En als je geen relatie wilt, kan je altijd nog neukmaatjes worden. Een gulden middenwegquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben 21en het is niet mn eerste de beste
![]()
Ik ken hem van een feest waar ik 1,5 week geleden ben geweest, hele lieve, mysterieuze, maar ook gestoorde jongen
SM is niet muziekgebonden. Maar ik denk niet dat er in een scatkelder of sm-ruimte. My hart will go on te horen zal zijn hahahahahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
HAAAAHAHAHAHAHAHZAHAHAHAHA
HAAAAHAHAHAAAAAAAAAHAHAHAHA
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
liefje.. ik luister Celine Dion.. hoeveel SM'ers ken jij die van Celine Dion houden?
ken er wel een paar hoor.... je wilt niet weten wat een marteling het is om naar Celine te luisterenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje.. ik luister Celine Dion.. hoeveel SM'ers ken jij die van Celine Dion houden?
Hij doet het weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
them fuckers!!
maar uhh.. ik heb Miranda IM geinstalleerd..
da's een heel kaal programmatje van een paar KB, maar die kan je met plugins enzo uitbreiden..
en mijn msn plugin doet het wel gewoon hoor.. en die is toch ook alweer een poosje oud, dus het kan iig niet aan de verandering van het protocol liggen?
Nou, ik hoef geen neukmaatjes met hem te worden... dat kan ik niet met een jongen die ik zowel qua innerlijk als uiterlijk leuk vind zeg maar..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En als je geen relatie wilt, kan je altijd nog neukmaatjes worden. Een gulden middenwegTenzij 1 van de twee verliefd word, dan krijg je weer bullshit and jealousy. zeg ik uit ervaring.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef linebear het volgende:
[..]
ken er wel een paar hoor.... je wilt niet weten wat een marteling het is om naar Celine te luisteren
Daar was je toch heen met een hele leuke jongen met blonde lokken?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben 21en het is niet mn eerste de beste
![]()
Ik ken hem van een feest waar ik 1,5 week geleden ben geweest, hele lieve, mysterieuze, maar ook gestoorde jongen
Marteling is my middle name sugar.. care to try?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef linebear het volgende:
[..]
ken er wel een paar hoor.... je wilt niet weten wat een marteling het is om naar Celine te luisteren
Ja, met van dat goddelijke haar waar iedereen aan wilde zitten...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was je toch heen met een hele leuke jongen met blonde lokken?
Nah, als het wel klikt op de date, dan wil je wel een relatie. hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, ik hoef geen neukmaatjes met hem te worden... dat kan ik niet met een jongen die ik zowel qua innerlijk als uiterlijk leuk vind zeg maar..
Ik doe het rustig aan, heb het op dit moment ook veelste druk voor een relatie. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen om hem aandacht te gevenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, als het wel klikt op de date, dan wil je wel een relatie. hahaha
wat studeer je eigenlijk?
Dat vraag ik me weleens af...word dat voor haar niet eentonig om avond-aan-avond hetzelfde te doen? Tuurlijk, ze kreeg er 100 miljoen voor, dacht ik.. maar toch..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
Marteling is my middle name sugar.. care to try?
ach.. smaak is defineerbaar..
en 5jr lang avond aan avond een bomvol Ceasar's...
dat moet beyonce en shakira nog maar eens gaan proberen...
*LOL* ja dat was wel erg jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, met van dat goddelijke haar waar iedereen aan wilde zitten...
o wacht ff, was dat dat verhaal dat iedereen bij jou thuis bleef 'slapen' ?quote:
de show is elk seizoen gewisseld..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me weleens af...word dat voor haar niet eentonig om avond-aan-avond hetzelfde te doen? Tuurlijk, ze kreeg er 100 miljoen voor, dacht ik.. maar toch..
Dat is toch altijd in het theater?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me weleens af...word dat voor haar niet eentonig om avond-aan-avond hetzelfde te doen? Tuurlijk, ze kreeg er 100 miljoen voor, dacht ik.. maar toch..
wat? dezelfde show? ja, maar das anders dan concerten.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is toch altijd in het theater?
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wacht ff, was dat dat verhaal dat iedereen bij jou thuis bleef 'slapen' ?
het ceasar palace is niet echt een theater,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is toch altijd in het theater?
Báh stoephoeren.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef stoepjong het volgende:
edit
Een beetje vreemd, maar wel lekker!quote:
Why?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef Cairon het volgende:
Ang3l woensdag neem ik een Rik mee
WIE is rik..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef linebear het volgende:
wat is een RIk?
bellen en heel hard lachen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef hierissieweer het volgende:
Rik, is de jongen waar mee Roel naar Ang3l ging bellen en toen heel hard ging lachen en toen ging ophangen...
O? Is dat zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Cairon het volgende:
we wilden toch een extra speler?
Wat vind Rik 1 er van dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef Cairon het volgende:
en we zijn een nieuwe fase in gegaan in het verhaal
..
Nee KYLE!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef linebear het volgende:
wie laat Kylie nu drie weken in de goot liggen ???
ik geloof dat die het geen slecht idee vondquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Wat vind Rik 1 er van dan?
Ach iemand moet de eerste zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
not mequote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach iemand moet de eerste zijn!
Haha, ik heb gewoon heel veel humor (vaak ook nog wle in mijn eentjequote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
bellen en heel hard lachen?
klinkt bekend in mn oren...
gelukkig, ik wil even zeggen dat ik ga douchen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik wil nu gewoon even vertellen dat ik een super leuk huis heb en er heel erg nlij mee ben
Jap, ik heb zo'n grote wc dat ik daar de bibliotheek van ga makenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig, ik wil even zeggen dat ik ga douchen!
en daarvoor ga ik nog even poepen
en waar poep je dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, ik heb zo'n grote wc dat ik daar de bibliotheek van ga maken
lezen tijdens het poepen wel..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Lezen tijdens het poepen is vrij normaal hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |