Maar het is nu dus nog niet helemaal zeker dat het tweede boek gedrukt wordt? Damn het zou wel onwijs irritant zijn als dat niet zo is hoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. En hoe beter Cadans verkocht wordt, hoe groter de kans is ook. Maar daar heb ik nog helemaal geen zich op. Ik blijf wel leuke reacties krijgen (alleen valt iedereen over de seks), dat is wel positief. Ze vragen ook vaak om deel twee. En het wordt veel uitgeleend, dat is ook fijn (niet voor de verkoopcijfers, maar ik vind gelezen worden belangrijker). Dus ja. Gewoon hopen en mijn best doen.
Wheheh. Nee, maar goed, niks is zeker. En als ik echt nergens aan de bak kom, kan ik altijd nog bij een POD terecht.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hej was bezig met het typen van men reactie toen het topic opeens dicht zat...
[..]
Maar het is nu dus nog niet helemaal zeker dat het tweede boek gedrukt wordt? Damn het zou wel onwijs irritant zijn als dat niet zo is hoor!Kadans eindigd zo open dat ze gewoon hoe dan ook het tweede boek moeten drukken!
Het is Osis Loopy. Osis is het de kapsalon-lijn van Schwarzkopf, producten die ze alleen via salons verkopen. En Loopy is voor krulhaar. En het werkt heeeeel fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 08:37 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat? Is het lekker? Is het duur? Dan wil ik het!.
Goeiemorgen. Off to work!.
Ik vind ze denk ik wel leuk, maar als ik wat voor moeite en troubles egypte geeft om daar heen te gaan, onder begeleiding etc enz dan denk ik " We hebben altijd images.google.com"quote:Op maandag 12 januari 2009 09:48 schreef MrBrightside het volgende:
O TROUWENS.
De piramides zijn kut.Het was wel leuk om in galop door de woestijn te gaan en dan bij die piramides, maar die piramides zelf en al die graftomben. Ja. Wat zal ik ervan zeggen.
Gefeliciteerd!quote:EN O.
Ik heb mijn rijbewijs net gehaald.![]()
jippie, miste je alquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
zo de internet storing hier is ook weer voorbij
gefeliciteerdquote:Op maandag 12 januari 2009 09:48 schreef MrBrightside het volgende:
O TROUWENS.
De piramides zijn kut.Het was wel leuk om in galop door de woestijn te gaan en dan bij die piramides, maar die piramides zelf en al die graftomben. Ja. Wat zal ik ervan zeggen.
EN O.
Ik heb mijn rijbewijs net gehaald.![]()
maar ik ben ook echt keilief hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat lief![]()
![]()
![]()
![]()
of mistte je vooral de koffie die ik hier normaal s ochtends neerzet
koffie was slechts illustratief, aangezien het assortiment in de ochtend koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk bevatquote:
ik kan ook geen andere conslusie trekkenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef linebear het volgende:
[..]
maar ik ben ook echt keilief hoor
jus mag ook welquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koffie was slechts illustratief, aangezien het assortiment in de ochtend koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk bevat
Ok. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
HONGER!
DORST!
MOET PLASSEN!
KOUD!
Ofwel: ik heb behoefte aan de basisbehoeften van de mens!
O nee wacht: GEIL!!!!!!
Nu ben ik compleet
Ja, geweldigquote:
Hoe lang was je daar ?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Ook echt weer zo enorm anders dan Jozi. In Cape Town kan je gewoon over straat lopen en fietsen
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
O nee wacht: GEIL!!!!!!
Volgens mij moet Cairon dol gelukkig zijn, als het maar 1 probleem isquote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij heb je een probleem, of lijkt het maar zo ?
Ang3l en Geil in dezelfde zin/post dat is mijn probleem, we hebben daar regels over gemaakt. Wetten zo standvast dat ze nooit mogen veranderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij heb je een probleem, of lijkt het maar zo ?
Een weekje. Eerste avond hadden we gelijk sunset @ Table Mountain, geen Table Cloud te bekennen toenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe lang was je daar ?
voldoende helder weer gehad om Tafelberg op te gaan?
Clifton beaches gecheckt ?
In Camps bay geweest voor sundowners ?
Waterfron gedaan ?
Bronx nog vanbinnen gekeken of Rhodes House ?
nog iets meegekregen van Pieter Dirk Uys ?
Nieuwe phone, een beetje mietje heeft iedere 3 maanden een nieuwe phone. En welke, ach de laatste nieuwe die in de mode is, maar over 3 maanden weer uit is, is de bestequote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
volgens mij begint de batterij van mijn phone dood te gaan, was nu alweer na 2 dagen leeg, kon eerst er ongeveer een halve week mee doen.
Dus ik zit te denken, of een nieuwe batterij og een nieuwe phone? En bij een nieuwe phone, welke zou ik nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |