serie niet bij jullie is. Zonde!
Ik schrok toen ik vanochtend in de krant las dat deze mevrouw ook alweer 60 jaar geleden geboren werdquote:
kan je hem niet in het te koop/te ruil /gevraag topic van Fok aanbieden ?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest van TMM vragen of iemand interesse had in een teelbal. Hij wil de zijne kwijt.
Alias, daar hebben vrienden/collega's en ik een paar afleveringen van gezien (op DVD) tijdens kerstreces, we hebben ons de tranen gelachenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
Deed ik hetzelfde met Alias. Dat schijnt wel weer bij jullie te zijn.
haha ja die scary bitch draait ook al jaartjes mee. Ma vie en rose is ook al uit de jaren 70.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik vanochtend in de krant las dat deze mevrouw ook alweer 60 jaar geleden geboren werd
gelachen? Hoezo dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alias, daar hebben vrienden/collega's en ik een paar afleveringen van gezien (op DVD) tijdens kerstreces, we hebben ons de tranen gelachen
fucking bitch!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat het zo slecht was misschien
Dat zegt natuurlijk niksquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fucking bitch!![]()
Nee, Alias is geweldig. Ze hebben prijzen ervoor gekregen.
Ben je weer beter, jongen?quote:
misschien houd ie meer van tele novellas hahaquote:
Vanwege het fantasievermogen van de schrijver/makers etc. Ach laat maar, we hebben in ieder geval veel gelachen en als zoiets prijzen wint voor iets anders dan fantasy of comedy danquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fucking bitch!![]()
Nee, Alias is geweldig. Ze hebben prijzen ervoor gekregen.
Ik denk dat ie iets anders bedoelt.
(zit je stiekem mee te lezen
Tele novellas alleen die uit Brasil want daar lopen alle jongens de hele tijd in zwembroekjes rondquote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
misschien houd ie meer van tele novellas haha
Kan me nog een tele novella herinneren die op RTL4 ooit was (1990 dacht ik) Barriga de Aluguel (Draagmoeder) hahaha
een grote mok verse kippensoep zal je goed doenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:41 schreef Xiance het volgende:
mike
stroeks
ja hoor het gaat wel weer, ben nog gammel en een beetje zwakjes, maar ik heb alweer gewerkt.
bloemkool!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een grote mok verse kippensoep zal je goed doen
Verse worst of rookworst?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
bloemkool!
MET WORST!!!
(op mijn leeftijd moet je geen worst meer willen...)
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
bloemkool!boerenkool
MET WORST!!!
ik vind bloemkool heerlijk, hadden we toevallig gister!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verse worst of rookworst?
Bloemkool met gekookte aardappelen en verse worst. Ik weet niet of ik een onappetijtelijker maaltijd kan bedenken. Het is niet eens vies, het is gewoon erg... unenjoyable.
zie mijn onderschrift, mams heeft foto's gemaakt, maar ze vallen wat tegen. Maar zal ze straks even in mijn topic zetten.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
GelukkigJe moet even je K&W topic adverteren hier.
it is all about associatiesquote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
bloemkool!
MET WORST!!!
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dexter is toch met Michael C Hall, die acteur die David Fischer was in Six Feet Under en een relatie had met Steve ?
Dat zou dan wel moeten, want het is toch echt niet bedoeld als comedyquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat het zo slecht was misschien
tegenwoordig hebben ze RAID, dat houd in dat je je data op 2 schijven opslaat..quote:Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Klote PC.... een van mijn harde schijven is gecrashed. Gelukkig niet degene met windows e.d. erop, maar wel degene met al mijn muziek en foto's. Die eerste die kan ik wel opnieuw do.. kopen, maar die foto's vind ik erger. Binnenkort er maar eens mee naar m'n ex om te zien wat ie kan redden.
Hebben wij ookquote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben ze RAID, dat houd in dat je je data op 2 schijven opslaat..
de aanschaf is wat duurder, maar zeker als je veel fotos heb is het de moeite waard, want als dan 1 van je schijven kapot gaat, staat alles nog op de andere!
RAID, werlt vooral goed in netwerk omgevingen, mijn servertje met muziek en po.. filmpjes draaid ook RAID
In een externe behuizing stoppen zou nog kunnen, dan is het makkelijker om hem van buitenaf te benaderen met een reparatieprogramma.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij geft het ook aan als je'm opstart (want nu tergend lang duurt) maar hij komt niet door de schijfcontrole heen. hele reeks bestandsfouten die ie wil herstellen maar na de 12e of zo houdt ie 't voor gezien en start ie opnieuw op, waarna ie weer in de schijfcontrole komt etc etc. Enige manier om op de pc te komen is die controle te annuleren maar dan kun je dus de D niet meer aan.
Ik vind ze ook niet te vreten, maar soms in de winter is erwtensoep wel lekker. Mmmm zou er een nederlands restaurant zijn hier in Londonquote:Op maandag 12 januari 2009 18:30 schreef wonderer het volgende:
Heheheh. Smaken verschillen. Ik vind de meeste echt Nederlandse schotels niet te vreten.
dat zou best eens kunnen werken ja, grote kans dat je dan weer bij alle data kan die niet corrupt is!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
In een externe behuizing stoppen zou nog kunnen, dan is het makkelijker om hem van buitenaf te benaderen met een reparatieprogramma.
zoooo unrealistisch dat het lachen wasquote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou dan wel moeten, want het is toch echt niet bedoeld als comedy
Ja ik denk ook wel dat het nog wel te redden valt hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
In een externe behuizing stoppen zou nog kunnen, dan is het makkelijker om hem van buitenaf te benaderen met een reparatieprogramma.
Popje toch. En naar ik blind aanneem natuurlijk nooit een back-upje gemaakt? Nou goed nieuws: ik heb de fotootjes nog van je mislukte Spaghetti alla Napoletana! Trouwens, van alles eigenlijk wel wat mislukt is. Nou... dan is verreweg het grootste deel weer boven water!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Klote PC.... een van mijn harde schijven is gecrashed. Gelukkig niet degene met windows e.d. erop, maar wel degene met al mijn muziek en foto's. Die eerste die kan ik wel opnieuw do.. kopen, maar die foto's vind ik erger. Binnenkort er maar eens mee naar m'n ex om te zien wat ie kan redden.
Ik denk niet dat het een goed idee is Ang3l iets te laten doen! Die ex van hem heeft het sowieso al niet makkelijk.Het beste is eigenlijk dat ie o-ver-al van afblijft. (En misschien ook wel een beetje uit de buurt.)quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen werken ja, grote kans dat je dan weer bij alle data kan die niet corrupt is!
wellicht kun je eens googlen op data recovery er zijn wel wat freeware programma's daarvoor..
hmmm worstquote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
bloemkool!
MET WORST!!!
Pardon?! Mijn ex had het HEEEEEEL makkelijk bij mij!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is Ang3l iets te laten doen! Die ex van hem heeft het sowieso al niet makkelijk.
True. Dat combineert ook heerlijk bij mijn makkelijk en lui uitgevallen natuur.quote:Het beste is eigenlijk dat ie o-ver-al van afblijft. (En misschien ook wel een beetje uit de buurt.)
vast wel..quote:Op maandag 12 januari 2009 18:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is Ang3l iets te laten doen! Die ex van hem heeft het sowieso al niet makkelijk.Het beste is eigenlijk dat ie o-ver-al van afblijft. (En misschien ook wel een beetje uit de buurt.)
Veel plezier dan maarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
Kep straks military bootcamp.
Ik hoop dat de instructor ook gaat schreeuwen zoals in de films: "you fucking faggots.... hahahah
Dan ga ik echt helemaal lachen..
Jij repareert ook PC's?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
vast wel..
eensch worden ze groot en moeten ze hun eigen boontjes doppen
ik heb een vriend die me zelfs midden in de ncht opbeld (dus: om half 4) omdat zn pc iets anders doet dan hij verwachte..
ik heb m vriendelijk doch dringend gemeld om van google.nl zn startpagina te maken, aangezien ik sinds kort een uurtarief hanteer, en snachts kost dat 3x zoveel..
He shadowreaderquote:
Mijn ex vindt het helemaal niet erg om dat soort dingen voor me te doen, en ik vind het helemaal niet erg om hem daarvoor te gebruikenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
vast wel..
ik heb een vriend die me zelfs midden in de ncht opbeld (dus: om half 4) omdat zn pc iets anders doet dan hij verwachte..
ik heb m vriendelijk doch dringend gemeld om van google.nl zn startpagina te maken, aangezien ik sinds kort een uurtarief hanteer, en snachts kost dat 3x zoveel..
ik verdien er zelfs geld meequote:Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij repareert ook PC's?
Wat dat betreft ben ik blij dat Anthony een wizkid is. Ik ben echt een digibeet. Kan nog net back-uppen and that's it!
snert hmmmmmmm dat mis ik echt met het koude weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet te vreten, maar soms in de winter is erwtensoep wel lekker. Mmmm zou er een nederlands restaurant zijn hier in London
Ja ik ben geen complete leek die hem voor ieder wissewasje belt hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef Xiance het volgende:
zowiezo ben ik van mening dat je een ander zn eigen boontjes moet laten doppen..
ik heb van die eigenwijze familieleden (pardon me, ik hou heel veel van ze)
die dan willens en wetens vanalles installeren, en als het dan stuk gaa dan bellen ze op..
nou ok, dan installeer ik dus windows opnieuw (en vaak ook nog illegaal.. maarja da's hun keuze) dan zet ik FF, TB, AVG enzo erop.. dan krijg ik 2 weken later telefoon dat het kapot is..
jan: ja wat is er kapot dan?
familielid: ja internet explorer doet raar, en nod32 geeft ook allemaal popups
jan: maar ik had toch firefox geinstalleerd? en nod32? ik had AVG erop gezet..
familielid: jaaaaa maarja, internet explorer ken ik, en nod32 ebruikt de overbuurman ook!
jan: nou, als je IE kent weet je toch ook wat er mis is?
familielid: nee.. niet echt nee...
jan: en nod32? kan je overbuurman niet even kijken dan?
familielid: ja maar die is nu aan het werk..
jan: ja, en ik reken 50,- per uur
familielid: zeg.. dat google.nl he...
ik had het ook niet over jou liefjequote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben geen complete leek die hem voor ieder wissewasje belt hoorZo van "Er zit hier een rood knopje en ik weet niet waar het voor is!" of "Ik zie een rare melding!". Maar een harddiskccrash vind ik ff wat anders
Nou, zo'n digibeet ben ik gelukkig niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef Xiance het volgende:
zowiezo ben ik van mening dat je een ander zn eigen boontjes moet laten doppen..
ik heb van die eigenwijze familieleden (pardon me, ik hou heel veel van ze)
die dan willens en wetens vanalles installeren, en als het dan stuk gaa dan bellen ze op..
nou ok, dan installeer ik dus windows opnieuw (en vaak ook nog illegaal.. maarja da's hun keuze) dan zet ik FF, TB, AVG enzo erop.. dan krijg ik 2 weken later telefoon dat het kapot is..
jan: ja wat is er kapot dan?
familielid: ja internet explorer doet raar, en nod32 geeft ook allemaal popups
jan: maar ik had toch firefox geinstalleerd? en nod32? ik had AVG erop gezet..
familielid: jaaaaa maarja, internet explorer ken ik, en nod32 ebruikt de overbuurman ook!
jan: nou, als je IE kent weet je toch ook wat er mis is?
familielid: nee.. niet echt nee...
jan: en nod32? kan je overbuurman niet even kijken dan?
familielid: ja maar die is nu aan het werk..
jan: ja, en ik reken 50,- per uur
familielid: zeg.. dat google.nl he...
Maar ik ken dat soort familieleden wel ja. Of die dan ook ineens "muziek en zo willen downloojen"quote:Op maandag 12 januari 2009 19:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou liefje
Als Ang3l iedere keer zou moeten bellen als zun PC iets anders doet dan hij verwacht, kan ie het best een open-lijn naar zun ex nemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
vast wel..
Wat zal jij binnenlopen...quote:
och, het lijkt me logisch dat je dat doet!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En trouwens, het maakt me ook weinig uit of je vindt dat ik mijn eigen boontjes zou moeten doppen, ik zoek de groenteboer en kok toch wel op
Ang3ltje... hoe vaak ik je ex er niet bovenop heb moeten helpen. Het is dat ik jou ook wel redelijk graag mag... anders ging je case zo door naar Amnesty International.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?! Mijn ex had het HEEEEEEL makkelijk bij mij!
[..]
True. Dat combineert ook heerlijk bij mijn makkelijk en lui uitgevallen natuur.
en dan vervolgens allemaal virussen downloaden, kwaad worden omdat ik ze van het netwerk af kets, en echt vuurrood aanlopen als ik meld da ik de workgroup policy's wat aangescherpt heb..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik ken dat soort familieleden wel ja. Of die dan ook ineens "muziek en zo willen downloojen"
oh i wish..quote:
Je zou moeten adverteren etc.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh i wish..
sinds ik er een uurtarrief aan hang hebben ze allemaal "het licht" gezien.. google is their friend now!
maarja, ik doe het dan ook maar als neven activiteit, dus het is niet zon ramp
Dit vind ik laf Ang3l! Bah!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben geen complete leek die hem voor ieder wissewasje belt hoorZo van "Er zit hier een rood knopje en ik weet niet waar het voor is!" of "Ik zie een rare melding!". Maar een harddiskccrash vind ik ff wat anders
En trouwens, het maakt me ook weinig uit of je vindt dat ik mijn eigen boontjes zou moeten doppen, ik zoek de groenteboer en kok toch wel op
ook al zo'n whizzkid m.b.t. computers?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef wonderer het volgende:
Ik ben bang dat ik sinds ik het netwerk van de buren "gemaakt" heb, ik ook wat vaker mag komen opdraven.
Maar aan de andere kant, zij maken onze oprit sneeuwvrij, dus ja.
Niet ZO'N wizzkid maar ik weet er wel wat vanaf ja. En dit was een kwestie van Mac-adres klonen want de ISP is stomquote:Op maandag 12 januari 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook al zo'n whizzkid m.b.t. computers?
Ach, scheelt je weer sneeuwruimen.
Wat voor weer is het nu daar?
Ik heb gegoogled en kan alleen een dutch pancake restaurant vinden hier en die dingen lust ik toch echt nietquote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
snert hmmmmmmm dat mis ik echt met het koude weer.
yep, that's it. Wachten op een patch/new release dus. Nou ja, lekker rustig vandaagquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Xiance het volgende:
en met windows live messenger?
MS presteerd het wel eens om het protocol te veranderen waardoor "oudere" en andere programma's niet meer werken...
them fuckers!!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
yep, that's it. Wachten op een patch/new release dus. Nou ja, lekker rustig vandaag
Pannenkoekenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en kan alleen een dutch pancake restaurant vinden hier en die dingen lust ik toch echt niet
ik dacht dat jij gezakt wasquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef MisterO het volgende:
Heey fokkers!
-Feli MrB!ik heb vandaag mijn rijbewijs opgehaald, straks als ik thuis ben meteen rijden
![]()
-Hier doet msn het wel
-Dooi![]()
-Leuke jongens op de universiteit![]()
-financiele berekeningen![]()
-busje komt zo.
Ik begrijp geen ene reet van je verhaal.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
them fuckers!!
maar uhh.. ik heb Miranda IM geinstalleerd..
da's een heel kaal programmatje van een paar KB, maar die kan je met plugins enzo uitbreiden..
en mijn msn plugin doet het wel gewoon hoor.. en die is toch ook alweer een poosje oud, dus het kan iig niet aan de verandering van het protocol liggen?
Hmm, ik ben wel 1 keer gezakt, ongeveer 2 mnd terug... Een maand geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald en nu na veel gedoe kon ik mijn rijbewijs vandaag eindelijk ophalenquote:
nieuwe lover? welke bedoel je? o god, je bedoelt die blinddate? o heb je het gelezen?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef MisterO het volgende:
Mike ga je nog een keer daten met je nieuwe lover?
Mike gaat met mij daten alstie in nederland is!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nieuwe lover? welke bedoel je? o god, je bedoelt die blinddate? o heb je het gelezen?![]()
Ja, tis een aardige jongen, maar of er nog een date inzit. Kijk uitgaan als non-date denk ik wel. Just as boys, u know. maar bij het woord 'date' denk ik meteen aan verliefdheid ofzo.. Tenminste, geloof ik. ja, ik date haast nooit.. Moet dat toch maar eens gaan doen. haahh
En jij? zit jij achter de jongens aan op universiteit? Of had je al een vriend?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef MisterO het volgende:
Mike ga je nog een keer daten met je nieuwe lover?
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
Mike gaat met mij daten alstie in nederland is!!
![]()
en toch wou je me schoppen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je weet niet eens wie ik ben hahaah
waarom zou ik dat doen?quote:
ja dat doe ik sowieso atlijd wel. Zoals ik al eerder zei; ik heb meer invoer dan de haven. En tuurlijk houd je neukcontacten eraan over. Maar daten is al een stapje verder. En dan als er verliefdheid meegaat spelen dan wilt de ander opeens vanalles en aangezien ik in Nederland niet uit de designer kast ben, ja dan houdt dat op.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
daten is zoooo 2008 gelijk neuken is het nieuwe
Ziet er leuk uit a.d.h.v. plattegrond. Maar is 17m2 niet te klein voor een huiskamer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef hierissieweer het volgende:
de update is binnen: Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Ik ben een beetje aan het rondkijken en heb de 24e een date met een hele leuke jongen uit Tilburg, maar ik twijfel, want aan de ene kant vind ik hem super leuk, maar aan de andere kant heb ik op dit moment totaal geen zin in een relatie.. zo vaag... ik weet echt niet wat ik moet doenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En jij? zit jij achter de jongens aan op universiteit? Of had je al een vriend?
Ach je kan op z'n minst die date aangaan. Want je hoeft toch niet meteen te gaan samenwonen. jij komt al uit een relatie en wilt het nu rustiger aandoen?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het rondkijken en heb de 24e een date met een hele leuke jongen uit Tilburg, maar ik twijfel, want aan de ene kant vind ik hem super leuk, maar aan de andere kant heb ik op dit moment totaal geen zin in een relatie.. zo vaag... ik weet echt niet wat ik moet doen
Ik kijk wel hoe het gaat inderdaad, ik laat het op me afkomen. Maar na hoeveel dates? Dat is per situatie verschillend... Zoiets moet je aanvoelenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach je kan op z'n minst die date aangaan. Want je hoeft toch niet meteen te gaan samenwonen. jij komt al uit een relatie en wilt het nu rustiger aandoen?
Maar na hoeveel dates is er sprake van een relatie? Dat weet ik namelijk niet. Niet dat daar richtlijnen voor zijn, maar toch..
ja das ook wel weer waar. Voor hetzelfde geldt is die jongen vreselijk. Of heb je em al gesproken?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoe het gaat inderdaad, ik laat het op me afkomen. Maar na hoeveel dates? Dat is per situatie verschillend... Zoiets moet je aanvoelen
je bent toch niet zo'n freaky SM-er, right?quote:
Ik ben 21quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar. Voor hetzelfde geldt is die jongen vreselijk. Of heb je em al gesproken?
ach, wat was je ook alweer? 18,19? je moet je niet vastklampen aan de eerste de beste![]()
HAAAAHAHAHAHAHAHZAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent toch niet zo'n freaky SM-er, right?
En als je geen relatie wilt, kan je altijd nog neukmaatjes worden. Een gulden middenwegquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben 21en het is niet mn eerste de beste
![]()
Ik ken hem van een feest waar ik 1,5 week geleden ben geweest, hele lieve, mysterieuze, maar ook gestoorde jongen
SM is niet muziekgebonden. Maar ik denk niet dat er in een scatkelder of sm-ruimte. My hart will go on te horen zal zijn hahahahahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
HAAAAHAHAHAHAHAHZAHAHAHAHA
HAAAAHAHAHAAAAAAAAAHAHAHAHA
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
liefje.. ik luister Celine Dion.. hoeveel SM'ers ken jij die van Celine Dion houden?
ken er wel een paar hoor.... je wilt niet weten wat een marteling het is om naar Celine te luisterenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje.. ik luister Celine Dion.. hoeveel SM'ers ken jij die van Celine Dion houden?
Hij doet het weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
them fuckers!!
maar uhh.. ik heb Miranda IM geinstalleerd..
da's een heel kaal programmatje van een paar KB, maar die kan je met plugins enzo uitbreiden..
en mijn msn plugin doet het wel gewoon hoor.. en die is toch ook alweer een poosje oud, dus het kan iig niet aan de verandering van het protocol liggen?
Nou, ik hoef geen neukmaatjes met hem te worden... dat kan ik niet met een jongen die ik zowel qua innerlijk als uiterlijk leuk vind zeg maar..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En als je geen relatie wilt, kan je altijd nog neukmaatjes worden. Een gulden middenwegTenzij 1 van de twee verliefd word, dan krijg je weer bullshit and jealousy. zeg ik uit ervaring.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef linebear het volgende:
[..]
ken er wel een paar hoor.... je wilt niet weten wat een marteling het is om naar Celine te luisteren
Daar was je toch heen met een hele leuke jongen met blonde lokken?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben 21en het is niet mn eerste de beste
![]()
Ik ken hem van een feest waar ik 1,5 week geleden ben geweest, hele lieve, mysterieuze, maar ook gestoorde jongen
Marteling is my middle name sugar.. care to try?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef linebear het volgende:
[..]
ken er wel een paar hoor.... je wilt niet weten wat een marteling het is om naar Celine te luisteren
Ja, met van dat goddelijke haar waar iedereen aan wilde zitten...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was je toch heen met een hele leuke jongen met blonde lokken?
Nah, als het wel klikt op de date, dan wil je wel een relatie. hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, ik hoef geen neukmaatjes met hem te worden... dat kan ik niet met een jongen die ik zowel qua innerlijk als uiterlijk leuk vind zeg maar..
Ik doe het rustig aan, heb het op dit moment ook veelste druk voor een relatie. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen om hem aandacht te gevenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, als het wel klikt op de date, dan wil je wel een relatie. hahaha
wat studeer je eigenlijk?
Dat vraag ik me weleens af...word dat voor haar niet eentonig om avond-aan-avond hetzelfde te doen? Tuurlijk, ze kreeg er 100 miljoen voor, dacht ik.. maar toch..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
Marteling is my middle name sugar.. care to try?
ach.. smaak is defineerbaar..
en 5jr lang avond aan avond een bomvol Ceasar's...
dat moet beyonce en shakira nog maar eens gaan proberen...
*LOL* ja dat was wel erg jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, met van dat goddelijke haar waar iedereen aan wilde zitten...
o wacht ff, was dat dat verhaal dat iedereen bij jou thuis bleef 'slapen' ?quote:
de show is elk seizoen gewisseld..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me weleens af...word dat voor haar niet eentonig om avond-aan-avond hetzelfde te doen? Tuurlijk, ze kreeg er 100 miljoen voor, dacht ik.. maar toch..
Dat is toch altijd in het theater?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me weleens af...word dat voor haar niet eentonig om avond-aan-avond hetzelfde te doen? Tuurlijk, ze kreeg er 100 miljoen voor, dacht ik.. maar toch..
wat? dezelfde show? ja, maar das anders dan concerten.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is toch altijd in het theater?
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wacht ff, was dat dat verhaal dat iedereen bij jou thuis bleef 'slapen' ?
het ceasar palace is niet echt een theater,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is toch altijd in het theater?
Báh stoephoeren.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef stoepjong het volgende:
edit
Een beetje vreemd, maar wel lekker!quote:
Why?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef Cairon het volgende:
Ang3l woensdag neem ik een Rik mee
WIE is rik..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef linebear het volgende:
wat is een RIk?
bellen en heel hard lachen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef hierissieweer het volgende:
Rik, is de jongen waar mee Roel naar Ang3l ging bellen en toen heel hard ging lachen en toen ging ophangen...
O? Is dat zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Cairon het volgende:
we wilden toch een extra speler?
Wat vind Rik 1 er van dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef Cairon het volgende:
en we zijn een nieuwe fase in gegaan in het verhaal
..
Nee KYLE!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef linebear het volgende:
wie laat Kylie nu drie weken in de goot liggen ???
ik geloof dat die het geen slecht idee vondquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Wat vind Rik 1 er van dan?
Ach iemand moet de eerste zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
not mequote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach iemand moet de eerste zijn!
Haha, ik heb gewoon heel veel humor (vaak ook nog wle in mijn eentjequote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
bellen en heel hard lachen?
klinkt bekend in mn oren...
gelukkig, ik wil even zeggen dat ik ga douchen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik wil nu gewoon even vertellen dat ik een super leuk huis heb en er heel erg nlij mee ben
Jap, ik heb zo'n grote wc dat ik daar de bibliotheek van ga makenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig, ik wil even zeggen dat ik ga douchen!
en daarvoor ga ik nog even poepen
en waar poep je dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, ik heb zo'n grote wc dat ik daar de bibliotheek van ga maken
lezen tijdens het poepen wel..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Lezen tijdens het poepen is vrij normaal hoor
Tegen de tijd dat ik het boek open heb, ben ik alweer klaarquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja jij wordt graag liefdevol behandeld... dat kun je geloof ik ook gewoon afdwingen in dat gevalquote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
not me
ik wordt graag liefdevol behandeld in bed
Get your facts straight homoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef hierissieweer het volgende:
Rik, is de jongen waar mee Roel naar Ang3lMisterO ging bellen en toen heel hard ging lachen en toen ging ophangen...
Sollie!quote:
Geeft nietquote:
Ligt er aan of je wilt helpen met klussen aka wel met een boormachine kan omgaan of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Dussss, wanneer is de housewarming fokkerssss partee?
Ik denk dat het fout loopt als ik een boormachine in handen krijg.. banden plakken duurt bij mij al 1,5 uurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ligt er aan of je wilt helpen met klussen aka wel met een boormachine kan omgaan of niet?
Maar ergens in februari.maart.
Maar ik denk dat ik rond mijn verjaardag wel in mijn huisje zit (23 februari, dus dan ben je van harte welkomtussen de puinzooi)
:p Moet eerlijk zijn dat ik het zelf wil proberen, het verven, ga beginnen met het kozijn in de slaapkamer, dan maakt het niet zoveel uit als het mis gaat. En heb natuurlijk mijn zwager, dus dat moet helemaal goed komen. Moet ook eerlijk zijn dat ik het niet veel toevertrouw. (Annalies is bijv ook erg enthousiast om te komen klussen, maar dat lijkt mij toch niet het strakste plan...)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk dat het fout loopt als ik een boormachine in handen krijg.. banden plakken duurt bij mij al 1,5 uur![]()
ik heb mijn kamer al wel meerdere keren geverfd, dus ben daar wel bekwaam meemaaaar ik heb het super druk, dus het helpen met klussen.. Dat moet je even aan iemand anders vragen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Hmmz, niet nu alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voor jou een koele Chardonnay ?
en ook al fan geworden van de Pinotage van Backsberg ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, niet nu al
Vanavond zou een lekkere Cabernet sauvignon er wel in gaan met die regen hier
Hmmz, nee, nog niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook al fan geworden van de Pinotage van Backsberg ?
huisvestingsvergunning?????quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef hierissieweer het volgende:
fucker mij duck, moet een huisvestigings-vergunning aanvragen. Kost 38 euro, echt veel geld, voor iets wat niks voorstelt...
Havana Club is ook redelijk geprijsd, en keilekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tip:
alles van Backsberg is redelijk geprijst, en zeer smakelijk
ja dat dronk ik vorig jaar april op vakantie op de plek waar het hoort, gewoon bij Fidel Castro in de tuinquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Havana Club is ook redelijk geprijsd, en keilekker![]()
Oh er is niets zo bevrijdend als lezen tijdens het schijten. Als zo'n dikke bruine slang zich een weg naar buiten worstelt, en je die stevige jongen in het water hoort vallen, is er niets lekkerder dan een spannend hoofdstuk verslinden.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
huisvestingsvergunning?????
je mag dus niet zomaar over gaan wonen waar je wil ?
Morgen? 20:00? S&L?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh er is niets zo bevrijdend als lezen tijdens het schijten. Als zo'n dikke bruine slang zich een weg naar buiten worstelt, en je die stevige jongen in het water hoort vallen, is er niets lekkerder dan een spannend hoofdstuk verslinden.
ik ook niet, maar ja, wie wil er dan ook vrijwillig in Oss gaan wonenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij niet nee
Volgens mij heb ik er nooit 1 hoeven hebben
Wat overigens mijn argument was dat 2009 MIJN jaar zou worden omdat ik een Os ben (iemand van 30 en vrijgezel). Echter, TMM is qua Chinees sterrenbeeld een Os dus hij wilde 2009 claimen. 2 mensen die vechten om een jaar.....quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij niet nee
Volgens mij heb ik er nooit 1 hoeven hebben
wat had ie gezegd? het is meteen gewijzigd haha zeker beledigendquote:
Hij zei " Ik vidn Mike_Hunt wel een toffe poster" en ik zei "Bah Stoephoeren"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat had ie gezegd? het is meteen gewijzigd haha zeker beledigend
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zei " Ik vidn Mike_Hunt wel een toffe poster" en ik zei "Bah Stoephoeren"
Wat is dat in vredesnaam voor een iets, waar doe je dat voor ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
Nou, jongens. Bootcamp was wel afmattend. Tering. Ben echt gebroken.
De instructor is so fuckin' hot. Je kon dweilen waar ik stond.
Helaas was het niet zoals die films dat ie stond te schreeuwen zoals: U fuckin' maggots, etc...
Het enige wat hij steeds schreeuwde was : faster, harder , come on, etc.. (insert joke here)
Ik heb nog wel gevraagd of ie wilde schelden zoals in de films. Hij vroeg wat dan. (Hij begreep het zeker niet) Dus ik zei: schreeuw fucking faggots haah (begon ie te lachen, maar hij deed het niet. )![]()
Bootcamp is een zware fitness/krachttraining met technieken uit de vechtsporten. En waarom ik het doe? Omdat ik er goed uit wil zien i.p.v. het LochNess Monster te zijn. Ik moet toch ooit een man strikken haha grapjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is dat in vredesnaam voor een iets, waar doe je dat voor ?
Ik zou zonder reden zoiets nooit doen, en vind het een beetje ordinair
Ik ben een Paardquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij scoor ik hoger in de catagorie Ezel
Is dat je chinese sterrenbeeld, heb geen idee wat ik ben, waar ken je dat vinden ?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een understatement
Mikes loves Ordinair
Orinair vanwege het schreeuwen en ik heb er zo'n idee bij van door het zand rollen of zoiets en dat is vies en ordinair. Volgens mij kun je heel veel dingen doen om er goed uit te zien zonder dit, maar ieder zijn eigen ideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bootcamp is een zware fitness/krachttraining met technieken uit de vechtsporten. En waarom ik het doe? Omdat ik er goed uit wil zien i.p.v. het LochNess Monster te zijn. Ik moet toch ooit een man strikken haha grapje
Ordinair? Wat is er ordinair aan?
o wat ben je toch een heerlijke handtas.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Orinair vanwege het schreeuwen en ik heb er zo'n idee bij van door het zand rollen of zoiets en dat is vies en ordinair. Volgens mij kun je heel veel dingen doen om er goed uit te zien zonder dit, maar ieder zijn eigen idee
klopt, ben ook een konijn namelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik houd niet van ordinair. Jullie hebben een verkeerd beeld van mij. haha
Chinees sterrenbeeld? Volgens mij ben ik konijn? kweet het niet. ik ben uit '75.
He jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:04 schreef linebear het volgende:
[..]
klopt, ben ook een konijn namelijk
Dat heeft niks met handtas zijn te maken, ken veel hetero's die er precies zo over zouden denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat ben je toch een heerlijke handtas.![]()
Ken je die films niet? Military bootcamp etc.
en wat is '77quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:04 schreef linebear het volgende:
[..]
klopt, ben ook een konijn namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |