Als ik PF was zou ik WEL een bureau nemen. Die heeft ze nu ook niet en van studeren komt het niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef cybermans het volgende:
ik zou geen bureau nemen maar daar een beetje iets van een tvkast neer zetten
a) je kan er zut in kwijt
b) laptop kan je ook op tafel zetten
c) is ook iets makkelijker met je tv draaien (bank/bed)
iets anders: geen klerenkast nodig? schoolboeken?
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik PF was zou ik WEL een bureau nemen. Die heeft ze nu ook niet en van studeren komt het niet.
Hehehe ja ik ga echt niet omhoog klimmen. Ik heb 14 jaar in een hoogslaper geslapen, ik doe het niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het altijd ook wel leuk dat je in een hoek of tegenover elkaar kan zitten eten. Niet naast elkaar, zoals op je eerste foto.
Hoogslaper is ook een goed idee, maar ik vind het altijd gevaarlijk om daarop te nuecksexxen, dus een normaal bed is nuecktechnisch beter.
Hoe danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het altijd ook wel leuk dat je in een hoek of tegenover elkaar kan zitten eten. Niet naast elkaar, zoals op je eerste foto.
Hoogslaper is ook een goed idee, maar ik vind het altijd gevaarlijk om daarop te nuecksexxen, dus een normaal bed is nuecktechnisch beter.
Ik slaap heel onstuimig en zou wel opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Tafel meer naar rechts schuiven. Stoel naast je bank zetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe danPaint eens? of http://nl.floorplanner.com/
Bwah als je een goeie hebt niet, ik had voegah ook een koelkast op mn kamer waar ik sliep, en nu woon ik ook klein, de frigo staat hier achter mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die heb ik getekendMaar die dingen maken wel veel herrie
?
Dat komt omdat jij de hele zaterdag/zondag in bed MOET werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik alleen een supergroot bed neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |