Ik wil gewoon een telefoon waar mee ik kan bellen en sms'en evt een fotocamera. de rest heb ik niet nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nieuwe phone, een beetje mietje heeft iedere 3 maanden een nieuwe phone. En welke, ach de laatste nieuwe die in de mode is, maar over 3 maanden weer uit is, is de beste
Long/Kloofstreet zijn ook leukquote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een weekje. Eerste avond hadden we gelijk sunset @ Table Mountain, geen Table Cloud te bekennen toenCamps Bay gedaan ja, Waterfront paar keer overheen gelopen, Long Street met NewYearsEve, de rest van dat lijstje niet
Wel Cape Agulhas, Cape Point & Cape of Good Hope en ook nog paragliden van Signal Hill
Paragliden is echt zo tof! Deed het daar voor de 2e keer, en heeft weer het gevoel bij me opgewekt dat ik het zelf echt moet gaan leren.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Long/Kloofstreet zijn ook leuk![]()
Paragliden staat nog op mijn to do lijst
en als je nog ergens tijd over hebt moet je echt www.evita.co.za inplannen voor een bezoekje aan Darling
O ja, dat jij sexloos bent en ik het te veel hebquote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ang3l en Geil in dezelfde zin/post dat is mijn probleem, we hebben daar regels over gemaakt. Wetten zo standvast dat ze nooit mogen veranderen.
Nokia N96 met TV aboquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nieuwe phone, een beetje mietje heeft iedere 3 maanden een nieuwe phone. En welke, ach de laatste nieuwe die in de mode is, maar over 3 maanden weer uit is, is de beste
gewoon geduldig zijn en over een paar jaar terugkerenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Paragliden is echt zo tof! Deed het daar voor de 2e keer, en heeft weer het gevoel bij me opgewekt dat ik het zelf echt moet gaan leren.
Tijd over, geld over. Een van de 2 of beide zullen me nekken
sjef ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef linebear het volgende:
leuke meeting gehadmoet toch die man vaker in zijn ogen kijken
moet nog een jaar wachten, ben ik bang...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij gerust, maar ik weet niet hoe jouw provider daar over denkt
Het is voor batterijen heel goed om ze af en toe eens helemaal leeg te laten lopen. Wanneer je ze dan oplaadt vult de batterij zich weer beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een telefoon waar mee ik kan bellen en sms'en evt een fotocamera. de rest heb ik niet nodig.
Hij moet wel een groot scherm hebben zodat je een beetje fatsoenlijk je sms kan lezen en natuurlijk ook een beetje normaal kunnen sms'en
En deze tel heb ik nu 13 maanden en hij bevalt me prima
jouw werkgever stelt daar speed voor beschikbaar ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef linebear het volgende:
straks lekker speed daten.... met account managers
vreselijk, ze heeft een trilling in d'r stem.quote:
ik zal hier eens vragen om GHB daten, en dan GB en PDD als deskundigen vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef linebear het volgende:
ja goed hesnap je nu waarom ik voorlopig niet van baan wil wisselen...
jammer dat de account managers niet echt lekker zijn
Maar ja, door de speed maakt dat ook niet zo veel uit
dat noemen ze ook wel emotiequote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vreselijk, ze heeft een trilling in d'r stem.
He jongen!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat noemen ze ook wel emotie![]()
En Ilse is een schat, vorig jaar heeft ze nog opgetreden op ons personeelsfeest![]()
He he, eindelijk! Kan je maten meten etc. En die wanstaltige paraplubak neerzettenquote:
TV abbo? haha vind dat kut kijken op een schermpje.quote:
o nee, je was klaar met school, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nothing much zoals gewoonlijk
Ik slaap bijna de heledagquote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee, je was klaar met school, toch?
Je bent toch niet de hele dag aan WoW?![]()
Doe je nog wel het frontpage, of ben je daar ook klaar mee?
luie donder!quote:
Ik ben wel aanwezig maar dan in de schaduwquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luie donder!Of heb je Pfeiffer?
en je leeft snachts? Ik zie je s nachts hier ook niet. Dan is het hier pas avond, maar dan liggen die skanks hier al in hun bedje.
als het pas interessant, post je zeker! hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben wel aanwezig maar dan in de schaduw
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het pas interessant, post je zeker! haha
Vandaar dat we je nooit zienquote:
Omdat ik saai benquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vandaar dat we je nooit zien![]()
maar zelf doe je er vrij weinig aan om het interessant te maken.
quote:
Tuurlijk wel. Sowieso ligt seizoen 1 in de winkels. We zijn geen backwater country darlingquote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanavond, na training, ga ik het hele seizoen 3 kijken van Dexter want ik loop achter.
Ik geloof dat die serie niet bij jullie is. Zonde!
doe hem de groeten.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest van TMM vragen of iemand interesse had in een teelbal. Hij wil de zijne kwijt.
O jullie hebben ook dvd's daar?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Sowieso ligt seizoen 1 in de winkels. We zijn geen backwater country darling
Dexter is toch met Michael C Hall, die acteur die David Fischer was in Six Feet Under en een relatie had met Steve ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanavond, na training, ga ik het hele seizoen 3 kijken van Dexter want ik loop achter.
Ik geloof dat die serie niet bij jullie is. Zonde!
Ik schrok toen ik vanochtend in de krant las dat deze mevrouw ook alweer 60 jaar geleden geboren werdquote:
kan je hem niet in het te koop/te ruil /gevraag topic van Fok aanbieden ?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest van TMM vragen of iemand interesse had in een teelbal. Hij wil de zijne kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |