yep, that's it. Wachten op een patch/new release dus. Nou ja, lekker rustig vandaagquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Xiance het volgende:
en met windows live messenger?
MS presteerd het wel eens om het protocol te veranderen waardoor "oudere" en andere programma's niet meer werken...
them fuckers!!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
yep, that's it. Wachten op een patch/new release dus. Nou ja, lekker rustig vandaag
Pannenkoekenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en kan alleen een dutch pancake restaurant vinden hier en die dingen lust ik toch echt niet
ik dacht dat jij gezakt wasquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef MisterO het volgende:
Heey fokkers!
-Feli MrB!ik heb vandaag mijn rijbewijs opgehaald, straks als ik thuis ben meteen rijden
![]()
-Hier doet msn het wel
-Dooi![]()
-Leuke jongens op de universiteit![]()
-financiele berekeningen![]()
-busje komt zo.
Ik begrijp geen ene reet van je verhaal.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
them fuckers!!
maar uhh.. ik heb Miranda IM geinstalleerd..
da's een heel kaal programmatje van een paar KB, maar die kan je met plugins enzo uitbreiden..
en mijn msn plugin doet het wel gewoon hoor.. en die is toch ook alweer een poosje oud, dus het kan iig niet aan de verandering van het protocol liggen?
Hmm, ik ben wel 1 keer gezakt, ongeveer 2 mnd terug... Een maand geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald en nu na veel gedoe kon ik mijn rijbewijs vandaag eindelijk ophalenquote:
nieuwe lover? welke bedoel je? o god, je bedoelt die blinddate? o heb je het gelezen?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef MisterO het volgende:
Mike ga je nog een keer daten met je nieuwe lover?
Mike gaat met mij daten alstie in nederland is!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nieuwe lover? welke bedoel je? o god, je bedoelt die blinddate? o heb je het gelezen?![]()
Ja, tis een aardige jongen, maar of er nog een date inzit. Kijk uitgaan als non-date denk ik wel. Just as boys, u know. maar bij het woord 'date' denk ik meteen aan verliefdheid ofzo.. Tenminste, geloof ik. ja, ik date haast nooit.. Moet dat toch maar eens gaan doen. haahh
En jij? zit jij achter de jongens aan op universiteit? Of had je al een vriend?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef MisterO het volgende:
Mike ga je nog een keer daten met je nieuwe lover?
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
Mike gaat met mij daten alstie in nederland is!!
![]()
en toch wou je me schoppen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je weet niet eens wie ik ben hahaah
waarom zou ik dat doen?quote:
ja dat doe ik sowieso atlijd wel. Zoals ik al eerder zei; ik heb meer invoer dan de haven. En tuurlijk houd je neukcontacten eraan over. Maar daten is al een stapje verder. En dan als er verliefdheid meegaat spelen dan wilt de ander opeens vanalles en aangezien ik in Nederland niet uit de designer kast ben, ja dan houdt dat op.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
daten is zoooo 2008 gelijk neuken is het nieuwe
Ziet er leuk uit a.d.h.v. plattegrond. Maar is 17m2 niet te klein voor een huiskamer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef hierissieweer het volgende:
de update is binnen: Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Ik ben een beetje aan het rondkijken en heb de 24e een date met een hele leuke jongen uit Tilburg, maar ik twijfel, want aan de ene kant vind ik hem super leuk, maar aan de andere kant heb ik op dit moment totaal geen zin in een relatie.. zo vaag... ik weet echt niet wat ik moet doenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En jij? zit jij achter de jongens aan op universiteit? Of had je al een vriend?
Ach je kan op z'n minst die date aangaan. Want je hoeft toch niet meteen te gaan samenwonen. jij komt al uit een relatie en wilt het nu rustiger aandoen?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het rondkijken en heb de 24e een date met een hele leuke jongen uit Tilburg, maar ik twijfel, want aan de ene kant vind ik hem super leuk, maar aan de andere kant heb ik op dit moment totaal geen zin in een relatie.. zo vaag... ik weet echt niet wat ik moet doen
Ik kijk wel hoe het gaat inderdaad, ik laat het op me afkomen. Maar na hoeveel dates? Dat is per situatie verschillend... Zoiets moet je aanvoelenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach je kan op z'n minst die date aangaan. Want je hoeft toch niet meteen te gaan samenwonen. jij komt al uit een relatie en wilt het nu rustiger aandoen?
Maar na hoeveel dates is er sprake van een relatie? Dat weet ik namelijk niet. Niet dat daar richtlijnen voor zijn, maar toch..
ja das ook wel weer waar. Voor hetzelfde geldt is die jongen vreselijk. Of heb je em al gesproken?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoe het gaat inderdaad, ik laat het op me afkomen. Maar na hoeveel dates? Dat is per situatie verschillend... Zoiets moet je aanvoelen
je bent toch niet zo'n freaky SM-er, right?quote:
Ik ben 21quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar. Voor hetzelfde geldt is die jongen vreselijk. Of heb je em al gesproken?
ach, wat was je ook alweer? 18,19? je moet je niet vastklampen aan de eerste de beste![]()
HAAAAHAHAHAHAHAHZAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent toch niet zo'n freaky SM-er, right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |