Doe je haar de groeten terug?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
jullie krijgen nog de groeten van Bluezz
sms dat 't een trut uit de hel is en dat je haar nooit meer wil zienquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Krijg net een mailtje van mijn ex:
Ze mist me heel erg, ze heeft een date morgen en ze had gewild dat ze haar telefoonnummer niet had gegeven, en ze hoop dat het beter met me gaat.
Vrouwen.![]()
![]()
![]()
Een connaisseur!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
sms dat 't een trut uit de hel is en dat je haar nooit meer wil zien
Als ik haar weer eens zie, zal ik het doorgeven.quote:
Beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw liefde eigenlijk?
ja en daar doen ze de hele avond overquote:Op zondag 11 januari 2009 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb maar teruggemailed dat ze de date kan cancellen door te melden dat ze thuis moet blijven. Om haar haar te wassen, ofzo. Dat doen vrouwen toch altijd?
Vrouwen....quote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en daar doen ze de hele avond over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Steeds beter is goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Beter.
Ik heb het idee dat we beter in staat zijn elkaars verschillen te accepteren.
okéquote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef kres het volgende:
"MK vraagt of dat jullie niet al te veel willen lullen anders moet ze veel te veel teruglezen als ze weer's online is.."
Ach je bent eerlijk daar gaat het om.....quote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
eigenlijk is er geen hol aan maar ik weet ook niks beters
The day after the night before.quote:
lees terug!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
ja weinig sex ook
dat heb ik al gedaanquote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan toch gewoon een potje masturberen trekplenk?
is dit ein versuch?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lees terug!
2 jaar jij al zeuren na ee paar dagen
ik snap m nietquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flexibel ben jij met het masturberen zeg
Nou, volgens mij zegt Lein ook geen nee tegen jou als ze geil is hoor. Dus dan zou ik idd bij haar langsgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
nee daarvoor vind ik lein veel te lief
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zegt Lein ook geen nee tegen jou als ze geil is hoor. Dus dan zou ik idd bij haar langsgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |