Ik heb al een vrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef k_man het volgende:
Gelukkig heb ik ook een vaatwasser inmiddels. Nu nog een strijkrobot, een ramenlapmachine en een stofafneeminstallatie.
Af-en-toe een flinke onderhoudsbeurt en regelmatig inruilen.quote:
Heb je B. ingeruild ofzeau?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Af-en-toe een flinke onderhoudsbeurt en regelmatig inruilen.
Ja tuurlijk je wilt toch ook een nieuw model...? Met niet al te veel uren op de teller...?quote:
Dat is zelf al een nieuwer modelletje met minder vlieguren dan de voorgangster.quote:
Heb je ook meteen de upgrade bij genomen... ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is zelf al een nieuwer modelletje met minder vlieguren dan de voorgangster.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef kres het volgende:
Heb je ook meteen de upgrade bij genomen... ?
Dan ga je van versie 1.5 naar versie 3.0... (the value pack) (iets meer behendigheid en sex schijnt ook beter te zijn)![]()
Ik heb de kamer van vriendje ongeveer nagetekend. Die heeft al zijn kleding in dat stukje waar "opslag" staatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww je heb je eigen badkamerDat scheelt. Heb je geen kast nodig?
Je kleren! Wat doe je!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww je heb je eigen badkamerDat scheelt. Heb je geen kast nodig?
Ja die heb ik getekendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
En als het kan, zet een koelkast op je kamer. Dan is je eten niet opeens opgegeten door anderen.......
Met mevrouw Ekdomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef cybermans het volgende:
ff topchef op rtl4 kijken
maarem je slaapt alleen in dat bed? wordt anders erg naar voor diegene die niet aan de muurkant ligt, want als de muurkant ff naar de wc moet is de andere gegarandeerd wakker. (zelf heb ik precies dezelfde situatie atm)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb de kamer gemeten en hij ziet er zo uit of in spiegelbeeld!
Het bed is 1.20
Ik heb hem alvast maar ingericht voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Ik slaap al een half jaar zo met vriendje, ik slaap meestal bij de muur en ik moet er 's nachts nooit uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
maarem je slaapt alleen in dat bed? wordt anders erg naar voor diegene die niet aan de muurkant ligt, want als de muurkant ff naar de wc moet is de andere gegarandeerd wakker. (zelf heb ik precies dezelfde situatie atm)
Wie is dat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |