jus mag ook welquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koffie was slechts illustratief, aangezien het assortiment in de ochtend koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk bevat
Ok. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
HONGER!
DORST!
MOET PLASSEN!
KOUD!
Ofwel: ik heb behoefte aan de basisbehoeften van de mens!
O nee wacht: GEIL!!!!!!
Nu ben ik compleet
Ja, geweldigquote:
Hoe lang was je daar ?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Ook echt weer zo enorm anders dan Jozi. In Cape Town kan je gewoon over straat lopen en fietsen
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
O nee wacht: GEIL!!!!!!
Volgens mij moet Cairon dol gelukkig zijn, als het maar 1 probleem isquote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij heb je een probleem, of lijkt het maar zo ?
Ang3l en Geil in dezelfde zin/post dat is mijn probleem, we hebben daar regels over gemaakt. Wetten zo standvast dat ze nooit mogen veranderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij heb je een probleem, of lijkt het maar zo ?
Een weekje. Eerste avond hadden we gelijk sunset @ Table Mountain, geen Table Cloud te bekennen toenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe lang was je daar ?
voldoende helder weer gehad om Tafelberg op te gaan?
Clifton beaches gecheckt ?
In Camps bay geweest voor sundowners ?
Waterfron gedaan ?
Bronx nog vanbinnen gekeken of Rhodes House ?
nog iets meegekregen van Pieter Dirk Uys ?
Nieuwe phone, een beetje mietje heeft iedere 3 maanden een nieuwe phone. En welke, ach de laatste nieuwe die in de mode is, maar over 3 maanden weer uit is, is de bestequote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
volgens mij begint de batterij van mijn phone dood te gaan, was nu alweer na 2 dagen leeg, kon eerst er ongeveer een halve week mee doen.
Dus ik zit te denken, of een nieuwe batterij og een nieuwe phone? En bij een nieuwe phone, welke zou ik nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |