quote:- Een kopie van het geldige bewijs van inschrijving van een dagopleiding aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam;
- Een verklaring van de onderwijsinstelling of Informatie Beheer Groep waarin vermeld staat wanneer je met je studie begonnen bent.
netjes. ben ook druk aan het zoeken atm maar het wil nog niet echt lukken.quote:
Inschrijven op www.studentenwoningweb.nlquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Stakky het volgende:
[..]
netjes. ben ook druk aan het zoeken atm maar het wil nog niet echt lukken.
Dus als je nog tips hebt xD
ben geen student meer schat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Inschrijven op www.studentenwoningweb.nl
Elke week reageren (ik werd iedere week 8e, deze keer had ik geluk..)
www.floorplanner.comquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar heb je trouwens die kamerindeling mee gemaakt?
Vast geen standaard Paint ofzo..
Tof!quote:
Die wou dus niet downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
Sketchup van google is ook best gaaf, zelfs 3d! Alleen is wel wat uitzoeken hoe het werkt..
Bewijs van inschrijving was bij mij (UvA) mn collegekaart, daar stond ook 'Bewijs van Inschrijving' bovenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef P.F het volgende:
Ik krijg het opgeleverd met witte muren en zonder vloer! Dus die moet ik ook nog regelen!
En nog een praktische vraag, heb ik deze thuis gestuurd gekregen of moet ik deze nog aanvragen(HvA)
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |