Niet zó trekken!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb pijn in mn kies
Bloes was begonnenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik weet nietvan 4 op rij enzo
ik ben niet geylquote:Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, als men geyl is, is alles grappig geloof ik.
Makkelijk om iemand die zich niet zelf kan verdedigen de schuld te geven.quote:
geen ideequote:Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef kaasplankje het volgende:
maarre MeMo 2 jaar al, weet je nog wel hoe 't moet?
Check MED.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer mag Bluezz weer posten eigenlijk?
Morgenavond?
Het is lastig om gewoon even antwoord te geven?quote:
Misschien moet je zo'n vacuümpomp kopen!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg een slappe leuter van remlof.
*fap*
....
Helemaal niets daar beneden, olé olé.![]()
Je zal niet de eerste zijn die met een stofzuigerslang uit zijn gulp naar de eerste hulp moet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Heb heul geen geld voor vacuumpomp.
* stofzuiger pakt
*check*quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Of gewoon niet aan remlof denken.
* piem0l in de snorkel van Bloes stoptquote:Op maandag 12 januari 2009 00:17 schreef kaasplankje het volgende:
probeer anders die snorkelfoto van Bloes
Die van mij past daar echt niet inquote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die met een stofzuigerslang uit zijn gulp naar de eerste hulp moet.
Nee, te kort die stofzuigerslang. Kom met mijn knopje in de vuile stofzak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die van mij past daar echt niet in
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hey golfer technisch gezien is da geen sexxen he
Gewoon een stofzuiger met een heel hoog toerental nemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die van mij past daar echt niet in
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, te kort die stofzuigerslang. Kom met mijn knopje in de vuile stofzak.
ah vandaarquote:Op maandag 12 januari 2009 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben geen stofzak meer in die Dyson.
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Stofzak, krijg je dat als je heel lang geen seks hebt?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Stofzak, krijg je dat als je heel lang geen seks hebt?
* Flufff *quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.
Oh. dus daar slaat die 'poef... gone' uit je sig op.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.
Eindelijk iemand die dat na al die jaren door heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef k_man het volgende:
Oh. dus daar slaat die 'poef... gone' uit je sig op.
Ja, zoet met wijnsmaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind port soweiso niks.
Vinden jullie het lekker?
Nee, niet echt. Ik vind het allemaal wat te zoet. Ook die honderd jaar oude Tawny's ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, maar dan dus wel tawny. Goede, oude port. Niet rood, maar bruinig van kleur en niet zoet, maar met een smaak van noten, rozijnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, dan nog is het niet mijn smaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar dan dus wel tawny. Goede, oude port. Niet rood, maar bruinig van kleur en niet zoet, maar met een smaak van noten, rozijnen.
Het is eigenlijk ook een mannendrank. Na het diner trekken de heren zich terug in de rooksalon met een goede sigaar en een glas port.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, dan nog is het niet mijn smaak.
Vind het wel jammer, want ik zie mensen er zo lekker van genieten bij bijvoorbeeld een kaasplankje (dat is toch wat raar in deze SC) , maar ik vind het echt niet lekker.
De smaak is mij wat te vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |