Mijn ex vindt het helemaal niet erg om dat soort dingen voor me te doen, en ik vind het helemaal niet erg om hem daarvoor te gebruikenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
vast wel..
eensch worden ze groot en moeten ze hun eigen boontjes doppen
ik heb een vriend die me zelfs midden in de ncht opbeld (dus: om half 4) omdat zn pc iets anders doet dan hij verwachte..
ik heb m vriendelijk doch dringend gemeld om van google.nl zn startpagina te maken, aangezien ik sinds kort een uurtarief hanteer, en snachts kost dat 3x zoveel..
ik verdien er zelfs geld meequote:Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij repareert ook PC's?
Wat dat betreft ben ik blij dat Anthony een wizkid is. Ik ben echt een digibeet. Kan nog net back-uppen and that's it!
snert hmmmmmmm dat mis ik echt met het koude weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet te vreten, maar soms in de winter is erwtensoep wel lekker. Mmmm zou er een nederlands restaurant zijn hier in London
Ja ik ben geen complete leek die hem voor ieder wissewasje belt hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef Xiance het volgende:
zowiezo ben ik van mening dat je een ander zn eigen boontjes moet laten doppen..
ik heb van die eigenwijze familieleden (pardon me, ik hou heel veel van ze)
die dan willens en wetens vanalles installeren, en als het dan stuk gaa dan bellen ze op..
nou ok, dan installeer ik dus windows opnieuw (en vaak ook nog illegaal.. maarja da's hun keuze) dan zet ik FF, TB, AVG enzo erop.. dan krijg ik 2 weken later telefoon dat het kapot is..
jan: ja wat is er kapot dan?
familielid: ja internet explorer doet raar, en nod32 geeft ook allemaal popups
jan: maar ik had toch firefox geinstalleerd? en nod32? ik had AVG erop gezet..
familielid: jaaaaa maarja, internet explorer ken ik, en nod32 ebruikt de overbuurman ook!
jan: nou, als je IE kent weet je toch ook wat er mis is?
familielid: nee.. niet echt nee...
jan: en nod32? kan je overbuurman niet even kijken dan?
familielid: ja maar die is nu aan het werk..
jan: ja, en ik reken 50,- per uur
familielid: zeg.. dat google.nl he...
ik had het ook niet over jou liefjequote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben geen complete leek die hem voor ieder wissewasje belt hoorZo van "Er zit hier een rood knopje en ik weet niet waar het voor is!" of "Ik zie een rare melding!". Maar een harddiskccrash vind ik ff wat anders
Nou, zo'n digibeet ben ik gelukkig niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef Xiance het volgende:
zowiezo ben ik van mening dat je een ander zn eigen boontjes moet laten doppen..
ik heb van die eigenwijze familieleden (pardon me, ik hou heel veel van ze)
die dan willens en wetens vanalles installeren, en als het dan stuk gaa dan bellen ze op..
nou ok, dan installeer ik dus windows opnieuw (en vaak ook nog illegaal.. maarja da's hun keuze) dan zet ik FF, TB, AVG enzo erop.. dan krijg ik 2 weken later telefoon dat het kapot is..
jan: ja wat is er kapot dan?
familielid: ja internet explorer doet raar, en nod32 geeft ook allemaal popups
jan: maar ik had toch firefox geinstalleerd? en nod32? ik had AVG erop gezet..
familielid: jaaaaa maarja, internet explorer ken ik, en nod32 ebruikt de overbuurman ook!
jan: nou, als je IE kent weet je toch ook wat er mis is?
familielid: nee.. niet echt nee...
jan: en nod32? kan je overbuurman niet even kijken dan?
familielid: ja maar die is nu aan het werk..
jan: ja, en ik reken 50,- per uur
familielid: zeg.. dat google.nl he...
Maar ik ken dat soort familieleden wel ja. Of die dan ook ineens "muziek en zo willen downloojen"quote:Op maandag 12 januari 2009 19:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou liefje
Als Ang3l iedere keer zou moeten bellen als zun PC iets anders doet dan hij verwacht, kan ie het best een open-lijn naar zun ex nemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
vast wel..
eensch worden ze groot en moeten ze hun eigen boontjes doppen
ik heb een vriend die me zelfs midden in de ncht opbeld (dus: om half 4) omdat zn pc iets anders doet dan hij verwachte..
ik heb m vriendelijk doch dringend gemeld om van google.nl zn startpagina te maken, aangezien ik sinds kort een uurtarief hanteer, en snachts kost dat 3x zoveel..
Wat zal jij binnenlopen...quote:
och, het lijkt me logisch dat je dat doet!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En trouwens, het maakt me ook weinig uit of je vindt dat ik mijn eigen boontjes zou moeten doppen, ik zoek de groenteboer en kok toch wel op
Ang3ltje... hoe vaak ik je ex er niet bovenop heb moeten helpen. Het is dat ik jou ook wel redelijk graag mag... anders ging je case zo door naar Amnesty International.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?! Mijn ex had het HEEEEEEL makkelijk bij mij!
[..]
True. Dat combineert ook heerlijk bij mijn makkelijk en lui uitgevallen natuur.
en dan vervolgens allemaal virussen downloaden, kwaad worden omdat ik ze van het netwerk af kets, en echt vuurrood aanlopen als ik meld da ik de workgroup policy's wat aangescherpt heb..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik ken dat soort familieleden wel ja. Of die dan ook ineens "muziek en zo willen downloojen"
oh i wish..quote:
Je zou moeten adverteren etc.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh i wish..
sinds ik er een uurtarrief aan hang hebben ze allemaal "het licht" gezien.. google is their friend now!
maarja, ik doe het dan ook maar als neven activiteit, dus het is niet zon ramp
Dit vind ik laf Ang3l! Bah!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben geen complete leek die hem voor ieder wissewasje belt hoorZo van "Er zit hier een rood knopje en ik weet niet waar het voor is!" of "Ik zie een rare melding!". Maar een harddiskccrash vind ik ff wat anders
En trouwens, het maakt me ook weinig uit of je vindt dat ik mijn eigen boontjes zou moeten doppen, ik zoek de groenteboer en kok toch wel op
ook al zo'n whizzkid m.b.t. computers?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef wonderer het volgende:
Ik ben bang dat ik sinds ik het netwerk van de buren "gemaakt" heb, ik ook wat vaker mag komen opdraven.
Maar aan de andere kant, zij maken onze oprit sneeuwvrij, dus ja.
Niet ZO'N wizzkid maar ik weet er wel wat vanaf ja. En dit was een kwestie van Mac-adres klonen want de ISP is stomquote:Op maandag 12 januari 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook al zo'n whizzkid m.b.t. computers?
Ach, scheelt je weer sneeuwruimen.
Wat voor weer is het nu daar?
Ik heb gegoogled en kan alleen een dutch pancake restaurant vinden hier en die dingen lust ik toch echt nietquote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
snert hmmmmmmm dat mis ik echt met het koude weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |