Alias, daar hebben vrienden/collega's en ik een paar afleveringen van gezien (op DVD) tijdens kerstreces, we hebben ons de tranen gelachenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
Deed ik hetzelfde met Alias. Dat schijnt wel weer bij jullie te zijn.
haha ja die scary bitch draait ook al jaartjes mee. Ma vie en rose is ook al uit de jaren 70.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik vanochtend in de krant las dat deze mevrouw ook alweer 60 jaar geleden geboren werd
gelachen? Hoezo dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alias, daar hebben vrienden/collega's en ik een paar afleveringen van gezien (op DVD) tijdens kerstreces, we hebben ons de tranen gelachen
fucking bitch!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat het zo slecht was misschien
Dat zegt natuurlijk niksquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fucking bitch!![]()
Nee, Alias is geweldig. Ze hebben prijzen ervoor gekregen.
Ben je weer beter, jongen?quote:
misschien houd ie meer van tele novellas hahaquote:
Vanwege het fantasievermogen van de schrijver/makers etc. Ach laat maar, we hebben in ieder geval veel gelachen en als zoiets prijzen wint voor iets anders dan fantasy of comedy danquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fucking bitch!![]()
Nee, Alias is geweldig. Ze hebben prijzen ervoor gekregen.
Ik denk dat ie iets anders bedoelt.
(zit je stiekem mee te lezen
Tele novellas alleen die uit Brasil want daar lopen alle jongens de hele tijd in zwembroekjes rondquote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
misschien houd ie meer van tele novellas haha
Kan me nog een tele novella herinneren die op RTL4 ooit was (1990 dacht ik) Barriga de Aluguel (Draagmoeder) hahaha
een grote mok verse kippensoep zal je goed doenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:41 schreef Xiance het volgende:
mike
stroeks
ja hoor het gaat wel weer, ben nog gammel en een beetje zwakjes, maar ik heb alweer gewerkt.
bloemkool!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een grote mok verse kippensoep zal je goed doen
Verse worst of rookworst?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
bloemkool!
MET WORST!!!
(op mijn leeftijd moet je geen worst meer willen...)
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
bloemkool!boerenkool
MET WORST!!!
(op mijn leeftijd moet je geen worst meer willen...)
ik vind bloemkool heerlijk, hadden we toevallig gister!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verse worst of rookworst?
Bloemkool met gekookte aardappelen en verse worst. Ik weet niet of ik een onappetijtelijker maaltijd kan bedenken. Het is niet eens vies, het is gewoon erg... unenjoyable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |