Niet zó trekken!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb pijn in mn kies
Bloes was begonnenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik weet nietvan 4 op rij enzo
ik ben niet geylquote:Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, als men geyl is, is alles grappig geloof ik.
Makkelijk om iemand die zich niet zelf kan verdedigen de schuld te geven.quote:
geen ideequote:Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef kaasplankje het volgende:
maarre MeMo 2 jaar al, weet je nog wel hoe 't moet?
Check MED.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer mag Bluezz weer posten eigenlijk?
Morgenavond?
Het is lastig om gewoon even antwoord te geven?quote:
Misschien moet je zo'n vacuümpomp kopen!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg een slappe leuter van remlof.
*fap*
....
Helemaal niets daar beneden, olé olé.![]()
Je zal niet de eerste zijn die met een stofzuigerslang uit zijn gulp naar de eerste hulp moet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Heb heul geen geld voor vacuumpomp.
* stofzuiger pakt
*check*quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Of gewoon niet aan remlof denken.
* piem0l in de snorkel van Bloes stoptquote:Op maandag 12 januari 2009 00:17 schreef kaasplankje het volgende:
probeer anders die snorkelfoto van Bloes
Die van mij past daar echt niet inquote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die met een stofzuigerslang uit zijn gulp naar de eerste hulp moet.
Nee, te kort die stofzuigerslang. Kom met mijn knopje in de vuile stofzak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die van mij past daar echt niet in
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hey golfer technisch gezien is da geen sexxen he
Gewoon een stofzuiger met een heel hoog toerental nemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die van mij past daar echt niet in
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, te kort die stofzuigerslang. Kom met mijn knopje in de vuile stofzak.
ah vandaarquote:Op maandag 12 januari 2009 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben geen stofzak meer in die Dyson.
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Stofzak, krijg je dat als je heel lang geen seks hebt?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Stofzak, krijg je dat als je heel lang geen seks hebt?
* Flufff *quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.
Oh. dus daar slaat die 'poef... gone' uit je sig op.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en later als je zo oud bent als ik en aderverkalking krijgt kom je klaar in poedervorm.
Eindelijk iemand die dat na al die jaren door heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef k_man het volgende:
Oh. dus daar slaat die 'poef... gone' uit je sig op.
Ja, zoet met wijnsmaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind port soweiso niks.
Vinden jullie het lekker?
Nee, niet echt. Ik vind het allemaal wat te zoet. Ook die honderd jaar oude Tawny's ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, maar dan dus wel tawny. Goede, oude port. Niet rood, maar bruinig van kleur en niet zoet, maar met een smaak van noten, rozijnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, dan nog is het niet mijn smaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar dan dus wel tawny. Goede, oude port. Niet rood, maar bruinig van kleur en niet zoet, maar met een smaak van noten, rozijnen.
Het is eigenlijk ook een mannendrank. Na het diner trekken de heren zich terug in de rooksalon met een goede sigaar en een glas port.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, dan nog is het niet mijn smaak.
Vind het wel jammer, want ik zie mensen er zo lekker van genieten bij bijvoorbeeld een kaasplankje (dat is toch wat raar in deze SC) , maar ik vind het echt niet lekker.
De smaak is mij wat te vol.
Arty is inderdaad de liefhebber van ons twee. Heeft ook een hele mooie Madeira gekocht.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook een mannendrank. Na het diner trekken de heren zich terug in de rooksalon met een goede sigaar en een glas port.
Ik heb nu deze in huis;
[ afbeelding ]
Weet ik, maar het zit wel in dezelfde smaakcategorie, zeg maar.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef k_man het volgende:
Madeira is geen port hè? Wel een gefortificeerde wijn, maar die zijn er meer. Madeira heb ik nooit geproefd, geloof ik.
Mja, ik zou het eens moeten proberen. Het is alleen niet erg algemeen verkrijgbaar, geloof ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zit wel in dezelfde smaakcategorie, zeg maar.
En heb je dan een voorkeur voor ruby of tawny?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogguh..
Hier is het trouwens anders om: ik hou wel van Port maar mijn vriend niet.
Foto'squote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Whaaa de sneeuw is waanzinnig en het is erg heerlijk heerlijk weer!! Geweldig genietenSnel de sneeuw weer in
Ben wel van de ruby, maar eigenlijk maakt het me niet zo veel uit. Het hangt een beetje van mijn bui afquote:Op maandag 12 januari 2009 12:33 schreef k_man het volgende:
[..]
En heb je dan een voorkeur voor ruby of tawny?
Jeetje, dat is dan wel erg snel gegaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit hey.. ik krijg net bericht dat die moeder die vorige week te horen heeft gekregen dat ze terminale longkanker heeft gister al is overleden![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, best wel.. Ze werd gister avond benauwd, is met een ambulance opgehaald en heeft toen een hartstilstand gekregen.. einde verhaal. Dit wordt weer een rare week op school
tof zegquote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Whaaa de sneeuw is waanzinnig en het is erg heerlijk heerlijk weer!! Geweldig genietenSnel de sneeuw weer in
Tjee mss maar beter ook, stel je voor dat je nog 3 maanden ligt te kreperen ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, best wel.. Ze werd gister avond benauwd, is met een ambulance opgehaald en heeft toen een hartstilstand gekregen.. einde verhaal. Dit wordt weer een rare week op school
Ja, dat zeiden mijn collega en ik ook al tegen elkaar. Ze heeft al veel pijn gehad, dus het is wat dat betreft beter zo.. Alleen voor die kinderen vind ik het echt heel erg! Ze waren net een beetje aan het idee gewend dat hun moeder überhaupt dodelijk ziek was..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee mss maar beter ook, stel je voor dat je nog 3 maanden ligt te kreperen ofzo
Ja hij is leuk!!quote:
Wat mij betreft eigenlijk alle kaas.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:04 schreef k_man het volgende:
De stilton mag achterwege blijven wat mij betreft. En alle andere blauw geaderde kaas ook.
Hoe kom je bij die melk?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Kazen vind ik heerlijk. Van melk, vooral lauwe volle melk, krijg ik echter kotsneigingen.
Supermarkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die melk?
Huisgenoot dat aan het maken?
Supermarkt?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Supermarkt.
Mijn nieuwe bril is ook door huisgenootjes goedgekeurd. Ik ben er echt blij mee, en ben ook blij dat ik niet naar mijn familie heb geluisterd. Stelletje grijze saaie conservatievelingen.![]()
![]()
Kopkaas niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, kaas wordt van melk gemaakt, wist je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |