Trusteh Dude.quote:
Heeey wat goed babe! Tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef P.F het volgende:
[..]
studentenwoningweb.nl
Na lang, lang wachten
LOL dat kijkt mijn oma altijd, which reminds me: daar moet ik nog langsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees tijdens Lingo_!!!
Goede morgen allemaal, ik was af als de meuk in de ovenstaat. Bord bij opeten blijft gewoon staan tot de dag erna, en als ik nog een keer een bakkie opwarm in de magno dan was ook niet af, goed voor het milieu enzo (vooral omdat ik te lui ben)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeey wat goed babe! Tof!Dat je een keuken deelt met 12 personen is mss wel beter dan bv 3 of 4 ofzo. Ik heb ook op kamers gewoond en dan was ´t ook een teringzooi in de keuken, maja daar deed ik zelf aan mee ook, ik was nog steeds af vóór het eten
jaloersch... tis dat het in mijn huidige huisje niet kan, maar in het volgende komt het zeer zeker wetenquote:
Dat topic is leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees tijdens Lingo_!!!
Ja is goeehoeed! Maar de laatste keer dat ik hier actief postte was iedereen opeens wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:47 schreef Den_Haag het volgende:
morgen!
Steer
PF, tof dat je een kamer hebt. Dan wel vaker hier komen posten hooren nu weer 2 dagen naar Antwerpen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef DarkElf het volgende:
Top 50 posters in CUL
Plaats / aantal / gebruiker
011. 3122 Principessa.Farfallus
024. 1566 Principessa.Farfalla
Ja, er zijn twee manieren van afwassen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
Heeey wat goed babe! Tof!Dat je een keuken deelt met 12 personen is mss wel beter dan bv 3 of 4 ofzo. Ik heb ook op kamers gewoond en dan was ´t ook een teringzooi in de keuken, maja daar deed ik zelf aan mee ook, ik was nog steeds af vóór het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |