De koelkast bij m'n ouders is 2 meter hoog, zo iets zou niet passen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb is geen klein koelkastje. sorry. gewoon grote met redelijk groot vriesvak.
O wacht! Ik heb een keuken! En als daar nog geen koelkast staat (er passen er wel drie of zo!) Dan kan hij natuurlijk daarquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Den_Haag het volgende:
hij is 1.80 hoog. kijk maar. de tv?
slaap lekker trouwens
Hahaha, ik ben te jongquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:55 schreef Memento-Mori het volgende:
P.F het is wel D_H he dus de betaling gaat in natura dat begrijp je wel toch?
Dat staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:57 schreef P.F het volgende:
Vertrouw een beetje in de oprechtheid van D_H
Legaal is vanaf 16.. En dat was ik 5 jaar geleden alquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
euh p.F je bent al lang 18+ dus hoezo te jongje bent legaal dat telt
niks te jong dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Legaal is vanaf 16.. En dat was ik 5 jaar geleden al
het is een kleuren-tv ja. hij werkt nog goed. heb hem alleen vervangen omdat ik geen geluid had bij de xbox360. en mijn ouders een nieuwe kochtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef P.F het volgende:
[..]
O wacht! Ik heb een keuken! En als daar nog geen koelkast staat (er passen er wel drie of zo!) Dan kan hij natuurlijk daar! Maar ik heb de keuken dus nog niet gezien..
Is 't een kleuren tv?
Raar vak. De eerste keer dat ik Calculus 2 tentamen deed had ik een 4. De tweede keer opeens een 9. Vreemd.quote:
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Nou, binnenkort ben ik weer in Nederland. Vrijdag denk ik. M'n oma is vannacht overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |