Ja, maar ik mis totaal je punt over warme melk in de supermarkt. Sorry. Het is mijn dag niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, kaas wordt van melk gemaakt, wist je dat?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, kopkaas niet. En voor zulke bijdragen word je misschien niet gebandt.....
Bood ze die bij opbod aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil geen ban van je kopen Bloes.
Told you soquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
Ja met mij wel!
Ik stuiter al de hele dag rond.
Want. Ik. Heb. Een. KAMER
Nou wat fijn PF!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
Ja met mij wel!
Ik stuiter al de hele dag rond.
Want. Ik. Heb. Een. KAMER
Als je maar blijft zoeken vind je vanzelf iets mooisquote:
Hehe, ja.. Mooi is het niet, maar het IS een kamerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:33 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als je maar blijft zoeken vind je vanzelf iets moois
Ik ben pitten trouwens. Salaam aleikum.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Per 19 januari!
Oei goede vraag, ik heb alleen nog een oud matras en ik kan eventueel een bureau overnemen van een fokker.. Het is inclusief douche en wc!!
Maar over de inrichting moet ik nog hard nadenken
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:33 schreef P.F het volgende:
Hehe, ja.. Mooi is het niet, maar het IS een kamer
studentenwoningweb.nlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waar heb je die kamer gevonden?
Ik bedoelde eigenlijk: welke plaats en straat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef P.F het volgende:
studentenwoningweb.nl
Na lang, lang wachten
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: welke plaats en straat?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De wereld van de jeugd is louter virtueel golfer
Einde Osdorp dus.quote:
Waarom zet je dat in een code?quote:
Er zit een keuken van 30? m2 bij met 2 kookplaten en 2 kranen en een aanrechtblad van 3 x 2.5 (L vorm). Dus als ik niet twaalf hele vieze keukengenoten heb dan kunnen we daar best een soort CUL mini meet houdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd PF, wanneer kan ik komen om het in te wijden?![]()
Net Jung Typology test gedaan:
Extraverted iNtuitive Feeling Judging
![]()
![]()
![]()
Why? En dat kan toch ook als je gewoon post?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat PF dan de code zelf kan verwijderen straks, Dude.
Als je mij quote kan ik het toch niet meer verwijderenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Why? En dat kan toch ook al je gewoon post?![]()
![]()
![]()
Goed. Ik snap nu definitief niks meer van jeugd, kaas, melk en kamers.
* Op lijstje bijkrabbelt: ka-mers *
Aha. Jemig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je mij quote kan ik het toch niet meer verwijderen
Oh nee, best makkelijk toch, dan zadel je ook niemand op met "wil je je post wijzigen, ik heb net besloten dat ik volledig in de anonimiteit wil verdwijnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha. Jemig.
Wat een gedoe om zo vooruit te denken.
Coole keuken hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Er zit een keuken van 30? m2 bij met 2 kookplaten en 2 kranen en een aanrechtblad van 3 x 2.5 (L vorm). Dus als ik niet twaalf hele vieze keukengenoten heb dan kunnen we daar best een soort CUL mini meet houden
Ik heb die neiging nooit gehad, maar dat zou kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh nee, best makkelijk toch, dan zadel je ook niemand op met "wil je je post wijzigen, ik heb net besloten dat ik volledig in de anonimiteit wil verdwijnen"
Nee, want golfer en jij hadden haar gequote, en met code komt dat niet mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Why? En dat kan toch ook als je gewoon post?![]()
![]()
![]()
Of 25 of 20.. Hij is in iedergeval ± 2 x zo groot of misschien wel 3x zo groot als de kamer (quote:
Dat is wel erg CULinair verantwoord hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Of 25 of 20.. Hij is in iedergeval ± 2 x zo groot of misschien wel 3x zo groot als de kamer ()
je deelt de keuken met 12 anderen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef P.F het volgende:
JajaAl zullen het wel 12 smeerkezen zijn die hun afwas tot in den eeuwigheid laten staan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je deelt de keuken met 12 anderen?
Volgens mij ben jij er zelf zo'n eentje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef P.F het volgende:
JajaAl zullen het wel 12 smeerkezen zijn die hun afwas tot in den eeuwigheid laten staan
Nee joh, ik heb gister en vandaag mijn kamer nog gezogenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er zelf zo'n eentje.
Ik ken je wel, van die pretty girls die zelf prima verzorgd zijn, maar hun kamer werkelijk de meest ranzigste en onhygiënischte hok ever laten worden.
Trusteh Dude.quote:
Heeey wat goed babe! Tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef P.F het volgende:
[..]
studentenwoningweb.nl
Na lang, lang wachten
LOL dat kijkt mijn oma altijd, which reminds me: daar moet ik nog langsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees tijdens Lingo_!!!
Goede morgen allemaal, ik was af als de meuk in de ovenstaat. Bord bij opeten blijft gewoon staan tot de dag erna, en als ik nog een keer een bakkie opwarm in de magno dan was ook niet af, goed voor het milieu enzo (vooral omdat ik te lui ben)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeey wat goed babe! Tof!Dat je een keuken deelt met 12 personen is mss wel beter dan bv 3 of 4 ofzo. Ik heb ook op kamers gewoond en dan was ´t ook een teringzooi in de keuken, maja daar deed ik zelf aan mee ook, ik was nog steeds af vóór het eten
jaloersch... tis dat het in mijn huidige huisje niet kan, maar in het volgende komt het zeer zeker wetenquote:
Dat topic is leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees tijdens Lingo_!!!
Ja is goeehoeed! Maar de laatste keer dat ik hier actief postte was iedereen opeens wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:47 schreef Den_Haag het volgende:
morgen!
Steer
PF, tof dat je een kamer hebt. Dan wel vaker hier komen posten hooren nu weer 2 dagen naar Antwerpen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef DarkElf het volgende:
Top 50 posters in CUL
Plaats / aantal / gebruiker
011. 3122 Principessa.Farfallus
024. 1566 Principessa.Farfalla
Ja, er zijn twee manieren van afwassen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
Heeey wat goed babe! Tof!Dat je een keuken deelt met 12 personen is mss wel beter dan bv 3 of 4 ofzo. Ik heb ook op kamers gewoond en dan was ´t ook een teringzooi in de keuken, maja daar deed ik zelf aan mee ook, ik was nog steeds af vóór het eten
Ik heb al een vrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef k_man het volgende:
Gelukkig heb ik ook een vaatwasser inmiddels. Nu nog een strijkrobot, een ramenlapmachine en een stofafneeminstallatie.
Af-en-toe een flinke onderhoudsbeurt en regelmatig inruilen.quote:
Heb je B. ingeruild ofzeau?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Af-en-toe een flinke onderhoudsbeurt en regelmatig inruilen.
Ja tuurlijk je wilt toch ook een nieuw model...? Met niet al te veel uren op de teller...?quote:
Dat is zelf al een nieuwer modelletje met minder vlieguren dan de voorgangster.quote:
Heb je ook meteen de upgrade bij genomen... ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is zelf al een nieuwer modelletje met minder vlieguren dan de voorgangster.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef kres het volgende:
Heb je ook meteen de upgrade bij genomen... ?
Dan ga je van versie 1.5 naar versie 3.0... (the value pack) (iets meer behendigheid en sex schijnt ook beter te zijn)![]()
Ik heb de kamer van vriendje ongeveer nagetekend. Die heeft al zijn kleding in dat stukje waar "opslag" staatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww je heb je eigen badkamerDat scheelt. Heb je geen kast nodig?
Je kleren! Wat doe je!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww je heb je eigen badkamerDat scheelt. Heb je geen kast nodig?
Ja die heb ik getekendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
En als het kan, zet een koelkast op je kamer. Dan is je eten niet opeens opgegeten door anderen.......
Met mevrouw Ekdomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef cybermans het volgende:
ff topchef op rtl4 kijken
maarem je slaapt alleen in dat bed? wordt anders erg naar voor diegene die niet aan de muurkant ligt, want als de muurkant ff naar de wc moet is de andere gegarandeerd wakker. (zelf heb ik precies dezelfde situatie atm)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb de kamer gemeten en hij ziet er zo uit of in spiegelbeeld!
Het bed is 1.20
Ik heb hem alvast maar ingericht voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Ik slaap al een half jaar zo met vriendje, ik slaap meestal bij de muur en ik moet er 's nachts nooit uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
maarem je slaapt alleen in dat bed? wordt anders erg naar voor diegene die niet aan de muurkant ligt, want als de muurkant ff naar de wc moet is de andere gegarandeerd wakker. (zelf heb ik precies dezelfde situatie atm)
Wie is dat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |