Oh er is niets zo bevrijdend als lezen tijdens het schijten. Als zo'n dikke bruine slang zich een weg naar buiten worstelt, en je die stevige jongen in het water hoort vallen, is er niets lekkerder dan een spannend hoofdstuk verslinden.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Lezen tijdens het poepen is vrij normaal hoor
Hij niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
huisvestingsvergunning?????
je mag dus niet zomaar over gaan wonen waar je wil ?
Morgen? 20:00? S&L?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh er is niets zo bevrijdend als lezen tijdens het schijten. Als zo'n dikke bruine slang zich een weg naar buiten worstelt, en je die stevige jongen in het water hoort vallen, is er niets lekkerder dan een spannend hoofdstuk verslinden.
ik ook niet, maar ja, wie wil er dan ook vrijwillig in Oss gaan wonenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij niet nee
Volgens mij heb ik er nooit 1 hoeven hebben
Wat overigens mijn argument was dat 2009 MIJN jaar zou worden omdat ik een Os ben (iemand van 30 en vrijgezel). Echter, TMM is qua Chinees sterrenbeeld een Os dus hij wilde 2009 claimen. 2 mensen die vechten om een jaar.....quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij niet nee
Volgens mij heb ik er nooit 1 hoeven hebben
wat had ie gezegd? het is meteen gewijzigd haha zeker beledigendquote:
Hij zei " Ik vidn Mike_Hunt wel een toffe poster" en ik zei "Bah Stoephoeren"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat had ie gezegd? het is meteen gewijzigd haha zeker beledigend
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zei " Ik vidn Mike_Hunt wel een toffe poster" en ik zei "Bah Stoephoeren"
Wat is dat in vredesnaam voor een iets, waar doe je dat voor ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
Nou, jongens. Bootcamp was wel afmattend. Tering. Ben echt gebroken.
De instructor is so fuckin' hot. Je kon dweilen waar ik stond.
Helaas was het niet zoals die films dat ie stond te schreeuwen zoals: U fuckin' maggots, etc...
Het enige wat hij steeds schreeuwde was : faster, harder , come on, etc.. (insert joke here)
Ik heb nog wel gevraagd of ie wilde schelden zoals in de films. Hij vroeg wat dan. (Hij begreep het zeker niet) Dus ik zei: schreeuw fucking faggots haah (begon ie te lachen, maar hij deed het niet. )![]()
Bootcamp is een zware fitness/krachttraining met technieken uit de vechtsporten. En waarom ik het doe? Omdat ik er goed uit wil zien i.p.v. het LochNess Monster te zijn. Ik moet toch ooit een man strikken haha grapjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is dat in vredesnaam voor een iets, waar doe je dat voor ?
Ik zou zonder reden zoiets nooit doen, en vind het een beetje ordinair
Ik ben een Paardquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij scoor ik hoger in de catagorie Ezel
Is dat je chinese sterrenbeeld, heb geen idee wat ik ben, waar ken je dat vinden ?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een understatement
Mikes loves Ordinair
Orinair vanwege het schreeuwen en ik heb er zo'n idee bij van door het zand rollen of zoiets en dat is vies en ordinair. Volgens mij kun je heel veel dingen doen om er goed uit te zien zonder dit, maar ieder zijn eigen ideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bootcamp is een zware fitness/krachttraining met technieken uit de vechtsporten. En waarom ik het doe? Omdat ik er goed uit wil zien i.p.v. het LochNess Monster te zijn. Ik moet toch ooit een man strikken haha grapje
Ordinair? Wat is er ordinair aan?
o wat ben je toch een heerlijke handtas.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Orinair vanwege het schreeuwen en ik heb er zo'n idee bij van door het zand rollen of zoiets en dat is vies en ordinair. Volgens mij kun je heel veel dingen doen om er goed uit te zien zonder dit, maar ieder zijn eigen idee
klopt, ben ook een konijn namelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik houd niet van ordinair. Jullie hebben een verkeerd beeld van mij. haha
Chinees sterrenbeeld? Volgens mij ben ik konijn? kweet het niet. ik ben uit '75.
He jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:04 schreef linebear het volgende:
[..]
klopt, ben ook een konijn namelijk
Dat heeft niks met handtas zijn te maken, ken veel hetero's die er precies zo over zouden denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat ben je toch een heerlijke handtas.![]()
Ken je die films niet? Military bootcamp etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |