Tegen de tijd dat ik het boek open heb, ben ik alweer klaarquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Lezen tijdens het poepen is vrij normaal hoor
Ja jij wordt graag liefdevol behandeld... dat kun je geloof ik ook gewoon afdwingen in dat gevalquote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
not me
ik wordt graag liefdevol behandeld in bed
Get your facts straight homoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef hierissieweer het volgende:
Rik, is de jongen waar mee Roel naar Ang3lMisterO ging bellen en toen heel hard ging lachen en toen ging ophangen...
Sollie!quote:
Geeft nietquote:
Ligt er aan of je wilt helpen met klussen aka wel met een boormachine kan omgaan of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Dussss, wanneer is de housewarming fokkerssss partee?
Ik denk dat het fout loopt als ik een boormachine in handen krijg.. banden plakken duurt bij mij al 1,5 uurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ligt er aan of je wilt helpen met klussen aka wel met een boormachine kan omgaan of niet?
Maar ergens in februari.maart.
Maar ik denk dat ik rond mijn verjaardag wel in mijn huisje zit (23 februari, dus dan ben je van harte welkomtussen de puinzooi)
:p Moet eerlijk zijn dat ik het zelf wil proberen, het verven, ga beginnen met het kozijn in de slaapkamer, dan maakt het niet zoveel uit als het mis gaat. En heb natuurlijk mijn zwager, dus dat moet helemaal goed komen. Moet ook eerlijk zijn dat ik het niet veel toevertrouw. (Annalies is bijv ook erg enthousiast om te komen klussen, maar dat lijkt mij toch niet het strakste plan...)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk dat het fout loopt als ik een boormachine in handen krijg.. banden plakken duurt bij mij al 1,5 uur![]()
ik heb mijn kamer al wel meerdere keren geverfd, dus ben daar wel bekwaam meemaaaar ik heb het super druk, dus het helpen met klussen.. Dat moet je even aan iemand anders vragen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Hmmz, niet nu alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voor jou een koele Chardonnay ?
en ook al fan geworden van de Pinotage van Backsberg ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, niet nu al
Vanavond zou een lekkere Cabernet sauvignon er wel in gaan met die regen hier
Hmmz, nee, nog niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook al fan geworden van de Pinotage van Backsberg ?
huisvestingsvergunning?????quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef hierissieweer het volgende:
fucker mij duck, moet een huisvestigings-vergunning aanvragen. Kost 38 euro, echt veel geld, voor iets wat niks voorstelt...
Havana Club is ook redelijk geprijsd, en keilekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tip:
alles van Backsberg is redelijk geprijst, en zeer smakelijk
ja dat dronk ik vorig jaar april op vakantie op de plek waar het hoort, gewoon bij Fidel Castro in de tuinquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Havana Club is ook redelijk geprijsd, en keilekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |