Niet zó trekken!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb pijn in mn kies
Bloes was begonnenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik weet nietvan 4 op rij enzo
ik ben niet geylquote:Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, als men geyl is, is alles grappig geloof ik.
Makkelijk om iemand die zich niet zelf kan verdedigen de schuld te geven.quote:
geen ideequote:Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef kaasplankje het volgende:
maarre MeMo 2 jaar al, weet je nog wel hoe 't moet?
Check MED.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer mag Bluezz weer posten eigenlijk?
Morgenavond?
Het is lastig om gewoon even antwoord te geven?quote:
Misschien moet je zo'n vacuümpomp kopen!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg een slappe leuter van remlof.
*fap*
....
Helemaal niets daar beneden, olé olé.![]()
Je zal niet de eerste zijn die met een stofzuigerslang uit zijn gulp naar de eerste hulp moet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Heb heul geen geld voor vacuumpomp.
* stofzuiger pakt
*check*quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Of gewoon niet aan remlof denken.
* piem0l in de snorkel van Bloes stoptquote:Op maandag 12 januari 2009 00:17 schreef kaasplankje het volgende:
probeer anders die snorkelfoto van Bloes
Die van mij past daar echt niet inquote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die met een stofzuigerslang uit zijn gulp naar de eerste hulp moet.
Nee, te kort die stofzuigerslang. Kom met mijn knopje in de vuile stofzak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die van mij past daar echt niet in
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hey golfer technisch gezien is da geen sexxen he
Gewoon een stofzuiger met een heel hoog toerental nemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die van mij past daar echt niet in
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, te kort die stofzuigerslang. Kom met mijn knopje in de vuile stofzak.
ah vandaarquote:Op maandag 12 januari 2009 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben geen stofzak meer in die Dyson.
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Stofzak, krijg je dat als je heel lang geen seks hebt?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Stofzak, krijg je dat als je heel lang geen seks hebt?
* Flufff *quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.
Oh. dus daar slaat die 'poef... gone' uit je sig op.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.
Eindelijk iemand die dat na al die jaren door heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef k_man het volgende:
Oh. dus daar slaat die 'poef... gone' uit je sig op.
Ja, zoet met wijnsmaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind port soweiso niks.
Vinden jullie het lekker?
Nee, niet echt. Ik vind het allemaal wat te zoet. Ook die honderd jaar oude Tawny's ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, maar dan dus wel tawny. Goede, oude port. Niet rood, maar bruinig van kleur en niet zoet, maar met een smaak van noten, rozijnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, dan nog is het niet mijn smaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar dan dus wel tawny. Goede, oude port. Niet rood, maar bruinig van kleur en niet zoet, maar met een smaak van noten, rozijnen.
Het is eigenlijk ook een mannendrank. Na het diner trekken de heren zich terug in de rooksalon met een goede sigaar en een glas port.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, dan nog is het niet mijn smaak.
Vind het wel jammer, want ik zie mensen er zo lekker van genieten bij bijvoorbeeld een kaasplankje (dat is toch wat raar in deze SC) , maar ik vind het echt niet lekker.
De smaak is mij wat te vol.
Arty is inderdaad de liefhebber van ons twee. Heeft ook een hele mooie Madeira gekocht.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook een mannendrank. Na het diner trekken de heren zich terug in de rooksalon met een goede sigaar en een glas port.
Ik heb nu deze in huis;
[ afbeelding ]
Weet ik, maar het zit wel in dezelfde smaakcategorie, zeg maar.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef k_man het volgende:
Madeira is geen port hè? Wel een gefortificeerde wijn, maar die zijn er meer. Madeira heb ik nooit geproefd, geloof ik.
Mja, ik zou het eens moeten proberen. Het is alleen niet erg algemeen verkrijgbaar, geloof ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zit wel in dezelfde smaakcategorie, zeg maar.
En heb je dan een voorkeur voor ruby of tawny?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogguh..
Hier is het trouwens anders om: ik hou wel van Port maar mijn vriend niet.
Foto'squote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Whaaa de sneeuw is waanzinnig en het is erg heerlijk heerlijk weer!! Geweldig genietenSnel de sneeuw weer in
Ben wel van de ruby, maar eigenlijk maakt het me niet zo veel uit. Het hangt een beetje van mijn bui afquote:Op maandag 12 januari 2009 12:33 schreef k_man het volgende:
[..]
En heb je dan een voorkeur voor ruby of tawny?
Jeetje, dat is dan wel erg snel gegaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit hey.. ik krijg net bericht dat die moeder die vorige week te horen heeft gekregen dat ze terminale longkanker heeft gister al is overleden![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, best wel.. Ze werd gister avond benauwd, is met een ambulance opgehaald en heeft toen een hartstilstand gekregen.. einde verhaal. Dit wordt weer een rare week op school
tof zegquote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Whaaa de sneeuw is waanzinnig en het is erg heerlijk heerlijk weer!! Geweldig genietenSnel de sneeuw weer in
Tjee mss maar beter ook, stel je voor dat je nog 3 maanden ligt te kreperen ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, best wel.. Ze werd gister avond benauwd, is met een ambulance opgehaald en heeft toen een hartstilstand gekregen.. einde verhaal. Dit wordt weer een rare week op school
Ja, dat zeiden mijn collega en ik ook al tegen elkaar. Ze heeft al veel pijn gehad, dus het is wat dat betreft beter zo.. Alleen voor die kinderen vind ik het echt heel erg! Ze waren net een beetje aan het idee gewend dat hun moeder überhaupt dodelijk ziek was..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee mss maar beter ook, stel je voor dat je nog 3 maanden ligt te kreperen ofzo
Ja hij is leuk!!quote:
Wat mij betreft eigenlijk alle kaas.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:04 schreef k_man het volgende:
De stilton mag achterwege blijven wat mij betreft. En alle andere blauw geaderde kaas ook.
Hoe kom je bij die melk?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Kazen vind ik heerlijk. Van melk, vooral lauwe volle melk, krijg ik echter kotsneigingen.
Supermarkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die melk?
Huisgenoot dat aan het maken?
Supermarkt?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Supermarkt.
Mijn nieuwe bril is ook door huisgenootjes goedgekeurd. Ik ben er echt blij mee, en ben ook blij dat ik niet naar mijn familie heb geluisterd. Stelletje grijze saaie conservatievelingen.![]()
![]()
Kopkaas niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, kaas wordt van melk gemaakt, wist je dat?
Ja, maar ik mis totaal je punt over warme melk in de supermarkt. Sorry. Het is mijn dag niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, kaas wordt van melk gemaakt, wist je dat?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, kopkaas niet. En voor zulke bijdragen word je misschien niet gebandt.....
Bood ze die bij opbod aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil geen ban van je kopen Bloes.
Told you soquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
Ja met mij wel!
Ik stuiter al de hele dag rond.
Want. Ik. Heb. Een. KAMER
Nou wat fijn PF!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
Ja met mij wel!
Ik stuiter al de hele dag rond.
Want. Ik. Heb. Een. KAMER
Als je maar blijft zoeken vind je vanzelf iets mooisquote:
Hehe, ja.. Mooi is het niet, maar het IS een kamerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:33 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als je maar blijft zoeken vind je vanzelf iets moois
Ik ben pitten trouwens. Salaam aleikum.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Per 19 januari!
Oei goede vraag, ik heb alleen nog een oud matras en ik kan eventueel een bureau overnemen van een fokker.. Het is inclusief douche en wc!!
Maar over de inrichting moet ik nog hard nadenken
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Hehe, ja.. Mooi is het niet, maar het IS een kamer
studentenwoningweb.nlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waar heb je die kamer gevonden?
Ik bedoelde eigenlijk: welke plaats en straat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef P.F het volgende:
studentenwoningweb.nl
Na lang, lang wachten
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: welke plaats en straat?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De wereld van de jeugd is louter virtueel golfer
Einde Osdorp dus.quote:
Waarom zet je dat in een code?quote:
Er zit een keuken van 30? m2 bij met 2 kookplaten en 2 kranen en een aanrechtblad van 3 x 2.5 (L vorm). Dus als ik niet twaalf hele vieze keukengenoten heb dan kunnen we daar best een soort CUL mini meet houdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd PF, wanneer kan ik komen om het in te wijden?![]()
Net Jung Typology test gedaan:
Extraverted iNtuitive Feeling Judging
![]()
![]()
![]()
Why? En dat kan toch ook als je gewoon post?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat PF dan de code zelf kan verwijderen straks, Dude.
Als je mij quote kan ik het toch niet meer verwijderenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Why? En dat kan toch ook al je gewoon post?![]()
![]()
![]()
Goed. Ik snap nu definitief niks meer van jeugd, kaas, melk en kamers.
* Op lijstje bijkrabbelt: ka-mers *
Aha. Jemig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je mij quote kan ik het toch niet meer verwijderen
Oh nee, best makkelijk toch, dan zadel je ook niemand op met "wil je je post wijzigen, ik heb net besloten dat ik volledig in de anonimiteit wil verdwijnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha. Jemig.
Wat een gedoe om zo vooruit te denken.
Coole keuken hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Er zit een keuken van 30? m2 bij met 2 kookplaten en 2 kranen en een aanrechtblad van 3 x 2.5 (L vorm). Dus als ik niet twaalf hele vieze keukengenoten heb dan kunnen we daar best een soort CUL mini meet houden
Ik heb die neiging nooit gehad, maar dat zou kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh nee, best makkelijk toch, dan zadel je ook niemand op met "wil je je post wijzigen, ik heb net besloten dat ik volledig in de anonimiteit wil verdwijnen"
Nee, want golfer en jij hadden haar gequote, en met code komt dat niet mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Why? En dat kan toch ook als je gewoon post?![]()
![]()
![]()
Of 25 of 20.. Hij is in iedergeval ± 2 x zo groot of misschien wel 3x zo groot als de kamer (quote:
Dat is wel erg CULinair verantwoord hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Of 25 of 20.. Hij is in iedergeval ± 2 x zo groot of misschien wel 3x zo groot als de kamer ()
je deelt de keuken met 12 anderen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef P.F het volgende:
JajaAl zullen het wel 12 smeerkezen zijn die hun afwas tot in den eeuwigheid laten staan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je deelt de keuken met 12 anderen?
Volgens mij ben jij er zelf zo'n eentje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef P.F het volgende:
JajaAl zullen het wel 12 smeerkezen zijn die hun afwas tot in den eeuwigheid laten staan
Nee joh, ik heb gister en vandaag mijn kamer nog gezogenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er zelf zo'n eentje.
Ik ken je wel, van die pretty girls die zelf prima verzorgd zijn, maar hun kamer werkelijk de meest ranzigste en onhygiënischte hok ever laten worden.
Trusteh Dude.quote:
Heeey wat goed babe! Tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef P.F het volgende:
[..]
studentenwoningweb.nl
Na lang, lang wachten
LOL dat kijkt mijn oma altijd, which reminds me: daar moet ik nog langsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees tijdens Lingo_!!!
Goede morgen allemaal, ik was af als de meuk in de ovenstaat. Bord bij opeten blijft gewoon staan tot de dag erna, en als ik nog een keer een bakkie opwarm in de magno dan was ook niet af, goed voor het milieu enzo (vooral omdat ik te lui ben)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeey wat goed babe! Tof!Dat je een keuken deelt met 12 personen is mss wel beter dan bv 3 of 4 ofzo. Ik heb ook op kamers gewoond en dan was ´t ook een teringzooi in de keuken, maja daar deed ik zelf aan mee ook, ik was nog steeds af vóór het eten
jaloersch... tis dat het in mijn huidige huisje niet kan, maar in het volgende komt het zeer zeker wetenquote:
Dat topic is leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees tijdens Lingo_!!!
Ja is goeehoeed! Maar de laatste keer dat ik hier actief postte was iedereen opeens wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:47 schreef Den_Haag het volgende:
morgen!
Steer
PF, tof dat je een kamer hebt. Dan wel vaker hier komen posten hooren nu weer 2 dagen naar Antwerpen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef DarkElf het volgende:
Top 50 posters in CUL
Plaats / aantal / gebruiker
011. 3122 Principessa.Farfallus
024. 1566 Principessa.Farfalla
Ja, er zijn twee manieren van afwassen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
Heeey wat goed babe! Tof!Dat je een keuken deelt met 12 personen is mss wel beter dan bv 3 of 4 ofzo. Ik heb ook op kamers gewoond en dan was ´t ook een teringzooi in de keuken, maja daar deed ik zelf aan mee ook, ik was nog steeds af vóór het eten
Ik heb al een vrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef k_man het volgende:
Gelukkig heb ik ook een vaatwasser inmiddels. Nu nog een strijkrobot, een ramenlapmachine en een stofafneeminstallatie.
Af-en-toe een flinke onderhoudsbeurt en regelmatig inruilen.quote:
Heb je B. ingeruild ofzeau?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Af-en-toe een flinke onderhoudsbeurt en regelmatig inruilen.
Ja tuurlijk je wilt toch ook een nieuw model...? Met niet al te veel uren op de teller...?quote:
Dat is zelf al een nieuwer modelletje met minder vlieguren dan de voorgangster.quote:
Heb je ook meteen de upgrade bij genomen... ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is zelf al een nieuwer modelletje met minder vlieguren dan de voorgangster.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef kres het volgende:
Heb je ook meteen de upgrade bij genomen... ?
Dan ga je van versie 1.5 naar versie 3.0... (the value pack) (iets meer behendigheid en sex schijnt ook beter te zijn)![]()
Ik heb de kamer van vriendje ongeveer nagetekend. Die heeft al zijn kleding in dat stukje waar "opslag" staatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww je heb je eigen badkamerDat scheelt. Heb je geen kast nodig?
Je kleren! Wat doe je!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww je heb je eigen badkamerDat scheelt. Heb je geen kast nodig?
Ja die heb ik getekendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
En als het kan, zet een koelkast op je kamer. Dan is je eten niet opeens opgegeten door anderen.......
Met mevrouw Ekdomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef cybermans het volgende:
ff topchef op rtl4 kijken
maarem je slaapt alleen in dat bed? wordt anders erg naar voor diegene die niet aan de muurkant ligt, want als de muurkant ff naar de wc moet is de andere gegarandeerd wakker. (zelf heb ik precies dezelfde situatie atm)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb de kamer gemeten en hij ziet er zo uit of in spiegelbeeld!
Het bed is 1.20
Ik heb hem alvast maar ingericht voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Ik slaap al een half jaar zo met vriendje, ik slaap meestal bij de muur en ik moet er 's nachts nooit uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
maarem je slaapt alleen in dat bed? wordt anders erg naar voor diegene die niet aan de muurkant ligt, want als de muurkant ff naar de wc moet is de andere gegarandeerd wakker. (zelf heb ik precies dezelfde situatie atm)
Wie is dat dan?quote:
Als ik PF was zou ik WEL een bureau nemen. Die heeft ze nu ook niet en van studeren komt het niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef cybermans het volgende:
ik zou geen bureau nemen maar daar een beetje iets van een tvkast neer zetten
a) je kan er zut in kwijt
b) laptop kan je ook op tafel zetten
c) is ook iets makkelijker met je tv draaien (bank/bed)
iets anders: geen klerenkast nodig? schoolboeken?
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik PF was zou ik WEL een bureau nemen. Die heeft ze nu ook niet en van studeren komt het niet.
Hehehe ja ik ga echt niet omhoog klimmen. Ik heb 14 jaar in een hoogslaper geslapen, ik doe het niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het altijd ook wel leuk dat je in een hoek of tegenover elkaar kan zitten eten. Niet naast elkaar, zoals op je eerste foto.
Hoogslaper is ook een goed idee, maar ik vind het altijd gevaarlijk om daarop te nuecksexxen, dus een normaal bed is nuecktechnisch beter.
Hoe danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het altijd ook wel leuk dat je in een hoek of tegenover elkaar kan zitten eten. Niet naast elkaar, zoals op je eerste foto.
Hoogslaper is ook een goed idee, maar ik vind het altijd gevaarlijk om daarop te nuecksexxen, dus een normaal bed is nuecktechnisch beter.
Ik slaap heel onstuimig en zou wel opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Tafel meer naar rechts schuiven. Stoel naast je bank zetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe danPaint eens? of http://nl.floorplanner.com/
Bwah als je een goeie hebt niet, ik had voegah ook een koelkast op mn kamer waar ik sliep, en nu woon ik ook klein, de frigo staat hier achter mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die heb ik getekendMaar die dingen maken wel veel herrie
?
Dat komt omdat jij de hele zaterdag/zondag in bed MOET werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik alleen een supergroot bed neerzetten
En vraag iedereen die je kent voor meubels en alles wat je kan gebruiken.....Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
Op die manierIk ga mijn oma binnenkort bellen of ze toevallig niet meubels overheeft (is van een enorm huis naar een "klein" 4/5 kamer woning huis verhuist
)
Oeh, ja, als het pastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Wil je een bankje hebben? En een staande lamp? Ophalen in Amersfoort.
Ik rij iedere dag van Leusden (naast Amersfoort) naar Amsterdam. Kan het meenemen mocht dat handig uitkomen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh, ja, als het pastHeel graag! Hoe klein is het bankje?
Nog handiger.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef kres het volgende:
[..]
Ik rij iedere dag van Leusden (naast Amersfoort) naar Amsterdam. Kan het meenemen mocht dat handig uitkomen...
Hahaha, tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik stuur wel een geurtje op als je er eenmaal woont ok?
Haha nee hoor, als je zo'n kleine ruimte betrekt kan je het beste zoveel mogelijk weglaten. Een bed heb je zowiezo nodig en een supergroot bed is gewoon lekker. Eten en studeren kan je op het bed doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de hele zaterdag/zondag in bed MOET werken
heb maar 2,00 * 160, maar hoef het atm niet te delenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:02 schreef k_man het volgende:
* k_man heeft een bed van 2,10 bij 1,80.
Grote bedden FTW.
Zelfde maten hier......quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb maar 2,00 * 160, maar hoef het atm niet te delenwel koud als k zo ga
![]()
maarrrr wel lekker aso breed liggen![]()
![]()
beddenpraat maakt me moe, truste allemaal en een nachtvoor de dames
![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook al ga ik nog niet naar bed, want we hebben nog 2 kookprogramma's en 24 op de DVD staan.
Lang leve de vrije woensdag.
Gossie toch.....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben maar klein 1.63 ofzo en ik slaap toch altijd alleennouja op een spinnend poezenbeest op t voeteneind na dan heel soms
Ik vind het een leuke mevrouwquote:
Muziek zegt mij niets, maar een lekker rood ding is het wel.quote:
Jijquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
steer, kate perry? wat denk je wel niet van mijn muzieksmaak
Met wat ben ik dan in de warquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Steer nu beledig je me wel heel erg
Oo tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Den_Haag het volgende:
bed van 2.20 x 1.60
wezen kroegen in antwerpen met collega's. nu eens 6 uur slapen. hoe was het hier?
PF, ik heb nog een koelkast. en een tv
heb is geen klein koelkastje. sorry. gewoon grote met redelijk groot vriesvak.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Oo tof! Wat wil je er voor?? Is 't een kleine koelkast (zo een lage)?
De koelkast bij m'n ouders is 2 meter hoog, zo iets zou niet passen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb is geen klein koelkastje. sorry. gewoon grote met redelijk groot vriesvak.
O wacht! Ik heb een keuken! En als daar nog geen koelkast staat (er passen er wel drie of zo!) Dan kan hij natuurlijk daarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Den_Haag het volgende:
hij is 1.80 hoog. kijk maar. de tv?
slaap lekker trouwens
Hahaha, ik ben te jongquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:55 schreef Memento-Mori het volgende:
P.F het is wel D_H he dus de betaling gaat in natura dat begrijp je wel toch?
Dat staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:57 schreef P.F het volgende:
Vertrouw een beetje in de oprechtheid van D_H
Legaal is vanaf 16.. En dat was ik 5 jaar geleden alquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
euh p.F je bent al lang 18+ dus hoezo te jongje bent legaal dat telt
niks te jong dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Legaal is vanaf 16.. En dat was ik 5 jaar geleden al
het is een kleuren-tv ja. hij werkt nog goed. heb hem alleen vervangen omdat ik geen geluid had bij de xbox360. en mijn ouders een nieuwe kochtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef P.F het volgende:
[..]
O wacht! Ik heb een keuken! En als daar nog geen koelkast staat (er passen er wel drie of zo!) Dan kan hij natuurlijk daar! Maar ik heb de keuken dus nog niet gezien..
Is 't een kleuren tv?
Raar vak. De eerste keer dat ik Calculus 2 tentamen deed had ik een 4. De tweede keer opeens een 9. Vreemd.quote:
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Nou, binnenkort ben ik weer in Nederland. Vrijdag denk ik. M'n oma is vannacht overleden.
gecondoleerd, en heel veel sterktequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Nou, binnenkort ben ik weer in Nederland. Vrijdag denk ik. M'n oma is vannacht overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |