He he, eindelijk! Kan je maten meten etc. En die wanstaltige paraplubak neerzettenquote:
TV abbo? haha vind dat kut kijken op een schermpje.quote:
o nee, je was klaar met school, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nothing much zoals gewoonlijk
Ik slaap bijna de heledagquote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee, je was klaar met school, toch?
Je bent toch niet de hele dag aan WoW?![]()
Doe je nog wel het frontpage, of ben je daar ook klaar mee?
luie donder!quote:
Ik ben wel aanwezig maar dan in de schaduwquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luie donder!Of heb je Pfeiffer?
en je leeft snachts? Ik zie je s nachts hier ook niet. Dan is het hier pas avond, maar dan liggen die skanks hier al in hun bedje.
als het pas interessant, post je zeker! hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben wel aanwezig maar dan in de schaduw
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het pas interessant, post je zeker! haha
Vandaar dat we je nooit zienquote:
Omdat ik saai benquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vandaar dat we je nooit zien![]()
maar zelf doe je er vrij weinig aan om het interessant te maken.
quote:
Tuurlijk wel. Sowieso ligt seizoen 1 in de winkels. We zijn geen backwater country darlingquote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanavond, na training, ga ik het hele seizoen 3 kijken van Dexter want ik loop achter.
Ik geloof dat die serie niet bij jullie is. Zonde!
doe hem de groeten.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest van TMM vragen of iemand interesse had in een teelbal. Hij wil de zijne kwijt.
O jullie hebben ook dvd's daar?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Sowieso ligt seizoen 1 in de winkels. We zijn geen backwater country darling
Dexter is toch met Michael C Hall, die acteur die David Fischer was in Six Feet Under en een relatie had met Steve ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanavond, na training, ga ik het hele seizoen 3 kijken van Dexter want ik loop achter.
Ik geloof dat die serie niet bij jullie is. Zonde!
Ik schrok toen ik vanochtend in de krant las dat deze mevrouw ook alweer 60 jaar geleden geboren werdquote:
kan je hem niet in het te koop/te ruil /gevraag topic van Fok aanbieden ?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest van TMM vragen of iemand interesse had in een teelbal. Hij wil de zijne kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |